دانلود کتاب صوتی پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش با صدای پانیذ خرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش

قصه‌ی پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش، داستانی است که توسط انتشارات قصه‌لند منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش

پاندا کوچولو همراه با خانواده‌اش به مکان دیگری مهاجرت می‌کنند. پاندا کوچولو را در مدرسه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند که همه چیزش جدید است. اما دل پاندا برای جنگل خودشان و دوستان قدیمی مدرسه‌ی خودش تنگ شده است. او دوست ندارد با بچه‌های مدرسه‌ی جدید دوست بشود. اما یک روز اتفاقی می‌افتد. میمون کوچولو که یکی از همکلاسی‌های پاندا است، سعی می‌کند تا با او دوست شود. حالا باید ببینیم که آیا او موفق می‌شود دل پاندا کوچولو را به دست بیاورد یا نه! 

 قصه پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش در دل خود به کودکان، نکات آموزشی چون اهمیت محیط زیست، مهاجرت، و ارتباط با افراد جدید را یادآور می شود.

کتاب پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش برای کودکان خجالتی و یا کودکانی که به تازگی از محل زندگی‌شان مهاجرت کرده‌اند، داستانی دلچسب و خواندنی است.

جملاتی از کتاب پاندا کوچولو و دوست‌های جدیدش

یک روز که همه‌ی بچه‌ها سر کلاس حاضر بودند، خانم آهو همراه با پاندا کوچولوی داستان ما وارد کلاس شد. پاندا کوچولو از خجالت سرش را پایین انداخته بود و لپ‌هایش هم قرمز قرمز شده بود.

خانم آهو گفت: «بچه‌ها! پاندا کوچولو شاگرد جدید مدرسه است و از این به بعد همکلاس شما میشه! خب ببینم پاندا کوچولو میخوای خودت رو به بچه‌ها معرفی کنی؟»

«اسمم بامبولیه!»

«خب، از کجا اومدی؟»

پاندا کوچولو با شنیدن این سوال خیلی قرمز شد و اشک توی چشم‌هایش جمع شد...

نظرات کاربران

مونس
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بسیار زیبا بود

آتنا رنجوری دوست مارثاحقار
۱۳۹۹/۰۳/۲۲

بدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدبدo_Oo_Oo_Oo_O

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان