دانلود و خرید کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم لیسا وینگیت ترجمه شیرین احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم اثر لیسا وینگیت

کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم

معرفی کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم

کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم، روایت همزمان دو زندگی متفاوت و حکایتی از عشقی ستودنی، رنج و فداکاری‌های بی‌پایان و الهام‌گرفته از وقایعی حقیقی است که لیسا وینگیت نوشته است. شیرین احمدی مترجم کتاب و انتشارات علمی ناشر آن هستند. 

پیش از آنکه مال شما باشیم پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۷ نیویورک تایمز بود که از سوی خوانندگان به عنوان برنده جایزه Goodreads Choice برای داستان‌های تاریخی انتخاب شد.

درباره‌ی کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم

رمان پیش از آنکه مال شما باشیم روایت از دو زندگی زندگی متفاوت در دو نقطه‌ی متفاوت دنیا است. یک زندگی پر از زرق و برق، ثروت و نور فلاش دوربین‌ها و دیگری زندگی ساده‌ای در کنار یک رودخانه. یکی زندگی خانواده‌ی یک سناتور است که همیشه جلوی دوربین‌ها حاضر و آراسته هستند و لبخند بر لب دارند و دیگری، خانواده‌ای که به زندگی روستایی، کارهای سخت کشاورزی، و همزیستی با جانداران کنار رودخانه عادت دارند. اما حقیقتی در داستان این دو خانواده وجود دارد. رازی که آن‌ها را به همدیگر پیوند می‌دهد.

وقتی کوئینی، مادر خانواده‌ی روستایی از در زایمان به خودش می‌پیچد، و باید به بیمارستان منتقل شود، بچه‌ها دزدیده می‌شوند و به یتیم‌خانه‌ای منتقل می‌شوند. این آغاز ماجرای این کتاب است...

کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پیش از آنکه مال شما باشیم برای دوست داران رمان و داستان‌هایی از نویسندگان خارجی، جذاب و خواندنی است. 

جملاتی از کتاب پیش از آنکه مال شما باشیم

مادرم کاملاً درگیر جنبه‌های ریز زندگی‌مان است، مانند حرص و جوش خوردن بابت تار مو و برنامه‌ریزی برای عکس خانوادگی کریسمس در ماه ژوئیه، اما پدرم برعکس اوست. او سرد است – جزیره‌ای از مردانگیِ غیرقابل‌نفوذ در خانهٔ زنان. می‌دانم که عمیقاً به مادرم، دو خواهرم و من اهمیت می‌دهد اما به ندرت احساساتش را بروز می‌دهد. این را هم می‌دانم که من برایش از همه محبوب‌تر هستم و درعینِ‌حال بیشتر از همه او را گیج می‌کنم. او محصول دوره‌ای است که زنان برای تضمینِ پیداکردنِ شوهر به دانشگاه می‌رفتند. دقیقاً نمی‌داند با دختری سی ساله که با کسب رتبه اول کلاسش از دانشکده حقوق کلمبیا۱۴ فارغ‌التحصیل شده‌است و حقیقتاً از کار کردن در فضای بی‌رحم دفتر دادگستری ایالات متحده آمریکا لذت می‌برد چه کند.

دلیلش هرچه هست – احتمالاً تنها به این دلیل که جایگاه دختر کمال‌گرا و دختر شیرین از قبل در خانوادهٔ ما اشغال شده بود – من همیشه دختر نابغه بوده‌ام. عاشق مدرسه بودم و نتیجه‌گیری ناگفته این بود که می‌توانم مشعل‌دار خانواده باشم، جایگزین یک پسر، کسی که راه پدرم را ادامه دهد... 

 

نظرات کاربران

Maryam R
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

بله بله بله بله توصیه میکنم، این کتاب بینظییییییییره، جذاب، دوست داشتنی و دلپذیر... قصه تلخ و شیرین انسانهایی که کودکیشون، زندگیشون، انتخابشون، آرامششون توسط آدمهای خودخواهی که حاضر بودن همه چیز رو برای بدست آوردن پول قربانی کنن به یغما

- بیشتر
farez
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

پیش از آنکه مال شما باشیم، داستانی بدیع، دقیق، به اندازه طولانی و بدون هجو بود که باعث شد بعد از مدتها کتاب خوبی بخونم و رضایتم جلب بشه... داستانی زیبا با روایت گری خوب، فضاسازی مناسب، تشریح کامل و

- بیشتر
zahrajafarian
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

قلم نویسنده انقدر عالیه که بعضی جاها غم رو با تمام وجود حس کردم... این کتاب سه تا درس بزرگ به من یاد داد و فکر میکنم یکی از کتاباییه که واقعا باید خوند.

ستاره
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

این کتابم عالیه، رایگان کنید. چیه اون کتابا

معصوم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

داستان از زبان دو زن در موازات هم روایت میشه، یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته، داستانیه که احساسات رو درگیر میکنه و تا پایان کتاب شمارو میکشونه، داستانِ سرنوشتِ فرزندان خانواده ای که در نبود والدین ربوده میشن.

- بیشتر
Smnhgh
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

امتیاز اصلیم ۱.۷۵ محور اصلی داستان جذاب و تلخه که در انتها میفهمیم بر اساس واقعیته ولی در کل کار نویسنده اصلا قشنگ نیس شبیه لحاف چهل تکه ای که به شدت بد وصله شده چند تا مفهوم در ذهنش هست

- بیشتر
Aa
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

کتاب جالبیه که براساس یه سری واقعیت های تلخ نوشته شده.

نسیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

خیلی فوق العاده بود اما ته دلم امیدوارم که ماجراش خیالی باشه و حقیقت نداشته باشه

کاربر ۱۵۵۸۲۱۰
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

بی نظیر بود !هر لحظه جذاب تر از لحظه قبل ! و تاثیرگذار !

سمانه
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

میتونم بگم فوق العاده بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
زندگی فرقی با سینما نداره. هر صحنه موسیقیِ مخصوصِ خودش رو داره، و اون موسیقی برای همون صحنه ساخته شده، به طریقی درش تنیده شده که ما متوجه نمی‌شیم. فرقی نمی‌کنه چقدر عاشقِ ملودی روزهای از دست رفته هستیم یا چقدر ترانهٔ روزهای پیش رو را مجسم می‌کنیم، ما باید با موسیقی امروز برقصیم، وگرنه همیشه ناهماهنگ و خارج از ریتم خواهیم بود، در چیزی دست‌وپا خواهیم زد که با لحظه همخوانی نداره.
زهرا
«لازم نیست گذشتهٔ یه زن آینده‌اش رو پیش‌بینی کنه. او اگه بخواد می‌تونه با موسیقیِ جدیدی برقصه. موسیقیِ خودش. برای شنیدن ملودی، فقط باید دست از حرف زدن برداره. منظورم حرف زدن با خودشه. ما همیشه سعی می‌کنیم خودمون رو متقاعد کنیم.»
لیلی
زندگی فرقی با سینما نداره. هر صحنه موسیقیِ مخصوصِ خودش رو داره، و اون موسیقی برای همون صحنه ساخته شده، به طریقی درش تنیده شده که ما متوجه نمی‌شیم. فرقی نمی‌کنه چقدر عاشقِ ملودی روزهای از دست رفته هستیم یا چقدر ترانهٔ روزهای پیش رو را مجسم می‌کنیم، ما باید با موسیقی امروز برقصیم، وگرنه همیشه ناهماهنگ و خارج از ریتم خواهیم بود، در چیزی دست‌وپا خواهیم زد که با لحظه همخوانی نداره.
زیر آسمان شب
یکی از بهترین کارهایی که یک پدر می‌تواند در حق دخترش انجام دهد این است که بگذارد او بفهمد انتظارات پدرش را برآورده کرده است.
فاطمه
عشق خواهرها به کلمات نیازی ندارد. به خاطرات، یادگاری‌ها، یا دلیل و مدرک بستگی ندارد. به عمق و قدرت ضربان قلب احساس می‌شود. همچون نبض، همیشه حاضر است.
Aa
فرقی نمی‌کنه چقدر عاشقِ ملودی روزهای از دست رفته هستیم یا چقدر ترانهٔ روزهای پیش رو را مجسم می‌کنیم، ما باید با موسیقی امروز برقصیم، وگرنه همیشه ناهماهنگ و خارج از ریتم خواهیم بود
لیلی
هیچ چیز سریع‌تر از صدای مادرت که مانند یک توپ تنیس بعد از ضربهٔ فورهَند، از بالای پله‌ها منعکس می‌شود، تو را از فردی سی ساله تبدیل به یک سیزده ساله نمی‌کند.
deniro
از فکر اینکه پایان این سقوط بی‌رحمانه به سمت زوال عقل چه خواهد شد غمگین و دلشکسته‌ایم.
deniro
زندگی فرقی با سینما نداره. هر صحنه موسیقیِ مخصوصِ خودش رو داره، و اون موسیقی برای همون صحنه ساخته شده، به طریقی درش تنیده شده که ما متوجه نمی‌شیم. فرقی نمی‌کنه چقدر عاشقِ ملودی روزهای از دست رفته هستیم یا چقدر ترانهٔ روزهای پیش رو را مجسم می‌کنیم، ما باید با موسیقی امروز برقصیم، وگرنه همیشه ناهماهنگ و خارج از ریتم خواهیم بود،
کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
او زیباست. شخصی باوقار و حساس. نه از آن دسته انسان‌هایی که عمداً موجبات به بار آمدن مصیبتی را فراهم کند که درست در همین لحظه در حال آغاز شدن است.
deniro

حجم

۴۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۵۹ صفحه

حجم

۴۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۵۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان