دانلود و خرید کتاب چگونه دیگران را با گفتن و نوشتن متقاعد کنیم؟ رابرت ویکر ترجمه مژگان قشقایی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه دیگران را با گفتن و نوشتن متقاعد کنیم؟ اثر رابرت  ویکر

کتاب چگونه دیگران را با گفتن و نوشتن متقاعد کنیم؟

معرفی کتاب چگونه دیگران را با گفتن و نوشتن متقاعد کنیم؟

چگونه با دیگران ارتباط اثربخش برقرار کنیم؟ برای مثال، آیا اطمینان دارید که گفت‌وگوی شما همیشه جلب توجه می‌کند، یا پیام‌های کوتاهتان به درستی منتقل شده است؟

این کتاب با به کار بردن هنر گفتن و نوشتن با اعتماد به‌نفس، نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌های تأثیرگذاری در ارتباطات را تقویت کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۸۰۸۱۲
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

بعضی قسمت هاش مفید بود اما کلی گویی کرده بود ؛ بنظرم خیلی کاربردی نیست . همون تکنیک های قدیمی را بصورت کلی گفته بود که بیشتر هم تکنیک های سخنرانی بود نه متقاعدکردن دیگران.

محدثه صادقی
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

اصلا با کتاب ارتباط برقرار نکردم. مطالبی که داخلش بود صرفا شعارگونه بود و به طور کاربردی نوشته نشده بود. اما ترجمه روان و مناسب بود

zeroday attack
۱۳۹۵/۰۶/۲۵

سلام بچه ها کسی این کتاب نخونده نظرشو نسبت به کاربرد این کتاب بگه، من فقط نمونه خوندم، به نظرم خیلی کلی صحبت کرده، این کلی گوی عملی نیست ✋

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
تا وقتی که فردی خشمگین و تندخو باشیم، تا زمانی که نتوانــیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم، تا زمانی که تصویر غلطی از نگرش و نحوه برخورد دیگران در ذهنمان شکل دهیم، هیچ‌گاه در کار موفق نخواهیم بود. این برخورد خوب ماست که موفقیتمان را در کار و زندگی تضمین می‌کند.
habibi
افرادی که بیشتر وقت خود را با دوستانی سپری می‌کنند که اغلب جملات بی‌ربط به کار می‌برند، عادت‌های آنها را فرا می‌گیرند. این مسأله موجب می‌شود که اگر به دنیای بزرگ‌تری وارد شوند؛ همان عادت‌های ناشایست را که به دلیل عدم آگاهی فرا گرفته‌اند دنبال کنند. بنابراین تأدیب و اصلاح گفتار چنین افرادی دشوار خواهد شد.
خاطره
مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ نیمی از آنها افرادی هستند که قدرت بیان خوبی دارند اما نمی‌توانند آنچه در دل دارند را بر زبان آورند و نیمی دیگر افرادی هستند که نحوه صحیح صحبت کردن را نمی‌دانند اما هرچیزی را بیان می‌کنند.
habibi
آنچه که موفقیت ما را تضمین می‌کند این است که این نکته مهم را همیشه در نظر داشته باشیم: «کم‌گوی و گزیده‌گوی چون دُرّ.»
habibi

حجم

۱۱۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۱۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان