دانلود کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف

معرفی کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف

کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف نوشته دارن هاردی نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی در حوزه موفقیت است. است. او در این کتاب مراحل هدف‌گذاری در زندگی و شیوه رسیدن به اهداف را توضیح میدهد.

درباره کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف

دارن هاردی در این کتاب می‌گوید ما به خاطر طبیعتمان موجودات هدف‌داری هستیم. مغز ما دائما درحال تلاش برای هماهنگ کردن دنیای بیرون با آن چیزی است که در درونمان می‌بینیم و دنبالش هستیم.

زمانی که برای خودتان هدف تعیین می‌کنید به مغزتان چیزی می‌دهید که بتواند روی آن تمرکز کند و مانند این است که به ذهنتان چشم هایی تازه می‌دهید تا تمام مردم و موقعیت‌ها و صحبت‌ها و منابع و ایده‌ها و خلاقیتی را ببینید که در جهت هدفتان است. پس دنیای بیرونی‌تان با چیزی که درونتان هست هماهنگ می‌شود.

اهداف به شما جهت و بینش می‌دهند و با داشتن اهداف مشخص و مکتوب پیش چشمتان، کائنات به شما چیزی می‌دهد که به دنبالش هستد.

شنیدن کتاب صوتی دست‌یابی به اهداف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

واقعا دارن هاردی مثال های جالبی میزنه که من تاحالا نشنیدم. بخش دوم این پادکست به نظرم برای همه مناسبه، میاد ۵ تا مورد رو عنوان می کنه که چرا ما به هدف هامون نمی رسیم.

گرگ وحشی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

در کل بسیار عالی پیشنهاد میکنم

z.esn
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

باسلام خیلی کوتاه بود و مهم تر اینکه اسم گوینده با صدا تطبیق نداشت. منظورم اینه ک با همین نام گوینده من صدای دیگه ای رو شنیده بودم چرا؟ در مجموع برای 5 دقیقه هزدنع 5000 تومان زیاد, است.

soty ketab
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

خوب نبود پیشنهاد نمیکنم

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان