دانلود و خرید کتاب قوانین طبیعت انسان رابرت گرین ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین طبیعت انسان اثر رابرت گرین

کتاب قوانین طبیعت انسان

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قوانین طبیعت انسان

کتاب قوانین طبیعت انسان نوشته‌ی رابرت گرین درباره‌ی هیجانات و رفتارهای انسانی است و از ویژگی‌های انسانی که در درونمان به شدت داریم و باید از آن پرهیز کنیم صحبت می‌کند و همچنین افرادی که بودنشان در زندگی ما خطرآفرین است را به ما یادآوری می‌کند. انتشارات نسل نواندیش کتاب قوانین طبیعت انسانی را با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی در اختیار خوانندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب قوانین طبیعت انسان

همه‌ی ما با انسان‌ها  و افرادی رو به رو شده‌ایم که گاهی حتی میزان نزدیکی و صمیمیت ما با آن‌ها بسیار زیاد است. اما ضربه‌هایی خوردیم که هرگز نمی‌توانیم فراموششان کنیم. در کنار این موضوع گاهی خودمان نیز مرتکب چنین اشتباهاتی شده‌ایم. مثلا به دوست، همکار یا یکی از نزدیکانمان چیزی گفته‌ایم که خودمان را هم متعجب کرده است که این حرف از کجا آمد. رابرت گرین در کتاب قوانین طبیعت انسان، به این موضوع اشاره می‌کند که همانقدر که در تکنولوژی پیشرفت کرده‌ایم اما طبیعتمان به دوران ابتدایی پیدایش بشر نزدیک است. بنابراین با بیان کردن ۱۸ قانون ، به ما یاد می‌دهد که چه کسی هستیم و چرا اینطور زندگی می‌کنیم؟ هرچند که رابرت گرین در کتاب قوانین طبیعت انسان نیز مانند بقیه‌ی کتاب‌هایش بر ویژگی‌های اکتسابی انسان‌ها تاکید کرده است. 

کتاب قوانین طبیعت انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

هر کسی که دوست دارد درباره‌ی خودش و افراد پیرامونش بیشتر یاد بگیرد و علاوه بر این بتواند بر اساس آموخته‌هایش تغییر و بهبودی در شرایطش ایجاد کند، کتاب قوانین طبیعت انسان را جذاب و خواندنی می‌یابد.

درباره‌ی رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش آمریکایی در ۱۴ مه ۱۹۵۹ متولد شد. او را بیشتر به دلیل نوشتن کتاب‌هایی درمورد استراتژی قدرت و وسوسه شناخته شده است. از آثار پرفروش او می‌توان به ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه، استراتژی جنگ و قوانین طبیعت انسان اشاره کرد. 

جملاتی از کتاب قوانین طبیعت انسان

قانون خردگریزی

شما دوست دارید خود را مسلط بر سرنوشت خود بدانید و آگاهانه تلاش می‌کنید روند زندگی را به بهترین شکل ممکن تحت کنترل داشته باشید؛ اما به‌شدت ناآگاهید که هیجانات چقدر عمیق بر شما تسلط دارند. آن‌ها شما را به سوی ایده‌هایی سوق می‌دهند که نفستان را آرام می‌کند. آن‌ها موجب می‌شوند در پی شواهدی باشید تا به خودتان اثبات کنید خواسته‌ها و باورهایتان درست است. هیجانات موجب می‌شوند شما بر اساس حالات فعلی خود همان چیزی را ببینید که می‌خواهید و این انفصال از حقیقت منشأ تمام تصمیمات بد و الگوهای منفی است که زندگی ما را شکار می‌کند. منطق‌گرایی توانایی مقابله با تأثیرات هیجانی است و معنایش این است که به جای واکنش نشان دادن، بیندیشیم ذهن خود را نسبت به رویدادها باز کنیم و به احساسات صرف توجهی نکنیم. این به‌طور طبیعی رخ نخواهد داد، بلکه قدرتی است که باید آن را به دست آوریم و خبر خوب این است که ما بیشترین ظرفیت را برای این مسئلهٔ مهم داریم.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۸/۰۹/۲۷

خیلی وقت بود منتظر این کتاب رابرت گرین بودم! اوایلِ کتاب اصلا برام جذاب نبود ( داستان پریکلس در یونان باستان خیلی طولانی بود) ، حس کتابای رابرت گرین رو نداشت برام ولی بعد از اون بخش دوباره همون سبک

- بیشتر
ForuzanBehnam
۱۳۹۹/۰۳/۲۰

کتاب های رابرت گرین همشون فوق العاده هستن و واقعا کاربردی . به جای خوندن چندین کتاب درباره خودشناسی این کتاب رو بخونید که کامل و به صورت متخصر هر ویژگی انسان رو در ۱۸ فصل گفته😊

mhdaghigh
۱۳۹۸/۱۱/۰۵

جا دارد که بابت سرویس مرتب و امن ، سرعت لینک ها و کیفیت مناسب نسخه الکترونیک از طاقچه تشکر کنم. امیدوارم تخفیف های بیشتری بگذارید تا قدرت خرید علاقمندان به کتاب در این شرایط افزایش پیدا کند.. همیشه پایدار باشید. متشکرم

- بیشتر
Nil
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

بعد از خوندن کتابهای رابرت گرین استراتژی های رفتاری بعضی آدمهای اطرافمو بهتر شناختم😂😂

Hadiii1i
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

برای اینکه تو کتابخانه عمومی باشه صلوات بفرس :)

baktash99
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

به جای خواندن کتاب های مزخرف انگیزشی این کتاب‌ها رو باید خوند

مهدی اشرفی
۱۳۹۸/۱۰/۰۳

از بهترین کتابای تمام عمرم ، البته من انگلیسیش رو خوندم ، به تمام کسانی که میخوان این کتاب رو بخونند حتما این کتاب رو پیشنهاد میکنم چون به بهترین شکل ممکن ترجمه شده ، ترجمه این نسخه ی این

- بیشتر
حمیدرضا
۱۳۹۹/۰۸/۰۴

فوق العادست این کتاب، علمی و کامل،کاربردی و دقیق، توصیه میشه😉

Miriam
۱۳۹۸/۱۲/۰۶

کتاب خوبی در مورد شناخت خودمونه.

shfame
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

کتاب خیلی خوبی در مورد شناخت رفتارهای انسان هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷۰)
مراقب افرادی باشید که به‌سرعت دیگران را جذب می‌کنند و بسیار خوب و صمیمی به نظر می‌رسند. چنین خوب بودن افراطی‌ای هرگز طبیعی نیست. فاصله‌تان را حفظ کنید و در پی نشانه‌های اولیه مانند اظهارنظرهای انفعالی- تهاجمی باشید. اگر به نشانه‌هایی پی بردید که با شخصیت آن‌ها ارتباطی نداشت، برای مثال شروع به غیبت دربارهٔ دیگران کردند، مطمئن باشید که سایهٔ آن‌ها در حال صحبت است و شما نیز خودتان یک روز هدف این غیبت‌ها خواهید شد.
Dexter
سعی کنید در تمایل به صحبت کردن و اظهار عقیده کردن تجدیدنظر کنید و بیشتر به شنیدن دیدگاه‌های دیگران توجه کنید.
Dexter
آنچه مرا می‌ترساند، استراتژی دشمن نیست، بلکه اشتباهات خود ماست.
mahdi
احساس برتری داشتن خود بهترین نشانه برای وجود دائمی عدم عقلانیت است.
Dexter
ما برنامه‌ریزی شده‌ایم تا تجربه‌های کودکی را در زمان حال تکرار کنیم.
Dexter
لینکلن می‌گوید: «اگر می‌خواهید شخصیت یک نفر را بررسی کنید، به او قدرت بدهید.»
Mahdiyeh Moradi
کسی که اصالت حقیقی داشته و متفاوت باشد، نیازی به نمایش ندارد. به‌واقع این افراد حقیقی از اینکه متفاوت از دیگران دیده شوند، احساس شرمندگی دارند و ظاهری متواضع به خود می‌گیرند
Dexter
سرانجام به آنچه می‌خواستم، رسیدم. آیا خوشحالم؟ نه واقعاً. اما دلیلش چیست؟ حالا دیگر روح من آن حس تند و گزندهٔ خواستن را ندارد. نباید خودمان را فریب دهیم. خوشحالی در به دست آوردن نیست، بلکه در دنبال کردن است.
FerFerism
موفقیت یا پیروزی‌های ناگهانی می‌توانند بسیار خطرناک باشند. از نظر عصبی، مواد شیمیایی در مغز ترشح می‌شوند و پیوندی قوی از برانگیختگی و انرژی ایجاد می‌کنند که به تمنای تکرار موفقیت منتهی می‌شود. این می‌تواند شروع هر نوع رفتار اعتیادی یا جنون‌آمیز باشد.
Dexter
منطق‌گرایی و عقلانیت نیرویی نیست که با آن زاده شده باشید، بلکه ویژگی‌ای است که آن را باید از طریق آموزش و تمرین کسب کنید.
mahdi

حجم

۸۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۵۶ صفحه

حجم

۸۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۵۶ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
تومان