دانلود و خرید کتاب سرهم بندی نکن گری هیدن ترجمه شهاب‌الدین عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرهم بندی نکن اثر گری هیدن

کتاب سرهم بندی نکن

معرفی کتاب سرهم بندی نکن

گری هیدن در کتاب سرهم بندی نکن، نظریات عجیبی که از سوی اندیشمندان و فلاسفه بزرگ در طول تاریخ مطرح شده را بررسی می‌کند. شهاب‌الدین عباسی این کتاب را به فارسی بازگردانده است.


درباره کتاب سرهم بندی نکن

گری هیدن، فیلسوف و روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی است. او ادعاهای شگفت‌آور فیلسوفان و دانشمندان بزرگ تاریخ را مورد بررسی قرار داده است. حاصل تلاش‌های هیدن در کتابی با عنوان سرهم‌بندی نکن، منتشر شده است. هیدن این کتاب را در ۴۳ فصل تالیف کرده و در هر فصل یک ایده با موضوعات مختلفی همچون اخلاق، منطق، سیاست، متافیزیک، روان‌شناسی، جنسیت و دین را مطرح می‌کند. در ادامه به دلایلی که آن فیلسوف در تایید این ایده عحیب مطرح کرده می‌پردازد؛ درنهایت نیز آن ایده را مورد تردید قرار می‌دهد.

خواندن کتاب سرهم بندی نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب سرهم بندی نکن برای علاقمندان به مباحث فلسفی، مناسب به‌نظر می‌رسد.

جملاتی از کتاب سرهم بندی نکن

پس سقراط ادعا می‌کرد وقتی حقیقتا می‌دانیم که چه کاری درست است آن را انجام می‌دهیم ؛ و اینکه معرفت فضیلت است. آیا حق با اوست؟ جواب تند و واضحش این است که استدلال او نمی‌تواند منطقی باشد چون نتیجه آن آشکارا نادرست است. مردم غالبا بد را انتخاب می‌کنند، حتی وقتی که می‌دانند بد است.

مثلا کسی که به شکل بیمارگونه‌ای چاق است چه بسا شک نداشته باشد که خیلی چاق است، غذاهای پر شکر سلامتی او را از بین می‌برند و بدریختش می‌کنند و به اعتماد به نفسش لطمه می‌زند. ولی این معرفت او ناتوان و بی‌اثر است. بارها شده که خودش را در موقعیت دیده که آگاهانه بد را بر خوب ترجیح داده و بد را انتخاب کرده است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب سرهم بندی نکن، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

* فلسفه دور و بر ایده های عجیب می گردد. با مطالعه ی این کتاب، کشف می کنید که عمیق ترین اندیشمندان تاریخ ادعا کرده اند که ماده وجود ندارد، اسب تک شاخ وجود دارد، نوزادها سزاوار دوزخ اند و

- بیشتر
Surena Majidifar
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

چالش های ذهنی، دیدگاه های متفاوت، ساده در عین حال پیچیده، سوال های بنیادی و جواب های عجیب به اونها.... برای من خیلی لذت بخش بود... اگه دوس دارین تو یک سری از موضوعات فلسفی عمیق بشین حتما بخونیدش

yosef
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

در تیتر ۲۵ صفحه ۱۳۳ کاملا و به طور عمد طرز نگاه آین رند رو تحریف کرده و اصلا توصیه نمیکنم نویسنده یک چپ گرای افراطی است که با آزادی فردی مشکل اساسی دارد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان