دانلود و خرید کتاب همه‌ی افق (مجموعه داستان) فریبا وفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه‌ی افق (مجموعه داستان) اثر فریبا وفی

کتاب همه‌ی افق (مجموعه داستان)

نویسنده:فریبا وفی
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همه‌ی افق (مجموعه داستان)

«همه‌ی افق» مجموعه هشت داستان از فریبا وفی، نویسنده موفق معاصر است. داستان‌های این کتاب بیشتر به دغدغه‌های زنان می‌پردازند به خشنونت‌های ناپیدا علیه آنان. به سوءتفاهم‌ها، رنج‌ها و ترس‌هایشان و عواقبی که از فقر فرهنگی و اقتصادی و... دامنشان را می‌گیرد. رواویان این داستان‌ها به دنبال شناختن دوباره خودشان، در موقعیتی که قرار دارند، می‌روند. همه داستان‌ها واقع‌گرایانه‌اند و هدفشان نشان دادن تغییرات درونی آدم‌های قصه است. زبان وفی هم کاملا ساده و بی‌تکلف است و این امتیاز اثر، خواننده را بیشتر به دنبال کردن داستان‌ها ترغیب می‌کند. داستان‌های فریبا وفی تاکنون به زبان‌های وسی، سوئدی، عربی، ترکی، ژاپنی، انگلیسی ترجمه شده‌اند و جوایز متعددی مثل جایزه بهترین رمان سال ۱۳۸۱، جایزه سومین دوره هوشنگ گلشیری در سال ۱۳۸۲ و جایزه پرمخاطب‌ترین نویسنده غیر‌آلمانی از موسسه ادبی لیت‌پروم را برایش به همراه داشته‌اند.
معرفی نویسنده
عکس فریبا وفی
فریبا وفی

فریبا وفی یکی از نویسندگان معاصر و مشهور زن ایران است که رمان‌هایش در خارج از مرزهای ایران هم خواننده و مخاطب پیدا کرد و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند. اغلب رمان‌ها و داستان‌ کوتاه‌های فریبا وفی به چاپ‌های بالا رسیده‌اند و جز آثار پرفروش ادبیات معاصر ایران هستند.

نظرات کاربران

alialef
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

مثل همه داستانهای خانم وفی، تمرکز بر احوالات زنانه و شامل توصیفهای رسا... کتاب خوبیه. و البته داستان کوتاه نوشتن خیلی هم اسون نیست

sumit
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

چند داستان کوتاه که راوی و شخصیت اصلی آن ها یک زن هست. این مدت انقدر کتاب ترجمه شده خوندم که دلم برای یه همچین ادبیاتی تنگ شده بود. قصه ی آخرش را گرچه تلخ بود ولی دوست داشتم. حس می کنم اگر

- بیشتر
سبحان عزیزی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

راستش من تو تعریف از داستان خیلی سخت گیرم. دوست دارم توی داستان هیچ چیز اضافه نباشه. چندتا از داستان‌هاش رو خوندم. دوست داشتم نمایشی‌تر باشه، جوندارتر...

آتوسا
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

داستانهایی ساده و روان ... آخرین داستان خیلی خوب بود

shirin shakeri
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

مقدار زیادی صداقت و صراحت و البته فن نویسندگی. برش هایی ملموس از زندگی واقعی. مثل همه آثار خانم وفی برایم جالب بود. اگر علاقه مند به داستان کوتاه هستید، توصیه میکنم.

کاربر ۵۹۴۰۷۰
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

کتاب جذابی بود. داستانهایی که به زندگی زنان و روایت زندگی آنها میپردازد و‌دغدغه های آنها را به نمایش میگذارد. با خواندن کتاب میفهمیم که زنان چه دنیای بزرگ و گسترده با دغدغه های متفاوتی دارند.

کتاب خوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

خوشتون اومد ازین کتاب؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸)
هیچ‌وقت از تنهایی‌اش تراژدی نساخت، برعکس، تا می‌توانست لذت برد.
کتاب خوب
در کتاب‌ها خوانده بودم که آدم‌ها بعد از چند سال همانی نیستند که قبلاً بودند.
لیلی مهدوی
تو زندگی خوبی داری. شوهرت بهت علاقه دارد. خیلی مهم است که یک نفر، فقط یک نفر..." کمی مکث کرد. انگار بغض راه گلویش را گرفت، اما زود به خودش مسلط شد. "... یک نفر توی دنیا آدم را از ته دل دوست داشته باشد. می‌فهمی؟ حتا اگر بد دوست داشته باشد یعنی از طرز دوست داشتنش خوشت نیاید. توجهت را معطوف کن به زندگی‌ات."
SaNaZ
خیلی مهم است که یک نفر، فقط یک نفر..." کمی مکث کرد. انگار بغض راه گلویش را گرفت، اما زود به خودش مسلط شد. "... یک نفر توی دنیا آدم را از ته دل دوست داشته باشد. می‌فهمی؟ حتا اگر بد دوست داشته باشد یعنی از طرز دوست داشتنش خوشت نیاید.
کتاب خوب
"تو نگران همه‌چیز هستی غیرِ خودت."
Pariya
شاید این سختی‌ها همه ساختهٔ ذهنم بود و با حرف زدن مثل کوه یخ آب می‌شد و از بین می‌رفت. دلم می‌خواست مثل او ولو بشوم روی فرش و با چای و شعر حال کنم و بی‌خیال همه‌چیز بشوم.
SaNaZ
دوست دارد مردی پیدا بشود که با شنیدن خرابی‌های زندگی او و خانواده‌اش رم نکند.
مریم
قاب عکس پلاستیکی ارزانی روی تاقچه بود
sumit
هیچ‌وقت از تنهایی‌اش تراژدی نساخت، برعکس، تا می‌توانست لذت برد.
کتاب خوب
ذهنم آزادترین لحظه‌ها را می‌گذراند. گرفتار هیچ فکروخیالی نبودم. سبک‌بالی پرنده‌های دریایی را داشتم. داشتند آن دورها پرواز می‌کردند. ممنون زمین بودم. ممنون دریا. ممنون آسمان. ممنون خودم که تکه‌ای از آن‌ها بودم. به‌طور مبهمی حس کردم آزادی باید همین باشد. پس تا آن روز فقط طوطی‌وار آن را تکرار کرده بودم، بی‌آن‌که بدانم واقعاً چیست.
SaNaZ

حجم

۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان