دانلود کتاب صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی اثر کریس مک کنزی

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی

معرفی کتاب صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی

در کتابچه صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب چهار راه کار مدیردت اجرایی نوشته کریس مک کنزی، شُون کاوی و جیم هولینگ را می‌خوانید.

درباره کتاب صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی

این کتاب که به قلم شرکای شرکت مشاوره مدیریتیِ فرانکلین کاوی (Franklin Covey) نوشته شده، راهنمایی برای کسب‌وکارها است تا با اطمینان، به اهداف و برنامه‌هایی که تنظیم کرده‌اند، متعهد باشند. این چهار راهکار به جای تاکید بر کارهایی که یک کسب‌وکار باید برای موفقیت انجام دهد، نحوه انجام دادن آن کارها را بیان می‌کند.

ولین راهکار، معین کردن یک یا دو هدف بسیار مهم است (WIG). این اهداف، بیشترین تاثیر را بر اهداف بلند مدت کاری دارند.

در دومین راهکار، اهدافِ بسیار مهم به چند شاخص پیشرو تبدیل می‌شود. این شاخص‌ها می‌توانند پیش‌بینی کنند که آیا آن اهداف انجام می‌شوند یا خیر. شاخص‌ها باید مستقیما متاثر از کارمندان باشند. سومین راهکار، ایجاد یک تابلوی امتیاز بسیار مشخص و قابل درک است که نمایانگر پیشرفت به سمت هدف بسیار مهم، و شاخص‌های برجسته است. آخرین راهکار، جلسه هفتگی کوتاهی است که در آن، هر کارمند در مورد دست‌آوردهای فردی‌اش در زمینه هدف بسیار مهم، و شاخص‌های برجسته، صحبت می‌کند، سپس در مورد اینکه هر شخص در هفته پیش رو ملزم به انجام چه کارهایی است، صحبت می‌شود.

چهار راهکار مدیریت با لحن استانداردی حاکی از آموزش و مشاوره مطمئن که خاص ِکتاب‌های کسب‌وکار خودیاری است، نوشته شده‌است.

نویسندگان، اغلب به تحقیقاتی که توسط فرانکلین کاوی انجام شده است، ارجاع می‌کنند، اما علاوه بر این، بر شواهد شفاهی که نتیجه سوال پرسیدن از رهبران کسب‌وکار در حین سمینارها بوده نیز تکیه دارند. منابع خارج از شرکت فرانکلین کاوی، در متن درج شده‌اند و ارجاع دهی به آنها در انتهای کتاب، به طور مجزا از فصل‌ها آمده است.

کتاب سرشار از مثال‌ها و شواهد است، مثال‌هایی از شرکت‌هایی که راهکارها را اجرا کرده‌اند و شواهدی در مورد اثربخشی راهکارها از طرفِ کسانی که آنها را اجرا کرده‌اند. مثال‌ها و شواهد معمولا از افراد و شرکت‌هایی نام می‌برند که این افراد برای آنها کار می‌کنند. همچنین، نویسندگان در بخش‌های زیادی از کتاب، از فرایند به کار رفته برای خلق و تصحیح راهکارها صحبت کرده‌اند.

شنیدن کتابچه صوتی چهار راهکار مدیردت اجرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

درباره نویسندگان

کریس مک کنزی، شُون کاوی، و جیم هولینگ در شرکتِ فرانکلین کاوی مدیر هستند. یک شرکت مشاوره بهبود رفتار فردی و سازمانی که از ادغام بنگاهِ مدیریتِ زمانِ فرانکلین کوئِست (Franklin Quest) و شرکت مشاوره پدر شُون کاوی، به نام استفان کاوی (Stephen Covey)، ایجاد شده است. در نتیجه، کار نویسندگان به شدت تحت‌تاثیر لحن، شکل و رویکرد کلاسیک استفان کاوی، "هفت عادت افراد تاثیرگذار ۱۶" (۱۹۸۹) است. هولینگ پس از اجرای برنامه‌های مشاوره در کسب‌وکاری که راه انداخته بود، به شرکت فرانکلین کاوی آمد.

کریس مک کنزی، در شرکت مشاوره فرانکلین کاوی، کار طراحی و توسعه اصول رهبری را پیش می‌برد.

شُون کاوی بر بخش راه‌حل‌ها و عملیات جهانیِ فرانکلین کاوی نظارت کرده و نقش طراح اصلی محصول را ایفا می‌کند. او پسر یکی از نویسندگان همکار، استفان کاوی است.

جیم هولینگ، مشاور مدیریتی در زمینه چهار راهکار ِمدیریتیِ شرکت فرانکلین کاوی است. او قبل از اینکه شرکت مشاوره خود را راه‌اندازی کند، مدیر ارشد اطلاعات در اِکسپِریَن (Experian) و مدیر ارشد اجرایی در ماتریکس ریسُورسِز (Matrix Resources) بود.

جملاتی از کتابچه صوتی چهار راهکار مدیریتِ اجرایی

کارمندان باید هر هفته، کارهایی را که برای پیشبرد اقدامات اصلی و هدفِ بسیار مهم انجام داده‌اند، به یکدیگر گزارش دهند. آنها باید تعهدات خود را برای هفته آینده مشخص کنند، به این صورت که دستورالعملِ هر هفته، برای انطباق با چالش‌ها در هنگام بروزشان، برنامه ریزی می‌شود. جلسات منظم تضمینی است بر این مسئله که کارمندان، یکدیگر را پاسخگو نگاه دارند.

تابلو امتیاز باید توسط یکی از اعضای تیم، مرتبا به‌روزرسانی شود، بنابراین هر کسی با نگریستن به این تابلو می‌تواند فورا بگوید که تیم در حال پیشرفت است یا خیر. تابلوی امتیازی که مسئولیت‌پذیری در قبال آن به عهده گرفته نشود، بعد از مدتی رها می‌شود و انگیزه دادن به تیم نیز متوقف خواهد شد. تیم‌های قوی که از تابلوی امتیازشان انگیزه می‌گیرند، به همین منوال، پیروزی‌هایشان را نیز جشن خواهند گرفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد