دانلود کتاب صوتی قدرت عادت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت عادت اثر چارلز داهیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت عادت

معرفی کتاب صوتی قدرت عادت

کتاب صوتی قدرت عادت نوشته چارلز داهیگ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا در سال ۲۰۱۲ بود. چارلز داهیگ در این کتاب به چرایی دشواری ترک عادات می‌پردازد و در ادامه نیز راهکار صحیحی برای ترک عادات به مخاطب ارائه می‌دهد. کتاب صوتی قدرت عادت در لیست تاثیرگذارترین کتاب‌ها برای مدیران از طرف دانشگاه هاروارد نیز قرار گرفته است. مصطفی طرسکی و معصومه ثابت قدم، کتاب صوتی قدرت عادت را به فارسی ترجمه کرده‌اند. کتاب صوتی قدرت عادت با صدای حسن آزادی خوانش شده و توسط نوین کتاب گویا تهیه و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

درباره کتاب صوتی قدرت عادت

کتاب صوتی قدرت عادت (چرایی کارهایی که انجام می‌دهیم؛ در زندگی و کسب‌وکار) اثر چارلز داهیگ در سال ۲۰۱۲ در آمریکا منتشر شد. این کتاب به‌سرعت توانست مخاطبین زیادی را جذب کند و در لیست پرفروش‌ترین‌های روزنامه نیویورک تایمز قرار گیرد. چارلز داهیگ در این کتاب از تحقیقات علمی و اجتماعی بهره می‌گیرد تا به راهکاری در زمینه تغییر عادات برسد. اینکه افراد بتوانند عادات خود را تغییر دهند موضوع تحقیقات در شاخه‌های مختلف علم ازجمله نورولوژی (عصب‌شناسی)، روانشناسی و روانشناسی کاربردی بوده است. چارلز داهیگ در کتاب صوتی قدرت عادت از نتایج این علوم بهره می‌گیرد تا به شما نحوه تغییر عادات خود را بیاموزد.

شنیدن کتاب صوتی قدرت عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شاید بتوانیم بگوییم که تمامی ما انسان‌ها، حداقل یک مرتبه در زندگی تصمیم گرفته‌ایم که عادتی را در خود تغییر دهیم و برایش تلاش کرده باشیم، اما اغلب با شکست مواجه شدیم. با این شکست علاوه بر آنکه در اقدام خود در ترک عادتیمان موفق نبوده‌ایم، اراده و انگیزه‌مان را نیز زیر سوال رفته است. با شنیدن کتاب صوتی قدرت عادت با دلایل علمی مشکلات ترک یک عادت آشنا شده و در ادامه مسیر صحیحی را برای ترک آن عادت فرا خواهید گرفت. بنابراین شنیدن کتاب صوتی قدرت عادت می‌تواند برای همه افراد مفید باشد.

درباره چارلز داهیگ

چارلز داهیگ متولد سال ۱۹۷۴ در ایالات متحده آمریکا و تحصیل‌کرده رشته ام.بی.ای است. وی در زمینه نوسندگی و روزنامه‌نگاری فعالیت دارد. تا به‌حال کتاب‌های دقیق‌تر، سریع‌تر، بهتر و قدرت عادت را منتشر کرده است. روزنامه نیویورک تایمز خلاصه‌ای از کتاب قدرت عادت اثر چارلز داهیگ را تحت عنوان «چگونه شرکت‌ها به رازهای شما پی می‌برند» منتشر کرد و پس از آن این کتاب تا ۶ هفته در لیست پر فروش ترین‌های نیویورک تایمز بود.

جملاتی از کتاب صوتی قدرت عادت

در پاییز سال ۱۹۹۳، مردی که باعث شد همهٔ دانسته‌های ما درمورد عادت‌ها دگرگون شود، برای یک قرار برنامه‌ریزی‌شده قدم به درون آزمایشگاهی در سن‌دیه‌گو گذاشت. او کهن‌سال بود، قدش بیش از شش پا بود و پیراهن آبی دکمه‌دار مرتبی پوشیده بود. موهای سفید پرپشتش حس حسادت هر شرکت‌کننده در پنجاهمین گردهمایی دبیرستان را برمی‌انگیخت. آرتروز باعث شده بود هنگام قدم زدن در راهروی آزمایشگاه کمی بلنگد. او دست همسرش را گرفته بود و به‌آهستگی راه می‌رفت، گویی مطمئن نبود که هر قدم تازه برای او چه به همراه خواهد آورد.

حدود یک سال قبل، یوجین پاولی، یا آن‌طور که بعدها در ادبیات پزشکی شناخته شد «ای. پی»، در پلایا دل ری در منزل بود و برای شام آماده می‌شد که همسرش درمورد پسرشان مایکل صحبت کرد که می‌خواست به آنان سر بزند.

یوجین سؤال کرد: «مایکل کیست؟»

همسرش بورلی جواب داد: «بچه‌ات. می‌دانی، همان که با هم بزرگش کردیم!»

یوجین نگاهی مبهم به او کرد و پرسید: «او کیست؟»

روز بعد، حال یوجین به هم خورد و دچار دل‌پیچه شد. در عرض بیست‌وچهار ساعت بدنش آن‌قدر آب از دست داد که بورلی وحشت‌زده او را به اورژانس برد. دمای بدنش در حال افزایش بود و به ۱۰۵ درجه (فارنهایت) رسید، در حالی که همان‌طور عرق می‌ریخت، هاله‌ای زرد روی ملافه‌های بیمارستان به وجود می‌آمد. او دچار هذیان‌گویی شد، فریاد می‌زد و پرستاران را که سعی می‌کردند به او سرم بزنند هل می‌داد. فقط بعد از تزریق داروی آرام‌بخش بود که پزشکی توانست سوزنی را بین دو مهرهٔ پشتش وارد کند و چند قطره مایع مغزی نخاع بیرون بکشد.

پزشکی که این کار را انجام می‌داد فوری احساس کرد مشکلی وجود دارد. مایع احاطه‌کنندهٔ مغز و سلول‌های عصبی نخاعی مانعی در برابر عفونت و جراحت است. در افراد سالم این مایع شفاف است و به‌سرعت جریان می‌یابد و با حالتی نرم داخل سوزن حرکت می‌کند. نمونه‌ای که از نخاع یوجین گرفته بود حالتی ابرگونه داشت و به‌کندی می‌چکید، گویی پر از شن میکروسکوپی بود. وقتی نتایج از آزمایشگاه برگشت، پزشک یوجین فهمید که چرا او بیمار است: او از آماس ویروسی مغز (آنسفالیت؛ التهاب مغز) رنج می‌برد، بیماری‌ای که ویروسی نسبتاً بی‌آزار به وجود می‌آورد و باعث تبخال و عفونت‌های خفیف روی پوست می‌شود. با این حال، این ویروس در مواردی نادر می‌تواند به مغز راه پیدا کند و با از بین بردن لایه‌های ظریف بافتی که افکار، خواب‌ها -و طبق نظر بعضی‌ها روح- ما به آن وابسته است، آسیبی فاجعه‌بار ایجاد کند.

دکترها به بورلی گفتند درمورد آسیبی که تا الان وارد شده کاری نمی‌توانند بکنند، ولی دز بالایی از داروهای ضدویروسی ممکن است از گسترش آن جلوگیری کند. یوجین به کما رفت و ده روز با مرگ دست‌وپنجه نرم کرد. داروها به‌تدریج با بیماری مقابله کردند، تب فروکش کرد و ویروس ناپدید شد. وقتی بالاخره بیدار شد، ضعیف و گیج بود و نمی‌توانست غذا را به‌درستی ببلعد. او نمی‌توانست جمله‌ای بگوید و گاهی اوقات به‌زحمت نفس می‌کشید، گویی موقتاً فراموش کرده بود چگونه نفس بکشد. ولی به هر حال زنده بود.

سرانجام یوجین به اندازهٔ کافی خوب شد تا یک سری آزمایش بدهد. دکترها از فهمیدن اینکه بدن او -از جمله سیستم عصبی‌اش- به میزان زیادی دست‌نخورده مانده شگفت‌زده شدند. او می‌توانست اندام‌هایش را تکان بدهد و به نور و صدا پاسخ می‌داد. با وجود این، اسکن‌های گرفته‌شده از سر او سایه‌های شومی را نزدیک مرکز مغزش نشان می‌دادند. این ویروس بافتی بیضی‌شکل را نزدیک جایی که جمجمه و ستون فقرات به هم می‌رسند از بین برده بود. دکتر به بورلی هشدار داد: «ممکن است او دیگر کسی که می‌شناختید نباشد، لازم است خودتان را برای این وضعیت آماده کنید.»

فهرست کتاب صوتی قدرت عادت

• پیشگفتار

• بخش یک: عادت‌های اشخاص

• بخش دو: مغز مشتاق

• بخش سه: قانون طلایی چرخه عادت

• بخش چهار: عادت‌های زیربنایی

• بخش پنج: استارباکس و عادت‌های موفق

• بخش شش: قدرت یک بحران

• بخش هفت: چگونه بیش از آنکه کاری بکنید

• بخش هشت: کلیسای سندریک و تحریم اتوبو

• بخش نه: نولوژی اراده آزاد

نظرات کاربران

معین
۱۳۹۹/۰۴/۲۱

یا صوتی گوشش بدید یا بخونیدش کتاب انگیزشی نیست ، یه کتاب واقع بینانه با پایه ی علمی وقتی از فصل ۳ و ۴ گذشتید تغییرات کوچیک رو در زندگیتون برای ایجاد عادت های کوچیک (برای رسیدن به تغییرات بزرگ) ایجاد

- بیشتر
azari01
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

چهار نکته: اول اینکه رو دور تند بزارید تا شنیدنش خستتون نکنه دوم اینکه حین گوش دادن تفکر کنید به اینکه شاید شما جای کاراکتر شکست خورده متن باشید تا بیشتر حس کنید سوم اینکه اگه نتیجه بعد کتاب. مصمم شدن به

- بیشتر
تام ریدل
۱۳۹۸/۰۹/۰۷

واقعا برام سخته که به یک کتاب علمی رای بدم .ولی بخاطر گل روی طاقچه رای میدم . بحث این کتاب اینه که"همه زندگی ما یکسره مجموعه ای از عادت هاست و اغلب انتخاب های روزمره ما محصول یک تصمیم گیری

- بیشتر
داریوش اعتماد
۱۳۹۹/۰۶/۱۷

کتاب بسیار مفیدی هست. اونایی که دنبال تغییر هستن ومیخوان که از دست عادت های بدشون رها شن ویا عادت های خوب جدید درخودشون ایجاد کنن،حتما این کتابو بخونن بسیار هم کاربردی هست؛یعنی راحت میشه این کتابو در مقام عمل قرار بدیم. برخلاف

- بیشتر
مریم کریم زاده
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

عالی بود ,,,,,, کتابی جذاب که هم علمی بود و هم کاربردی, در زمینه ی علوم رفتاری هر فصل در مورد بخشی از عادتها صحبت میکرد که داستان تحقیقات واقعی, برای فهم بیشتر و ملموس تر کردن موضوع بیان شده

- بیشتر
کاوه
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

جذاب حتی برای دوستانی که اولین بار از این دست کتابها مطالعه می کنند و با متنی روان

عکاس حرم۱۱۸
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

خیلی عالی ست توصیه میشه بخونی

insearchofwisdom
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

یه گزینه و راهنمای عالی برای کسانی که قصد فهمیدن چرخه عادات و ایجاد تغییر در زندگیشون رو دارن

hamed
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

کتاب صوتی عالی پیشنهاد می دم مطالعه شود

~Marjan~
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

این کتاب فوق العادست و بنظرم برای زندگی همه ماها لازم و ضروریه

زمان

۱۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۷۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۷۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۳۰%
تومان