دانلود کتاب صوتی برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن (خلاصه کتاب) اثر ریچارد کارلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن (خلاصه کتاب)

برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن، روش‌هایی ساده برای رفع مشکلات زندگی را بیان می‌کند. این کتاب به قلم ریچ کارلسون منتشر شده است.


درباره برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در برخورد با آدم‌ها یا اتفاقات مختلف دچار ناامیدی شده باشید. مواردی که انرژی منفی زندگی شما را افزایش می‌دهند و فرصت آرامش، تلاش و موفقیت را از شما می‌گیرند. ریچ کارلسون که دکترای روانشناسی دارد در کتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن به شما کمک می‌کند تا در برابر این مشکلات نرمش به خرج دهید. درواقع با خواندن این کتاب از یک‌سو می‌آموزید برای چیزهای کوچک اضطراب و تشویش به دل راه ندهید. از سوی دیگر نیز یاد می‌گیرید همه کارها کوچک هستند و شامل قاعده خودت را اذیت نکن، می‌شوند. باید خاطرنشان ساخت این کتاب مسیر کشف آرامش درونی به شما می‌آموزد. بدون شک زبان ساده، جذاب و گیرای نویسنده تاثیر بسزایی در اثرگذاری آن داشته است. گفتنی است، ریچ کارلسون کتاب برای چیزهای کوچیک خودت را اذیت نکن را در سال ۱۹۹۷ منتشر کرد. این کتاب به سرعت به زبان‌های مختلف ترجمه شد و کارلسون را در بیش از ۱۳۰ کشور به شهرت رساند. استقبال گسترده از این کتاب در کشورهای مختلف دنیا را باید یکی از دلایل کاربردی بودن و تاثیرگذاری آن عنوان کرد.

شنیدن کتاب درباره برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب برای چیزهای کوچک خودت را اذیت نکن به شما می‌آموزد چگونه مشکلات و چالش‌های پیش روی خود را به فرصت‌های طلایی تبدیل کنید. شنیدن این کتاب به افرادی که در برخورد با مشکلات، استرس را تجربه می‌کنند، به شدت توصیه می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۲,۲۵۰
۱۰%
تومان