دانلود و خرید کتاب درخت الفبا لئو لیونی ترجمه غلامرضا امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درخت الفبا اثر لئو لیونی

کتاب درخت الفبا

معرفی کتاب درخت الفبا

لئو لیونی نویسنده و تصویرگر کتاب درخت الفبا است. انتشارات به‌نگار این کتاب را با ترجمه غلامرضا امامی منتشر و روانه بازار کرده است.


خلاصه درخت الفبا

درخت الفبا نام اثر دیگری از داستان‌نویس و تصویرگر معروف هلندی، لئو لئونی است. این کتاب شامل 2 داستان با نام‌های درخت الفبا و تکه به تکه است. نثر روان و تصویرگری زنده از ویژگی‌های بارز این کتاب کودک به‌شمار می‌رود. ویژگی‌های یاد شده زمینه جذب و علاقمندی کودکان را به این کتاب فراهم می‌آورند.

خواندن کتاب درخت الفبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب درخت الفبا برای رده سنی ب و ج مناسب به‌نظر می‌رسد.

درباره لئو لیونی

لئو لیونی، در آمستردام هلند متولد شد. او سال‌های طولانی به‌عنوان مدیر هنری، نقاش، روزنامه‌نگار و پژوهشگر فعالیت کرد. لئو نخستین کتاب کودک خود را بسیار اتفاقی و تنها برای نوه‌اش نوشت و تصویرگری کرد. انتشار این کتاب موفقیت‌آمیز بود و زمینه حضور این هنرمند هلندی را در عرصه تصویرگری کتاب کودک فراهم آورد. لئونی جایزه‌های متعددی را در زمینه تصویرگری کتاب کودک از آن خود کرده که از مهم‌ترین آن‌ها باید به جایزه بهترین تصویرگر نیویورک‌تایمز اشاره کرد.

جملاتی از درخت الفبا

مورچه گفت: این درخت الفباست.

دوستش پرسید: چرا به این درخت، درخت الفبا می‌گویند؟

چون مدتی قبل، این درخت پر از حرف بود. حرف‌ها زندگی شادی داشتند و از برگی به برگ دیگر، روی بالاترین شاخه‌ها، جست‌وخیز می‌کردند. هر حرف به یک برگ علاقه داشت که هنگام آفتاب روی آن می‌نشست و همراه با نسیم لطیف بهاری به لرزه درمی‌آمد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه