دانلود و خرید کتاب هدیه ای از فرشته مادر زهرا سینایی (راحیل)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدیه ای از فرشته مادر اثر زهرا سینایی (راحیل)

کتاب هدیه ای از فرشته مادر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هدیه ای از فرشته مادر

کتاب هدیهای از فرشته مادر تالیفی از پژوهشگر سرشناس مهدی محی‌الدین الهی قمشه‌ای است. این اثر توسط انتشارات صابرین روانه بازار شده است.

این داستان عمیق و جذاب هر چند ظاهرا برای شخص خاصی طراحی شده، اما به حقیقت قصه‌ی عمومی همه انسان‌هاست که در پی مهرگیاه عشق یک به یک به جهان خاک فرستاده می‌شوند و پیش از آمدن، پرودگار با همه عهد پیمان می‌بندد که در زمین جویای راه خدا باشند که همان طلب زیبایی  و دانایی و نیکویی است و به دنبال شیاطین نروند که همان زشتی و شر و جهالت است.

درباره کتاب هدیه‌ای از فرشته‌ی مادر

داستان هدیه‌ای از فرشته مادر، داستان تولد همه‌ی انسان‌های عاشق است و می تواند هزاران  دل را شاد کند و از هراس مرگ برهاند. آن شادی از وف بیرون است و این داستان به نوعی این شادی را توصیف می‌کند این عالم را به عالم دیگر پیوند داده، حجاب بین دنیا و آخرت را کم‌رنگ نموده است به طوری که بعد از خواندن داستان احساس می‌کند که ان دنیا تنها با یک پرده توری از این عالم فاصله دارد و مرگ همان پرده توری است. خلاصه‌ی همه‌ی کتب آسمانی نیز همین به یاد آوردن است.

خواندن کتاب هدیه‌ای از فرشته‌ی مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دوستداران ادبیات فارسی و داستان‌های تاریخی بویژه درمورد خلقت از مطالعه این کتاب لذت خواهند برد.

جملاتی از کتاب هدیه‌ای از فرشته مادر

یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچ کس نبود.

پگاه روز سرخ* بود!

فرشتگان سیه‌چشم زیبا، 1 لباس‌های حریر  سرخشان را پوشیدند و همان‌طور که در افکارشان غوطه‌ور بودند، به آرامی نزد کودکانشان رفتند. افکارشان غوطه‌ور بودند، به آرامی نزد کودکانشان رفتند.

با این که آنها از جنس بچه‌ها نبودند، عاشقانه آنان را دوست داشتند. اما اوایل روز خیلی نگران بودند و با خود در این اندیشه بودند که امروز نوبت کدام یکی از آنهاست که از کودکانشان جدا شوند.

بچه‌ها در بسترهایی از حریر و گلبرگ، در سایه‌ی درختان سدرِ پر میوه‌ی بی‌خار و درختان پربرگ سایه‌دار، به آرامی و ناز خفته بودند و فرشته‌ها غرق در تفکر، مشغول انجام کارهایشان بودند.


نظرات کاربران

vahid st
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

دانلود نمیشه...فایل ایراد ایراد داره

Sedi Java
۱۳۹۸/۰۹/۰۶

اصل کتاب رو دارم عالیه هم داستان و هم نقاشی‌هاش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان