دانلود کتاب صوتی رازهای فروش با صدای مسعود تقی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای فروش اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای فروش

معرفی کتاب صوتی رازهای فروش

کتاب صوتی رازهای فروش اثر برایان تریسی سعی می‌کند با تغییر نگرش شما به زندگی سطح موفقیت را در افراد و کسب و کارها بالا ببرد. کتاب صوتی رازهای فروش سعی دارد اساس نگاه به یک کسب و کار را تغییر دهد.

درباره کتاب صوتی رازهای فروش

افراد به عنوان یک فروشنده هم می‌توانند تبدیل به میلیونر شوند. فقط کافی است خوب بفروشند خوب پورسانت بگیرند و در جای درست سرمایه‌گذاری کنند. امروزه پنج درصد از میلیونرهای دنیا کارشناسانی فروشی هستند که سال‌ها کالاها و محصولات دیگر شرکت ها فروختند اما خودشان تبدیل به ثروتمندترین‌ها شده‌اند.

فروشنده از راه فروش، می‌توانید یک زندگی عالی داشته باشید و تمام رویاهایش را محقق کنید. در دنیای امروز، مهم‌ترین وظایف یک فروشنده شامل؛ «کشف مشتری احتمالی – معرفی محصول و نهایی کردن فروش» است.

بهترین کارشناسان فروش آن‌هایی هستند که با مشتریان ارتباط دوستانه‌ی خوبی برقرار می‌کنند و تضمین می‌کنند که برای مشتری اهمیت قائل هستند؛ پس اگر روی رابطه‌ی دوستانه تمرکز کنید؛ فروش خودبه‌خود شکل می‌گیرد. ولی اگر فروش را هدف قرار دهید و تمام مدت به فکر فروختن باشید، نه رابطه‌ای برقرار میکنید و نه فروشی خواهید داشت.

شنیدن کتاب صوتی رازهای فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که در شغل کارشناس فروش مشغول به کار هستند مناسب است و کمک میی‌کند در کارشان پیش‌رفت کنند.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب صوتی رازهای فروش

«برایان تریسی» نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mohammad Bolboli
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

زیباست

Reza Bakhtiari
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

من اصل کتاب را خریده و خوانده ام ولی مدت زمان فایل صوتی بسیار کوتاه است !!!! اگر کتاب خلاصه شده در فایل صوتی لطفا لفظ خلاصه را بگذارید تا بدانیم چه چیزی را می خریم ... ممنونم

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان