دانلود و خرید کتاب کامینو آیلند جان گریشام ترجمه نفیسه باقرزادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کامینو آیلند

کامینوآیلند اثر جان گریشام، تریلرنویس معروف و چیره‌دست است. گریشام را بهترین تریلرنویس عصر حاضر می‌نامند. اما در کامینو آیلند، گریشام در یک ژانر دیگر هنرنمایی می‌کند. او در این اثر ما را به دنیای ناشناخته و جذاب کتاب‌ها و نویسندگان و دزد کتاب‌ها می‌برد.

 خلاصه کتاب کامینو آیلند

در این کتاب می‌توانیم خرده حکایت‌هایی از فیتزجرالد، همینگوی، فاکنر و... بخوانیم و همزمان داستانی درباره دزدیده شدن دست‌نوشته‌های ادوارد فیتز جرالد از دانشگاه پرینستون را دنبال کنیم.

 خواندن کتاب کامینو آیلند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه مندان به رمان‌های ماجراجویانه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم

درباره جان گریشام

جان گریشام نویسنده ۶۴ ساله آمریکایی در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی حقوق خوانده است. او پس از گرفتن مدرکش از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد و مدتی هم نماینده مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره‌گیری کرد. او سال‌ها است که به‌عنوان نویسنده رمان‌های حقوقی پرفروش در آمریکا مشهور است.

 رمان‌های گریشام به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده‌‌اند و بیشتر کتاب‌هایش به فارسی نیز برگردانده شده ‌است. همچنین از اکثر کتاب‌های او اقتباس سینمایی صورت گرفته است.

جملاتی از کتاب کامینو آیلند

روزی عالی و بهاری اواخر ماه آوریل بود و مرسرمان کمی دلهره داشت. از محوطهٔ چپل هیل در دانشگاه کارولینای شمالی عبور می‌کرد. قبول کرده بود تا با غریبه‌ای فقط به خاطر یک فرصت شغلی برای ناهاری کوتاه قرار ملاقات بگذارد. در حال حاضر شغلش دبیری ادبیات انگلیسی سال اول دبیرستان بود و تنها دو هفته به پایان قرارداد کاریش باقی مانده بود و به فرمایش قانون جدید کاهش بودجه که تندروها به تصویب رسانده بودند قراردادش دیگر قابل تمدید نبود. خیلی تلاش و مذاکره کرد بلکه بتواند قرارداد جدیدی امضا کند، اما نشد که نشد. به‌زودی از کار بی‌کار می‌شد و هنوز هم زیر قرض بود و خانه نداشت. در آسمان یک ستاره هم نداشت.

سی و یک سالش بود و مجرد و خُب زندگی طبق برنامه‌هایش پیش نرفته بود. غریبه‌ای دو ایمیل به مرسر فرستاده بود که اولین آن‌ها که خیلی غیرقابل فهم و گنگ بود روز قبل رسیده بود و در آن خانم واتسون خود را مشاور مؤسسهٔ آموزشی معرفی کرده بود که به دنبال معلم کلاس

نویسندگی خلاق برای دانش‌آموزان دبیرستانی می‌گشت. نوشته بود که همان اطراف است و می‌تواند بیاید و باهم قهوه‌ای بنوشند و صحبت کنند. دستمزد کار هم سالیانه هفتادوپنج هزار دلار به بالاست اما مدیر مدرسه به ادبیات بسیار علاقه‌مند است و در نظر دارد معلمی را بگیرد که دست‌کم یکی دو رمان به چاپ رسانده باشد. مرسر هم یک کتاب در چنته داشت و هم مجموعه‌ای از چندین داستان کوتاه. از خیر دستمزد پیشنهادی نمی‌شد گذشت، از آن‌چه تاکنون دریافت می‌کرد خیلی بیشتر بود. در ایمیل به جزئیات بیشتر اشاره‌ای نشده بود. مرسر پاسخ مثبت فرستاد و در ایمیلش چند سؤال دربارهٔ مدرسه کرد و پرسید که نام مدرسه چیست و کجا واقع شده است.

نظرات کاربران

آیدا
۱۴۰۰/۰۲/۱۶

کتاب های جان گریشام خوندنی ان، و پر کشش. من دو فصل اول رو خوندم و به شدت دلم میخواست یه فیلم از روی این کتاب ساخته می‌شد. ولی ظاهرا نویسنده اجازه برداشت سینمایی از کارهاش رو نداده. اگه دنبال یه رمان پر

- بیشتر
کاربر ۴۸۷۷۲۷۹
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

خیلی خوبه . کشش داره . جان گریشام عالیه و موضوعاتش رو جذاب رو کاغذ میاره.

کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

بسیار عالی وروان بود و میتونم بگم نویسنده توانایی اینو داره که خواننده رو وادار کنه با اشتیاق داستانشو دنبال کنه، اما بنظر من کتاب محافظان جذابیت بیشتری داشت،

zohreh
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

۱۲۷. وقتی صحبت از کتابهای جان گریشام میشه انتظار ماجراجویی و هیجان بیشتری دارم. چیزی که این کتاب به اون صورت برای من نداشت. ۵ سارق خبره نسخه‌های دست‌نویس کتابهای فیتزجرالد رو از کتابخانه پرینستون به سرقت میبرن و بی‌توجهی یکی از

- بیشتر
استودیوس
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

از خوندش لذت بردم..از موفقیت بروس و ذکاوتش هم همینطور..کتاب مث رمانهایه ایرانی نبود ک حتمن پلیس پیروز میدان باشه..و این جالبترش میکرد

کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

داستان قوام دار و خوبی بود

کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

موضوع داستان طوری بودبرای ادامه دادن داستان کشش لازم رو داشت،شخصیت بروس واین که دست مرسر را خوانده بود جالب بود،این که با نویسندگان مشهور وآثارشان ومافیای نسخه های خطی آشنا می شدی ازنکات مثبت این کتاب بود

امیررضا نوروزی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲

کتاب خیلی عالی هستش یعنی جان گریشام نویسنده عالی هست که کتاب هاشم عالی نوشته شده من از این کتاب خیلی خوشم امده و به شما هم پیشنهادش میکنم.👌♥️ داستان جزیره کامینو از دزدی در کتابخانه دانشگاه که درون کتابخانه نسخه

- بیشتر
DR.MOHAMMADREZA HOSSEINPOUR
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

اگر دنبال یه کتاب پر از تعلیق و هیجان و معما هستین چندان پیشنهاد خوبی نیست. با اینکه ماجرای سرقتی رو روایت میکنه اما همه چیز رو و مشخصه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
اشتباه عنصر جدایی‌ناپذیر جرم است و مجرم اگر بتواند از ارتکاب به تنها نیمی از اشتباهات بپرهیزد، نابغه است.
zohreh
برای اد سؤال بود که اگر چنین تحقیقات و مطالعات فراوانی بر زندگی و آثار نویسندگان بزرگ صورت نمی‌گرفت از آن‌ها چه باقی می‌ماند؟
zohreh
کتابخانه چون مکان مقدّسی بود که افرادی از سرتاسر دنیا می‌آمدند و با چشم‌های گرد شده و فروتنی خاصّ زائرین از آن بازدید می‌کردند.
zohreh
بعد از پنج سال خلق شخصیت‌های معیوب و نوشتاری سبُک و پیش‌پا افتاده و داستان‌هایی که حتی خودش نمی‌پسندید دیگر مجاب شده بود که هرگز نمی‌تواند رمان بنویسد.
zohreh
«ببخشید که سیگار می‌کشیم. معتادیم، چاره‌ای نداریم. چند سال پیش یک بار خواستیم ترک کنیم، نشد. حالا دیگه اون زمون‌ها گذشته. این‌همه کار و تلاش و فشاری که روی آدم هست آدم رو خسته و بی‌توجه می‌کنه و آدم میگه به جهنم هر چی می‌خواد بشه. بالاخره هرکسی باید یه‌جوری بمیره دیگه. مگه نه؟»
zohreh
«کار دیگه‌ای که نویسنده‌های تازه‌کار می‌کنند اینه که توی فصل اول بیست تا شخصیت معرفی می‌کنند. ای بابا پنج‌تا کافیه. خواننده رو گیج نکن. یکی هم این‌که اگر مجبوری از لغت‌نامه استفاده کنی کلمات دو یا سه بخشی انتخاب کن. دایرهٔ لغات من وسیعه ولی وقتی نویسنده از کلمات قلمبه سلمبه که هرگز نشنیدم استفاده می‌کنه منزجرم می‌کنه. بعدی این که شما رو به خدا از علامت برای مشخص کردن مکالمه استفاده کنید تا آدم گیج نشه. قانون پنجم؛ اغلب نویسنده‌ها زیادی حرف می‌زنند. هر جا می‌شه حرف رو کوتاه کنید. جمله‌ها و صحنه‌های غیرضروری رو حذف کنید. اگه بخوام بگم باز هم هست.»
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
من از هر کتابی صد صفحه می‌خونم و اگر تا اون‌جا نویسنده نتونست جذبم کنه کتاب رو کنار می‌ذارم. کلی کتاب خوب هست که بخونم چرا وقتم رو برای کتاب‌های بیخود تلف کنم؟»
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
من فقط دنبال دست‌نوشته‌هام هستم و هیچ‌چیز دیگه نمی‌خوام. اگر بهم بگی به کی فروختی دیگه من رو نمی‌بینی. البته خودت می‌دونی، اگه بهم دروغ بگی برمی‌گردم.» اسکار می‌دانست و باور می‌کرد. در آن لحظهٔ کذایی تنها خواسته‌اش این بود که به سلامت از شرّ این مرد خلاص شود. چشم‌ها را بست و گفت: «به دلالی به اسم بروس کیبل فروختم. تو کامینوآیلند فلوریدا یک کتاب‌فروشی حسابی داره.»
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
فردای سرقت اف‌بی‌آی دو تا از دوست‌هام رو گرفت. مجبور شدم گنجم رو مخفی کنم و از کشور خارج بشم. گفتم یک ماه صبر می‌کنم. یک ماه شد سه ماه. وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد برگشتم و سراغ واسطه‌ای که تو سن‌فرانسیسکو می‌شناختم رفتم. گفت یه مشتری داره که روسه و ده‌میلیون می‌ده. دروغ می‌گفت و می‌خواست من رو به اف‌بی‌آی لو بده. با هم قرار گذاشتیم که یک نمونه از دست‌نوشت‌ها رو برای اثبات حرفم براش ببرم. اما اف‌بی‌آی سر قرار منتظرم بود.»
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷

حجم

۳۳۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۳۳۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان