دانلود کتاب صوتی ماجرای یک سوسک با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجرای یک سوسک اثر کمرون گیل

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

معرفی کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

کمرون گیل خالق کتاب ماجرای یک سوسک است. هدیه آرمان این کتاب را به فارسی ترجمه کرده و گروه آوا رسا با صدای مهرانه امروانی کتاب صوتی ماجرای یک سوسک را تهیه کرده‌اند. 

خلاصه داستان ماجرای یک سوسک

کمرون گیل خالق کتاب ماجرای یک سوسک در این داستان زندگی سوسکی به نام آناستازیا را روایت می‌کند که دوست دارد مانند بقیه‌ی اجدادش در یک مکان زیبا، گرم و امن زندگی کند. اما روزی در اثر اتفاقی این سوسک تبدیل به پرنسس واقعی شده است و حال باید باقی زندگی‌اش را همانند یک پرنسس زندگی کند. ممکن است شما فکر کنید که پرنسس بودن که بسیار خوب است. اما آنستازیا اینگونه فکر نمی‌کند. از نظر او پرنسس بودن سخت‌ترین شغل دنیاست.

شنیدن  ماجرای یک سوسک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی ماجرای یک سوسک داستانی خیال‌انگیز است که شنیدن آن را برای کودکان کلاش اول تا ششم دبستان پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

می‌خوام راجع به فامیل‌های سوسکم بهتون بگم. اونا در مصر به عنوان حیوانات ترسناک در نظر گرفته می‌شدند و باهاشون سلطنتی رفتار می‌کردند. عجب شانسی. اما مساله این هست که من همیشه یک سوسوک عادی نبودم. من روزی یک پرسنس بود. پرنسس آناستازیا.

چیزی که اتفاق افتاد این بود: توی یک شب زمستونی از مخفیگاهم بیرون اومدم و داشتم توی سطل زباله دنبال غذا می‌گشتم و شکایت می‌کردم از شانس بدم، بران هیلدا صاحب عتیقه فروشی صدای ناله‌ها و زاری من رو شنید و اومد که بهم کمک کنه. با گفتن چند تا جمله مخصوص قبل از اینکه یک سگ بتونه واق واق کنه یا یک گاو بتونه ما ما کنه به یک پرنسس تبدیل شدم. از اون پرنسس‌هایی که در قصر زندگی می‌کنند و روی تخت خواب می‌خوابند. تو فکر می‌کنی که پرنسس بودن بهترین و قشنگ‌ترین شغل توی دنیاست؟ خب کاملا اشتباه می‌کنی.

نظرات کاربران

آنه
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

عالیه

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان