دانلود کتاب صوتی قوانین زندگی با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین زندگی اثر ریچارد تمپلار

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قوانین زندگی

قوانین زندگی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در عرصه بین‌المللی است. ریچارد تمپلار نویسنده کتاب پیش‌رو است، مهدی قرچه‌داغی ترجمه آن را انجام داده و دانیال معنوی، گوینده فایل صوتی کتاب است.


درباره کتاب صوتی قوانین زندگی

ریچارد تمپلار قوانینی را برای زندگی در ۵ حوزه تنظیم کرده است و اعتقاد دارد پایبندی به این قوانین، سهم بسزایی در افزایش موفقیت و خوشبختی شما دارد. این ۵ بخش عبارتند از: قوانینی برای شما، قوانین زندگی مشترک، قوانین خانواده و دوستان، قوانین اجتماعی و قولنین جهان. تمپلار این قانون‌ها را با مطالعه انسان‌های موفق و بررسی عملکرد آن‌ها در زندگی استخراج کرده و در قالب کتابی با عنوان قوانین زندگی به قلم تحریر درآورده است. او تاکید می‌کند شادترین افراد، این قوانین را بیش از سایرین، رعایت می‌کنند. او همچنین خاطرنشان می‌سازد قوانین یاد شده چیزی نیست که شما از قبل ندانید؛ بلکه این کتاب به منزله یادآوری مواردی است که عمل به آن‌ها، موفقیت شما را تضمین می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی قوانین زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی قوانین زندگی را به افرادی که در پی موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک شنیدن کتاب صوتی پیش‌رو کمک می‌کند تا با ایجاد تغییراتی ساده، معنا و مفهوم زندگی خود را به‌طرز معجزه آسایی تغییر دهید.

جملاتی از کتاب صوتی قوانین زندگی

جواب این است که همه چیز به یک انتخاب ساده بستگی دارد. همه ما می‌توانیم کارهایی را برای انجام دادن در روز انتخاب کنیم؛ کارهایی که ما را خوشحال می‌کند و کارهایی که باعث ناراحتی ما می‌شوند. من با مشاهده اشخاص مختلف به این نتیجه رسیدم که اگر مجموعه‌ای از قواعد و قوانین را رعایت کنیم، کار بیشتری صورت می‌دهیم، با مشکلات بهتر برخورد می‌کنیم، از زندگی بهره بیشتری می‌بریم و به هرجایی که می‌رویم شادی و خوشبختی بیشتری به دیگران منتقل می‌کنیم.

برای شنیدن جمله‌های بیشتری از کتاب صوتی قوانین زندگی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

mina m
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

فوق العاده عالی،متنی روان و ملموس که برای هرکس نیازه...

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۱۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۱۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۸,۷۰۰
۳۰%
تومان