دانلود و خرید کتاب آشپزی نوین برای کودکان بلاندین مارکاده ترجمه افرا شکوهیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آشپزی نوین برای کودکان

کتاب آشپزی نوین برای کودکان توسط بلاندین مارکاده و هانری بوشه نویسندگان فرانسوی تالیف شده است. این ۲ نویسنده کوشیده‌اند تا در این کتاب آموزشی عملی به والدین کودکان دهند. هریک از غذاهای معرفی‌شده در این کتاب، برای سن خاصی ( از سه‌ماهگی تا هجده‌ماهگی) پیشنهاد شده است. دکتر افرا شکوهیان این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. وی کوشیده تا غذاهای این کتاب را با عادات و رسوم متداول در ایران هماهنگ کند. انتشارات صابرین کتاب آشپزی نوین برای کودکان را منتشر کرده است.

درباره کتاب آشپزی نوین برای کودکان

کتاب آشپزی نوین برای کودکان شامل نکات آموزشی در ارتباط با تغذیه کودکان ۳ تا ۱۸ ماهه است. عادات خوب غذایی را خیلی زود و از همان دوران کودکی باید مورد توجه قرار داد. معمولا منشا اکثر چاقی‌ها، کمبودها، عدم اشتها و بی‌اشتهایی ناشی از تغذیه نامتعادل دوران کودکی است. همین امر نیز بر اهمیت آشپزی برای کودکان می‌افزاید. غذاهایی که در این کتاب به والدین پیشنهاد می‌شود، غذاهای متعادلی هستند که مطابق با سن کودک انتخاب شده‌اند.

کتاب آشپزی نوین برای کودکان در کشور فرانسه تالیف و در آنجا با موفقیت و اقبال زیادی روبه‌رو شده است. همین موفقیت و استقبال سبب شد تا دکتر افرا شکوهیان این کتاب را به فارسی برگرداند. اما از آنجا که عادات تغذیه و انواع مواد غذایی مورد مصرف در کشورهای مختلف یکسان نیست، دکتر افرا شکوهیان سعی کرده تا غذاهایی را انتخاب کند که از هرجهت با شرایط و عادات مرسوم در ایران هماهنگی داشته باشند. به این‌منظور، مشورت‌هایی در خصوص نحوه تغذیه و مسائل مربوط به آن با پزشک متخصص کودکان و نوزادان انجام گرفته و داده‌های تجربی ایشان را که متناسب با شرایط معمول در ایران است در موارد متعدد این کتاب به‌کار گرفته شده است.

خواندن کتاب آشپزی نوین برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر پدر و مادری هستید که کودکی در بازه سه تا هجده‌ماهگی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما و در اولین فرصت کتاب آشپزی نوین برای کودکان تالیف بلاندین مارکاده و هانری بوشه نویسندگان را بخوانید. رعایت نکات این کتاب موجب می‌شود تا کودک شما در ادامه با مشکلاتی همچون بی‌اشتهایی، بدغذایی، کمبود مواد غذایی و... مواجه نشود.

جملاتی از کتاب آشپزی نوین برای کودکان

تغذیه کودک، درواقع عملی سرشار از عشق و محبت است. اولین ارتباط مادر و نوزاد، از طریق تغذیه برقرار می‌شود. روزهای نخستین (و هفته‌های اول) نقش و ارزش عمده‌ای در ارتباط آتی مادر و فرزند دارد. در زمینه تغذیه، روش مشخصی از لحاظ دفعات تغذیه، ساعات تغذیه و برابری غذا در هر نوبت، وجود ندارد. کودک، هر زمانی‌که احساس نیاز کند، غذا می‌خواهد و شما باید نیاز او را برآورده کنید. نمی‌توان از نوزاد انتظار داشت که در ساعاتی معین و به مقداری مشخص غذا بخواهد. شما باید با توجه به فریادها و آشفتگی‌های او در روز، ساعت و مقدار غذا دادن و دفعات تغذیه او را پیدا کرده و رعایت کنید. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب آشپزی نوین برای کودکان بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
بازی با نوزاد
جکی سیلبرگ
پاسخ به والدین
سیما فردوسی
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی
فاطمه کشوری
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
اولین غذاها
میریام استوپارد
کودک هوشیار بپروریم
بئاتریس میلتر
کودک، آرامش و راحتی: ۱۰۰ روش ساده و کاربردی برای والدین
ایزابل گامب دراگو
مادر خوب و مادر بد
نهاله مشتاق
مهارت‌های جدید برای تربیت فرزندان (مهارت‌های فرزندپروری مثبت برای تربیت بچه‌هایی فوق العاده)
ج‍ان‌ گ‍ری‌
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
کلیدهای رویارویی با مشکلات رفتاری کودکان
الینور سیگل
تربیت جنسی کودکان : صفر تا نه سال راهنمای والدین به زبان ساده
فاران حسامی
روش‌های تقویت توجه و تمرکز در کودکان
ماندانا سلحشور
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
مادر و جنسیت فرزند
نهاله مشتاق
جنین هم خاطره دارد!
دیوید بی چمبرلین
کودک مطلوب من
سرور ادیبی

نظرات کاربران

hoda.family
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

متفاوت با نظر پزشکان ایرانی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

حجم

۱۳۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۹ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان