دانلود و خرید کتاب رامونا و پدرش بِورلی کلی‌‌یری ترجمه نورا حق‌پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رامونا و پدرش


رامونا و پدرش از مجموعه رامونا به قلم بِوِرلی کِلی یری  و ترجمه نورا حق‌پرست توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. رامونا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌ها در دنیای کتاب‌های کودک و نوجوان است. این مجموعه به روابط رامونا با خانوده‌ و دوستان، ترس، شادی، رشد و بازی می‌پردازد.

خلاصه کتاب رامونا و پدرش

رامونا به تازگی فهمیده که پدرش کار خود را از دست داده است. او آرزو می‌کند مثل پسرکی که در تبلیغات تلویزیونی بازی می کند بتواند پول دربیاورد، و سعی می‌کند چیزهایی به ابتکار خودش درست کند تا شاید بفروشد، اما حتی نمی‌تواند با خیساندن گل در آب، عطری بگیرد و به فروش رساند.  

خواندن کتاب رامونا و پدرش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب به کودکان و نوجوانان گروه سنی «د» تقدیم می‌شود.

درباره بوِرلی کِلی یری

بورلی کلی یرلی، نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های کودک و نوجوان، در ۱۲ آوریل ۱۹۱۶ به دنیا آمده است.بِوِرلی، دوران کودکی را در مزرعه‌ای واقع در یام هیل ایالت اورگان گذراند. مادرش، معلم مدرسه و پدرش، کشاورز بودند. او در سال ۱۹۳۹ از دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل شد. کِلی یِرلی چندین سال در سمت کتابخانه‌دار مشغول به کار بود و معرفی و اجرای داستان‌های ادبی را به عهده داشت، بعد شروع به نوشتن داستان‌هایی برای مخاطبین کودک و نوجوان نمود تا بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. داستان‌های او جنبه روان‌شناسانه دارد.کِلی یرلی صاحب دو فرزند دوقلو است و از زمان مرگ همسرش در سال۲۰۰۴، در کارمل ولی در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

جملاتی از کتاب رامونا و پدرش

ـ آخ جان، جانمی جان. 

 این صدای رامونا بود. در یکی از بعد از ظهرهای گرم ماه سپتامبر، رامونا پشت میز آشپزخانه، روی صندلی زانو زده بود و فهرست عیدی‌هایش را تهیه می کرد. او در کلاس دوم درس می خواند. بعد از گذراندن یک روز خوب و شاد، حالا به هدیه‌های عیدش فکر می کرد؛ البته به هدیه‌هایی که دلش می خواست بگیرد، نه هدیه‌هایی که بدهد. رامونا دوباره گفت: «آخ جان، جانمی جان.» 

خانم کیمبی، مادر رامونا، همان‌طور که در یخچال را باز کرده بود و مشغول پیدا کردن چیزی بود که شام تهیه کند، گفت: «خدا را شکر که امروز حقوق می‌دهند.» رامونا با مداد بنفش زیر فهرست هدیه‌ها نوشت: موش یا خرگوش و دوباره با آواز خواند: «آخ جان، جانمی جان.» 


نظرات کاربران

littlegreenhand
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

چرا فقط همین یه جلد از کتاب رامونای (عزیز ) تو طاقچه هست؟

کاربر ۲۱۸۰۲۹۸
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

من این کتاب رو از کتابخانه گرفته بودم یکی از بهترین کتابهایی که تو عمرم خوندم😍😍😍

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

معرکه🌹🏵️ خیلی عالی بود😘❤️ ممنون از نویسنده این کتاب بخاطر نوشتن کتابی به این زیبایی🦢❤️

دختر کشدوزکی
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

من خیلی دوستش دارمممم اگه کسی دوست داره بقیه ی جلد هارو بخره از دیجی کالا بخره یا اگه در اصفهان زندگی می کنه شهر کتاب اردیبهشت داره😚😚😚😚😚😙

♡Sara♡
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

به نظر من این یک کتاب خیلی زیبا، بامزه و جذابه. کسانی که به کتاب های خنده دار با متن روان علاقه دارن، این کتاب رو بخونن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🎈Ana🎈
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

چرا فقط یک جلد از این کتاب در طاقچه است؟

シ︎دختر کتابخونシ︎
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

حتما پیشنهاد میکنم بخونین😄😄 من چند سال پیش گرفتمش و راضی بودم🥰 البته خود کتاب و . از طاقچه نخریدمش ⚘🌷🌼🌸💐🌻🌹🌺

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

عالی من که خیلی دوست داشتم

Book worm
۱۳۹۹/۰۲/۱۹

خیلی خوب ب و باحال بود‌‌‌ #توصیه میکنم

N-a-r-g-e-s1386
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

کتاب قشنگیه ❤

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان