دانلود و خرید کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید هیمن سانام ترجمه شباهنگ دلشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید اثر هیمن سانام

کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

نویسنده:هیمن سانام
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید، اثر هیمن سانام استاد هنرهای تجمسی در دانشگاه ماساچوست است که درباره‌ی مسائل متفاوت زندگی، از جمله عشق و دوستی و کار و آرزها نوشته شده و درباره‌ی خودآگاهی و رسیدن به آرامش مطالبی مفید و پندهای حکمت‌آمیزی دارد. کتاب را شباهنگ دلشاد به فارسی برگردانده  و نشر جیحون با همکاری موسسه آسمان نیلگون کتاب را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

هیمن سانام در کتابش، وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید، درباره‌ی رازهای رسیدن به آرامش نوشته است. به خصوص در زمانی که زندگی و کارها با سرعت بسیار بالایی به پیش میروند و ریتم زندگی از دستمان در رفته است. هیمن سانام با بررسی موفقیت‌ها و شکست‌های خود در زندگی شخصی‌اش به عنوان یک راهب و همچنین تجاربش به عنوان استاد دانشگاه کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید را در هشت بخش نوشته و تنظیم کرده است. این هشت فصل به موضوعات متفاوت مانند عشق، دوستی، کار، آرزوها و خودآگاهی و اهمیت خودآگاهی در زندگی می‌گوید. و نقش آرامش در روابط امروزی را بررسی می‌کند.

کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید برای تمام افرادی که به دنبال آرامش در زندگی هستند و برای رسیدن به خودآگاهی تلاش می‌کنند یا در زندگی به مشکلاتی برخورده‌اند و نیاز دارند که امید و نیروی انرژی بخششان را دوباره ترمیم کنند، مفید و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب وقتی در آرامش هستید چه می‌توانید ببینید

آن زمان متوجه شدم هنگامی که به جهان بیرونی نگاه می‌کنیم، تنها گوشهٔ کوچکی از آن است که توجه ما را به سمت خودش جلب کرده است. دنیایی که می‌بینیم جهان بی‌انتها نیست، بلکه گوشهٔ محدودی از آن است که ذهن ما را به خود جلب کرده است. به هر حال برای ذهن همین چشم‌انداز و روزنهٔ کوچک به منزلهٔ کل جهان است. واقعیت زندگی ما جهان پهناور هستی نیست، بلکه گوشهٔ کوچکی است که بر آن تمرکز کرده‌ایم. جهان خارجی وجود دارد، چون ذهن ما وجود دارد. بدون ذهن ما هیچ جهانی هم وجود ندارد. بیشترین چیزی که بر ما تأثیر می‌گذارد، بیشترین چیزی است که برای ذهن ما مفهوم دارد. اگر ذهن از واقعیتی آگاه نباشد، نمی‌تواند آن را بپذیرد و انکارش می‌کند. جهانی که تصور می‌کنیم در ذهن ماست. ذهن هم به میزان اطلاعات و آگاهی که دارد جهان را تصور می‌کند. پس آنچه ذهن به آن آگاهی دارد و بر آن متمرکز است جهان ما می‌شود و ما ارتباط زیادی با جهان بیرونی نداریم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
در برابر عیب‌جویی و انتقادات تسلیم نشوید یاد بگیرید وقتی مردم چیزی دربارهٔ حقیقت ماجراها نمی‌دانند و بی‌ربط نظر می‌دهند، آن‌ها را نادیده بگیرید انتقاد و عیب‌جویی از شما یعنی آنچه انجام می‌دهید مورد توجه قرار گرفته است. شجاعت داشته باشید و راهی که در پیش گرفته‌اید را دنبال کنید.
Reza Sheykhlar
هر چه بیشتر بر کمک به دیگران متمرکز شوید می‌توانید با هدف و معنای کار خود دوباره ارتباط برقرار کنید
Reza Sheykhlar
آیا خاطرات شما را به درد می‌آورد؟ تمرین کنید در زمان حال زندگی کنید توجهتان را به این‌جا و اکنون متمرکز کنید توجه داشته باشید که وقتی به زمان حال توجه داشته باشید افکار شما آرام است هنگامی که افکار شما آرام است خاطرات هم دردناک نیستند، زیرا گاهی این خاطرات هستند که سرچشمهٔ افکار ناراحت‌کننده هستند
Reza Sheykhlar
هنگامی که احساسات ناخوشایندی دارید به جای این‌که به آن بچسبید و بارها و بارها آن را دور سرتان بچرخانید آن احساسات را به حال خود رها کنید و اجازه بدهید تا جریان پیدا کند اگر با تمرکز بر احساسات منفی به آن‌ها سوخت‌رسانی نکنید آن موج احساسات ناخوشایند به طور طبیعی فرومی‌نشیند
Reza Sheykhlar

حجم

۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان