دانلود کتاب صوتی کنار رود پیدرا نشستم و گریستم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنار رود پیدرا نشستم و گریستم اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی کنار رود پیدرا نشستم و گریستم

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنار رود پیدرا نشستم و گریستم

کنار رود پیدرا نشستم و گریستم رمانی نوشته پائولو کوئلیو نویسنده سرشناس برزیلی است که داستان دختری به اسم پیلار و عشق بازیافته‌اش را روایت می‌کند.

 خلاصه کتاب صوتی کنار رود پیدرا نشستم و گریستم

کنار رود پیدرا نشستم و گریستم داستان دختری است که بعد از سال‌ها معشوقه دوران کودکی‌اش را پیدا می‌کند؛ اما او حالا دچار تغییرات زیادی شده و خود را درگیر جلسات و مراسمی در مورد مادر طبیعت و مذهب کرده است.

 این داستان به یک هفته از زندگی پیلار می‌پردازد و می‌گوید در دوره‌های کوتاهی ممکن است دگرگونی‌های عمیقی در زندگی انسان رخ دهد که اصلا انتظارش را ندارد. 

کوئلیو در این کتاب ادعا می‌کند که عشق م‌تواند ما را به دوزخ یا بهشت ببرد، اما ما را همیشه به جایی که باید می‌رساند. عشق میان دو شخصیت اصلی داستان، زندگی آن ها را به راهی تبدیل می‌کند که به خدا می‌رسد.

 شنیدن کتاب کنار رود پیدرا نشستم و گریستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به رمان به خصوص داستان‌های عرفانی و فلسفی از داستان لذت خواهند برد.

درباره پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو د سوزا معروف به پائولو کوئلیو متولد ۲۴ آگوست ۱۹۴۷، نویسنده و شاعر برزیلی است. او در خانواده‌ای کاتولیک و سنتی به دنیا آمد. پائولو از نوجوانی علاقه داشت که نویسنده شود. اما خانواده‌اش او را به دانشکده حقوق فرستادند. ولی کوئلیوی جوان و سرکش، سفری طولانی و «هیپی‌وار» را در آمریکای جنوبی و شمال آفریقا و اروپا آغاز کرد و به مواد مخدر روی آورد. زمانی که به برزیل بازگشت در دهه ۱۹۶۰ میلادی، به عنوان ترانه‌سرا برای چند خواننده لاتین‌زبان فعالیت می‌کرد. در سال ۱۹۷۴، حکومت نظامی حاکم برزیل، او را به سبب ترانه‌هایش بازداشت کرد.

در دهه ۱۹۸۰، او به طور تمام وقت به نویسندگی روی آورد و این زمانی بود که کوئلیو از آن به عنوان نوعی بیداری درونی یاد می‌کند. پس از چند رمان اول او که تجربه ناموفقی بودند، کتاب کمیاگر را نوشت. ناشر این کتاب، یک انتشارات کوچک بود که ۹۰۰ نسخه از آن را منتشر کرد و برنامه‌ای برای تجدید چاپ آن هم نداشت. سپس یک ناشر بزرگتر کیمیاگر را منتشر کرد. ولی زمانی که در سال ۱۹۹۴، یک ناشر آمریکایی، نسخه انگلیسی آن را چاپ کرد، کیمیاگر تبدیل به یکی از کتاب‌های پرفروش شد. این کتاب تاکنون ۸۳ میلیون نسخه فروش داشته و به ۸۱ زبان گوناگون ترجمه شده است. این میزان فروش، رکورد گینس را نیز به دست آورده است.

کوئلیو یکی از موفق‌ترین نویسندگان موثر جهان است و نزدیک به ۲۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به فروش رفته است. وی در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال‌کنندگان بسیاری دارد و مجموعه‌ای از حدود ۸۰ هزار عدد از دست‌نوشته‌هایش را به صورت الکترونیکی منتشر کرده است.


معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

صبا دیبازر
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

علاقه داشتم این کتاب رو گوش کنم ولی متاسفانه گوش کردن به صدای گوینده برایم غیر قابل تحمل بود !

کاربر ۹۸۳۰۳۹
۱۳۹۹/۰۳/۱۷

گویندگی خیلی بده برای قابل تحمل تر شدن صدا سرعت رو به 1.6افزایش بدین حس بدی که صدای گوینده منتقل میکنه برطرف میشه

محمد مبینی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

گویندگی بسیار بدی دارد

Vaghar Gangavi
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

عالی

کاربر ۱۲۰۱۹۹۴
۱۳۹۹/۰۳/۱۲

به نظرم کتاب خیلی خوبیست، ولی حیف که گوینده کتاب کار بسیار ضعیفی انجام داده!!! کتاب رو حتما بخونید یا بشنوید ولی نه این نسخه که بسیار بعید می دونم بتونید گوش دادنش رو تمام کنید!

baran
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

عالی بود

علی امیدیان
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

ترجمه ضعیف و لحن گوینده بسیار ساختگی و خسته کننده است.

کاربر 6358799
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

سلام خسته نباشید ، به نظر من گوینده این کتاب واقعا واقعا صدای مناسبی ندارند اصلا انقدر بد بود تن صدا و خوانش که من بیشتر از یک اپیزود نتونستم تحمل کنم ! واقعا بد بود من این کتاب رو

- بیشتر
مرضیه حسینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

دوست داشتم این کتاب رو از طریق صوتی گوش کنم ولی واقعا با عرض معذرت از گوینده قابل تحمل نبود و منصرف شدم و ب خواندن پناه بردم.

تکتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

کتاب خوب بود.. اما راوی خیلی ادبی و خیلی احساساتی کتاب رو میخونن.. با راوی نتونستم ارتباط برقرار کنم.. 😐

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان