دانلود کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن ( قدرت فکر ) با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن ( قدرت فکر ) اثر ژوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن ( قدرت فکر )

معرفی کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن ( قدرت فکر )

کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن -که در ایران با نام قدرت فکر نیز شناخته می‌شود- اثر ژوزف مورفی است. این کتاب از اولین انتشارش در سال ۱۹۶۳ پرفروش بوده و از زمان انتشار اولیه‌ش میلیون‌ها نسخه از آن فروخته شده است. این کتاب به درمان خود و از بین بردن ترس‌ها کمک نموده و همچنین آموزش می‌دهد که چگونه خواب بهتری داشته باشیم، از روابط خود لذت ببریم و در نهایت احساس شادی کنیم. تکنیک‌های کتاب صوتی قدرت فکر ساده هستند و نتایج به سرعت به دست می‌آیند. همچنین به عنوان عملکرد فرعی کتاب، می‌توان به کمک در زمینه‌ی ارتقای امور مالی و جسمی خود نیز اشاره کرد.

نسخه صوتی این کتاب با صدای مهیار ستاری توسط انتشارات رادیو مثبت منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن (قدرت فکر) از ژوزف مورفی

کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن به میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان کمک کرده تا ضمیر ناخودآگاه خود را مهار کنند و شادی واقعی را به دنبال آن پیدا کنند. بخش‌های مختلف این کتاب داستان‌های واقعی و الهام‌بخشی همراه با تکنیک‌های سودمندی ارائه می‌دهد که در نهایت تاثیر مثبتی بر شغل، زندگی عاشقانه و سلامت عمومی بدن خواهد داشت.

دکتر ژوزف مورفی در کتاب صوتی قدرت فکر (قدرت ناخودآگاه ذهن) توضیح می‌دهد که رویدادهای زندگی در واقع نتیجه عملکرد ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه ذهن است. در این راستا با معرفی یک سری تکنیک عملی، ادعا می‌کند که از طریق آن‌ها می‌توان سرنوشت خود را به نوعی تغییر داد. به این صورت که با تمرکز بر روی آن و هدایت مجدد این انرژی معجزه بتوان آن را تحت کنترل گرفت. او با سال‌ها تحقیق در زمینه‌های معنوی و ادیان الهی، سعی در متقاعد نمودن مردم برای وجود یک ابرقدرت در درون هر یک از انسان‌ها دارد.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن (قدرت فکر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید کتاب صوتی قدرت فکر طوزف مورفی را بشنویم؟

مطالعه کتاب‌های خودیاری جهت ارتقای رشد شخصی در زمینه روابط عاطفی و کاری به شدت ضروری به نظر می‌رسد، از این رو شنیدن کتب صوتی قدرت فکر (قدرت ناخودآگاه ذهن) در جهت هموار کردن مسیر زندگی و پر کردن خلاءهای آموزشی توصیه می‌شود.

درباره ژوزف مورفی

دکتر ژوزف مورفی در می ۱۸۹۸ در شهر کورک ایرلند به دنیا آمد و پدرش مدیر یک مدرسه رومی بود. او با تعلیمات کاتولیک رومی تربیت شد. او را در مدرسه ملی ثبت‌نام کردند و تشویق شد که برای کشیشی تحصیل کند و به‌عنوان یک حوزوی یسوعی در حوزه پذیرفته شد، با این حال در اواخر سال‌های نوجوانی شروع به چالش کشیدن برخی اعتقادات ارتدکس‌ها نموده و در ادامه از تحصیلات حوزوی کناره‌گیری کرد. او تحصیلات خود را در دکترای علوم مختلفی همچون الهیات، شیمی، فیزیک و... به اتمام رساند و در بیست سالگی از طریق کشتی به آمریکا مهاجرت نموده و در آن‌جا یک داروساز معروف شد.

مورفی با گذر زمان بعد از سال‌ها پژوهش و تحقیق و مطالعه آثار بزرگان به این نتیجه رسید که انرژی و قدرتی لایتناهی وجود دارد که می‌تواند زندگی انسان‌ها را متحول سازد. او در کلیسای علوم الهی لس آنجلس به مدت ۲۳ سال به سخنرانی پرداخت و هر یکشنبه حداقل ۱۳۰۰ نفر در سخنرانی‌هایش حضور می‌یافتند. او همچنین برنامه‌‌های رادیویی در این خصوص تهیه می‌کرد. همچنین بعد از نقل مکان به کالیفرنیا نیز به سخنرانی‌هایش در کلیسای آن‌جا ادامه داد. او عمدتا در سخنرانی‌هایش از شیوه تغییر زندگی افراد با تمرکز و تغییر یک وجهه از آن صحبت می‌کند.

دکتر طوزف مورفی در یک مقطع زمانی نیز به هند سفر کرد و زمان زیادی را با حکیمان هندی گذراند و فلسفه هندو را آموخت. سپس در بازگشت به آمریکا کلیسای جدیدی در آن‌جا با ایدئولوژی هندوها تشکیل داد. همین‌طور هنگامی که ایالات متحده وارد جنگ جهانی دوم شد، مورفی در ارتش نام‌نویسی کرد و به عنوان داروساز در واحد پزشکی لشکر ۹۹ پیاده نظام منصوب شد. در آن زمان، او علاقه خود را به دین تجدید کرد و شروع به خواندن گسترده در مورد عقاید معنوی مختلف کرد. پس از ترخیص از ارتش، او ترجیح داد به حرفه خود در داروسازی برنگردد.

جمعا بیش از بیشتر از ده میلیون نسخه از ۳۰ کتاب دکتر مورفی در سراسر جهان فروخته شده است. او وارث معنوی نویسندگانی مانند جیمز آلن، دیل کارنگی، ناپلئون هیل، و نورمن وینسنت پیل و پیشرو و الهام‌بخش نویسندگان و سخنرانان انگیزشی معاصر مانند تونی رابینز، زیگ زیگلار، لوئیز هی و ارل نایتینگل شناخته شده است.

وی در دسامبر ۱۹۸۱ درگذشت. او معتقد بود آدمی با مرگ بیگانه است، اما آن را در کالبد جدیدی تجربه کرده و به حیات دیگری می‌رسد.

درباره مهیار ستاری، گوینده کتاب

کتاب صویت قدرت ناخوداگاه ذهن اثر ژوزف مورفی به گویندگی مهیار ستاری در طاقچه موجود است. مهیار ستاری، دانش‌آموخته کارشناسی تئاتر، از سال ۱۳۷۹ همکاری‌اش را با رادیو به عنوان بازیگر نمایش رادیویی و گوینده آغاز کرد و تاکنون با رادیو ایران، رادیو نمایش و رادیو صدای آشنا همکاری داشته است. ستاری در سال ۱۳۸۲ کار خود را در شبکه یک تلویزیون سیما و سلامت آغاز کرد، سپس در سال ۱۳۸۸ به حرفه‌ی دوبله روی آورده و در حال حاضر عضو انجمن گویندگان و سرپرستان فیلم است. ستاری تعلیم‌دیده‌ی پیشکسوتان این عرصه است. وی در حوزه گویندگی کتاب نیز فعالیت جدی دارد و تا کنون گوینده‌ی بیش از ۶۰ کتاب صوتی بوده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی قدرت ناخوداگاه ذهن ( قدرت فکر )

اگر می‌خواهید در زمینه خاصی پیشرفت کنید، لازم است قدم اول را بردارید. قدم اول پایه و مبنایی است که باید کارایی‌اش از سوی همه به تأیید رسیده و پذیرفته شده باشد. قبل از این‌که در استفاده از ذهن ناخودآگاهتان به مهارت لازم دست پیدا کنید، اول باید اصول و قوانین آن را فرا بگیرید و درک کنید. وقتی به این شناخت دست پیدا کنید، می‌توانید با ذهنیتی روشن به نتایجی که به‌طور قطع عایدتان خواهد شد، نیروی ذهن ناخودآگاهتان را به کار ببندید. به این ترتیب می‌توانید از این نیرو برای دستیابی به اهداف و خواسته‌های بی‌حدومرزی که برای خود تعیین کرده‌اید، استفاده کنید.

سال‌ها در حرفه علوم شیمیایی مشغول به کار بودم. یکی از چیزهایی که در اوایل دوره آموزشی‌مان به ما یاد دادند این بود که اگر دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن را با هم ترکیب کنیم، محصول همیشه، و نه گاهی یا در اکثر مواقع، آب خواهد بود. درصورتی‌که یک اتم اکسیژن را با یک اتم کربن ترکیب کنید، گاز سمی مونوکسیدکربن تولید خواهد شد. حال اگر اتم اکسیژن دیگری را به این ترکیب اضافه کنید، گاز دی‌اکسیدکربن را خواهید داشت، گازی بی‌ضرر برای حیوانات و مهم و حیاتی برای گیاهان. این‌ها واقعیاتی هستند که در سراسر جهان به تأیید رسیده‌اند و تغییرناپذیرند. این‌ها همان واقعیاتی هستند که ما در اینجا «اصول و قوانین» نامیدیم.

اصول و قوانین فیزیک، شیمی و ریاضی در عمل و کارکرد هیچ تفاوتی با اصول و قوانین ذهن ناخودآگاه شما ندارند. اگر می‌خواهید از نیروها و انرژی‌های فیزیکی و شیمیایی استفاده کنید، باید از اصول و قوانین این حوزه‌ها مطلع باشید. این قضیه در مورد استفاده از نیروی ذهن ناخودآگاهتان نیز صدق می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۱۶۱۴۶
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

عزیز کتاب اورجینال قدرت ضمیر ناخودآگاه 20 فصل دارد ولی شما چند فصل اول رو صوتیش کردین و میفروشین؟ منتظر پاسخ شما هستم.

👑یه بنده خدآ👑
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

شما ک ن هزینه کاغذ میدین نه هزینه ارسال ..با پی دی اف هم ک چشامون نابود میشه لااقل انقد گرون نزارین ای کتابارو

alireza ghasempor
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

کتاب خیلی عالی و روانی بود.بیشتر درباره تلقین و شیوه های اون صحبت می‌کنه اما درکل کتاب عالی اییه.... من به موضوعاتی در رابطه به ضمیرناخودآگاه خیلی علاقه مندم این کتاب هم به اندازه خودش منو راهنمایی کرد....

gold medalist
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

دم طرف گرم فقط باید بگم عالی بود👍👌👌

کاربر ۲۰۵۷۳۱۵
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

عالی بود من خودم چندین بار گوش دادم مخصوص فصل ها و نکات اخر کتاب .توصیه میکنم به خوندنش

معمای عشق♡ (ℬ•ℳ)
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

سلام وعرض ادب وممنونم از گوینده محترم و مترجم گرامی🍃📕 . کتاب قدرت ناخودآگاه ذهن کتاب خوبی بود ولی فقط بیشتر به تعریف و توضیح پرداخته بود و راهکار هایی در این مورد ارائه نشده بود گویندگی کتاب خیلی خوب بود وترجمه

- بیشتر
arman
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

وحشتناک کتاب عالی هست. کسایی که میخوان فرق ذهن خود آگاه و ناخوداگاه رو متوجه بشن It is a must

فاطمه
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

کتاب خوبیه اما اینکه نمیشه فایل رو تو فلش ریخت عیب بزرگیه من کتاب های صوتی رو فقط تو ماشین گوش میدم اما حالا ک خریدم ب دردم نمیخوره

Mohammad Mohsenian Esfahani
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

کتابی زیبا و جذاب که هر آدمی حداقل یکبار هم که شده باید گوش کنه چرا که راه درست را از وجودش پیدا کنه بسیاری از ما آگاهی نسبت به قابلیت هایی که داربم و خدا در وجود ما نهفته

- بیشتر
Ali Imani
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

عالی عالی

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۷۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۳۴,۰۰۰
۵۰%
تومان