دانلود و خرید کتاب آقای باکلاه و آقای بی‌کلاه شل سیلوراستاین ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آقای باکلاه و آقای بی‌کلاه

آقای باکلاه و آقای بی کلاه نوشته شل سیلوراستاین، نویسنده داستان‌های کودکان، مجموعه طنزی برای نوجوانان است که علاوه بر اینکه با طرح های زیبای خود آنها را سرگرم می‌کند و با داستان‌هایش آنها را می‌خنداند، نکات آموزشی و اخلاقی‌ای هم دارد که باعث می‌شود مخاطب به تفکر درباره مسائل مطرح شده در داستان‌ها بپردازد.

خواندن کتاب آقای باکلاه و آقای بی‌کلاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر با طنز بامزه‌ای که دارد هم کودکان و هم بزرگسالان را سرگرم می‌کند.

درباره شل سیلور استاین

شلدون آلن سیلوراستاین معروف به شل سیلوراستاین، نویسنده ادبیات کودک، ترانه‌سرا، آهنگساز و کارتونیست آمریکایی است. سیلوراستاین که در ایران با ادبیات کودک و به ویژه کتاب‌های «به دنبال قطعه گمشده» و «درخت بخشنده» شناخته شده است، در غرب بیشتر در حوزه هنر موسیقی درخشید و توانست دو بار جایزه «گرمی» را از آن خود کند.

شل سیلوراستاین در زمان خدمت سربازی‌اش در کره و ژاپن، به طراحی و تصویرگری می‌پرداخت و آثارش در مجلات گوناگون چاپ می‌شد. مخاطب آثار او در آغاز بزرگسالان بودند. اما به تدریج و به پیشنهاد دوست نقاش فرانسوی‌اش، طراحی و نوشتن برای کودکان را نیز در فعالیت‌های هنری خود گنجاند. سیلوراستاین که در دنیای ادبیات کودکان با نام «عمو شلبی» شناخته می‌شود، توانست آثار متفاوت و ماندگاری از خود به جا بگذارد.

زبان طنز و بلندپروازی‌های کودکانه او موجب شد آثارش مخاطبانی را بیابد که با او همزادپنداری داشتند و آنان نیز به دنبال قطعه گمشده خود بودند. همین نقاط خاص ذهنی و روانی بود که موجب شد کتاب‌های سیلوراستاین، در میان بزرگسالان نیز طرفدار داشته باشد. هر چند آنان، کتاب‌های او را به عنوان ادبیات کودک می‌خواندند ولی در آن سخنان و نیازهای خود را می‌دیدند.

سیلوراستاین در دنیای موسیقی، موفقیت‌های چشمگیری داشت. او در سال ۱۹۷۰ به خاطر آلبوم «پسری به نام سو» نخستین جایزه گرمی‌اش را برد. همچنین به خاطر موسیقی فیلم «کارت پستالی از لبه پرتگاه» نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب شد. او در سال ۱۹۸۴ با آلبوم «جایی که پیاده‌رو به پایان می‌رسد» دومین جایزه گرمی در بخش بهترین آلبوم کودکان را از آن خود کرد.

شل سیلوراستاین، در ۶۸ سالگی و در اثر حمله قلبی درگذشت و در قبرستانی در نوریج ایلینویز به خاک سپرده شد.

جملاتی از کتاب آقای باکلاه و آقای بی‌کلاه

آقای با کلاه تعداد زیادی کلاه داشت که هیچ کدام مثل هم نبود. آقای بی‌کلاه نیز تعداد زیادی سر داشت و تنها یک کلاه. زمانی که این دو آقا با یکدیگر ملاقات می‌کنند، اتفاق عجیبی می افتد. شما چه فکر می‌کنید؟

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۱۲۱۷۰
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

با سلام همسر من نابینا هستند اگر ممکنه کتابهای گویا تون رو بیشتر کنید ممنون از شما

saba
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

کتاب خوبی بود من معتقدم کتاب شل سیلور استاین قلم خاصی داره و کتاب های ایشون رو می پسندم کتاب لافکادیو، من و دوست غولم و... هم مثل کتاب آقای با کلاه و آقای بی کلاه عالی بودن👌 یک نکته و

- بیشتر
|قافیه باران|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

.....آواز خواند و پای کوبید! بعد نشست و باز آرزو کرد. بیشتر و بیشتر و بیشتر...و آرزو ها روی هم تلنبار شد! درحالیکه مردم میگریستند، لبخند میزدند، عشق میورزیدند و حرکت میکردند، لستر میان ثروتهایش نشسته بود، میشمرد و میشمرد و هی پیر

- بیشتر
☆rose☆
۱۳۹۸/۱۱/۰۳

کتابش رو خریدم خیلی قشنگه بدون تغییر آقای با کلاه تنها کلاه آقای بی کلاه رو میخره😐 از این مسخره تر شنیدید( یه چیزی از کتاب با کمی تغییر 😆)

کارمن سندیگو
۱۳۹۹/۰۸/۰۴

😘😘😘عالی بود هرچی بگم بازم کمه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 عالی بوووووووووووووووود

لعیا
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

کتاب خوبی بود و عکس هاش برای بچه ها مناسب بود

fatemeh1387
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

به نظرم کتابی زیبا با داستان های کوتاه بود و بسیار خوب بود و حتی تصاویرش برای کشیدن بسیار ساده، زیبا و جذاب است.

Nasrin mohseninia
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

خیلی خوب بود ولی زود تموم شد 😌

s
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

عالی

mary.sdn
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

خیلی تفکر برانگیز و دوست داشتنی بود . تصاویر قشنگیم داشت. حتما بخونید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان