دانلود کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر (خلاصه کتاب) اثر چارلز داهیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر (خلاصه کتاب)

کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر اثری درباره‌ی روش‌های بالا بردن کارآیی روزانه از چارلز دوهیگ است. 

این کتاب را گروه گردآوری و ترجمه سبکتو به فارسی برگردانده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر

حتما همه‌ی ما در زندگی با افرادی برخورد داشته‌ایم که به نظر می‌رسد کارایی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این افرادی را هم دیده‌ایم که برای انجام برخی کارهای نسبتا ساده به زمانی بیش از حد ۲۴ ساعت احتیاج دارند. چه چیزی باعث می‌شود تا این افراد بتوانند به این سطح از کارآیی برسند؟ در مقابل چه چیزهایی وجود دارند که سطح بازدهی را تا این حد پایین میاورند؟

باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر، با درهم آمیختین تحقیقات علمی و تجربیات شخصی، نشان می‌دهد موفقیت تنها با مدیریت لیست کارهایی که باید انجام شوند، بدست نمی‌آید، بلکه به انتخاب صحیح و حفظ ذهنیت درست مربوط است. آنچه در این نانو می‌خوانید توصیه‌هایی است درباره این که چگونه انگیزه خود را حفظ کنید، در مسیر باقی درست بمانید و در گروه‌های مختلف نقش موثری داشته باشید تا خلاقیت، بازدهی و موفقیت خود را به حداکثر برسانید.

کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر برای همه افرادی که در تلاش هستند تا سطح بازدهی روزانه‌ی خود را بالا ببرند و با سرعت بیشتری در مسیر موفقیت گام برداند، کتابی کاربردی و جذاب است.

درباره‌ی چارلز دوهیگ

چارلز دوهیگ، خبرنگار لس‌آنجلس تایمز و نیویورک تایمز، و برنده جایزه پولیتزر در  ۱۹۷۴ متولد شده است. او نویسنده کتاب قدرت عادت‌ها است که برای مدت ۶۰ هفته در لیست پرفروشترین کتاب‌های تایمز قرار داشت.

جملاتی از کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر و بهتر

همه‌ی ما افرادی را می‌شناسیم که یک برنامه را، هر چه که باشد، دنبال می‌کنند. آن‌ها حتی در صورت بیماری یا جراحت تلاش می‌کنند تا برنامه‌های خود را به تعویق نیندازند. قطعا اغلب ما اینگونه نیستیم. ممکن است عقاید و ایده‌های شگفت‌انگیزی داشته باشیم، اما هرگز وقت پیدا نمی‌کنیم تا آن‌ها را عملی کنیم. یا اگر هدف خاصی داریم، اغلب آن را فراموش می‌کنیم. خبر خوب این است که می‌توانید یاد بگیرید چطور به یک برنامه وفادار باشید...

نظرات کاربران

ehsan jamshidian
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

بیشتر در ارتباط با موفقیت و پیشرفت شغلی و سازمانی هست. بد نیست اما خیلی خلاصه هست.

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان