دانلود کتاب صوتی اراده (خلاصه کتاب) با صدای راضیه اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اراده (خلاصه کتاب) اثر آنجلا داکورث

دانلود و خرید کتاب صوتی اراده (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی اراده (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی اراده، قدرت اشتیاق و پشتکار را در رسیدن به اهداف و آرزوها نشان می‌دهد. همان سخت‌ترین بخش ماجرا، که باعث می‌شود دلمان بخواهد از اول اول موفق باشیم، نه اینکه به موفقیت برسیم. آنجلا داکورث کتاب را نوشته و انتشارات صوتی سبکتو، نسخه صوتی اثر را با صدای راضیه اسدی، تولید و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی اراده

شاید برای رسیدن به یک هدف و واقعی کردن یک رویا، مجبور باشیم که بارها و بارها تلاش کنیم و خسته نشویم. در تصاویری که ما از افراد موفق می‌بینیم، همیشه لبخند را می‌بینیم اما شاید توجهمان به مسیر طولانی و دشواری که فرد برای رسیدن به آن هدف طی کرده است جلب نشود یا حتی متوجه تمام شکست‌هایی که خوردند نمی‌شویم. اما برای موفقیت باید مسیری طولانی طی کرد و پشتکار را افزایش داد. برای تبدیل کردن رویاهایمان به واقعیت باید بتوانیم اشتیاقمان را در سراسر مسیر، در سطحی بالا نگه داریم.

آنجلا داکورث در کتاب اراده، به ما می‌آموزد که چطور می‌توانیم اراده‌ی خودمان را تقویت کنیم.

کتاب صوتی اراده را به چه کسانی پیشنهاد کی‌کنیم؟

کتاب صوتی اراده برای همه‌ی افرادی که در تلاشند که در مسیری که در آن قرار دارند موفق شوند، خواه موفقیت درسی باشد یا موفقیت کاری، مناسب و خواندنی است.

درباره‌ی آنجلا داکورث

آنجلا داکورث (Angela Duckworth)، استاد روانشناسی پنسیلوانیا و موسس آزمایشگاه کاراکتِر است، موسسه‌ای که قدرت اراده را در فرهنگ آمریکایی‌ها تقویت می‌کند. کاخ سفید، بانک جهانی، تیم‌های ورزشی ملی و مدیران ارشد برجسته خواهان همکاری و استفاده از تخصص او بوده‌اند و هستند.

جملاتی از کتاب صوتی اراده

کتاب صوتی اراده، درباره فضیلت گریزپایی است که به مردم این امکان را می‌‌دهد کاری که دوست دارند را انجام دهند، هدفی در زندگی پیدا کنند و از همه مهمتر، آنقدر به آن هدف پایبند بمانند، تا شاهد تحقق آن باشند. ببینید چگونه می‌توانید اراده خود را کشف کرده و از آن برای تحقق خواسته‌هایتان در زندگی استفاده کنید و با وجود همه سختی‌ها، برای رسیدن به آنها ثابت قدم بمانید. انگیزه‌ای برای اینکه استین‌ها را بال بزنید و دست به کار بشوید. اگر بار اول موفق نشدید پاشنه‌ها را ور بکشید و دوباره و دوباره تلاش کنید.

مدام به ما گفته می‌شود باید پشتکار داشته باشیم و با وجود همه‌ی مشکلات ادامه بدهیم. حتی اگر این کار در ابتدا بسیار سخت باشد. با وجود اینهمه تاکید روی سخت‌کوشی واستقامت، ما واقعا باور نداریم کار سخت می‌تواند ما را به موفقیت برساند....

نظرات کاربران

Hoßein
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

خلاصه ی صوت اینه که برای با اراده بودن، باید اراده داشته باشی.

Milad
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

فقط میگه اراده چیز خوبی هستش... نه اینکه به ما یاد بده چگونه باید اراده قوی‌ای داشته باشیم...همین

sourina
۱۳۹۹/۰۳/۳۱

کتابچه ی فوق العاده ای و کاربردی هستش ممنونم ازتون

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان