دانلود کتاب صوتی انقلاب روسیه با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انقلاب روسیه اثر جان ام. دان

دانلود و خرید کتاب صوتی انقلاب روسیه

نویسنده:جان ام. دان
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انقلاب روسیه

جان ام. دان کتابی را درخصوص انقلاب اکتبر سال ۱۹۱۷، با عنوان انقلاب روسیه تالیف کرده است. سهیل سمی این کتاب را به فارسی بازگردانده است. کتاب صوتی انقلاب روسیه با صدای اکرم پریمون، در دسترس شما قرار دارد.


درباره کتاب انقلاب روسیه

جان ام. دان با نگاهی به رویداد بزرگ تاریخ روسیه یعنی انقلاب اکتبر سال ١٩١٧، کتابی را با عنوان انقلاب روسیه، تالیف کرده است. نویسنده در کتاب پیش‌رو به بررسی تاریخ این کشور از سال ١٩٠٥ تا ١٩١٧ می‌پردازد. سرگذشت روی کار آمدن نسل جدیدی از حاکمان روس به نام بلشویک‌ها و رهبرشان ولادیمیر ایلیچ‌اولیانوف معروف به لنین، در کتاب انقلاب روسیه روایت شده است.

شنیدن کتاب صوتی انقلاب روسیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی انقلاب روسیه را به علاقمندان تاریخ به ویژه تاریخ دنیا پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب صوتی انقلاب روسیه

وقتی اعضای حزب کمونیست به دلیل فجایع حاصل از سیاست‌های او از وی انتقاد کردند، او عکس‌العمل بسیار وحشیانه‌ای بروز داد. او به پلیس مخفی‌اش دستور داد که تصفیه «تمام دشمنان خلق را که در دل حزب کمونیست تخم نفاق می‌پاشند» آغاز کنند. به این ترتیب، سال‌های هراسناک دهه سی، که حال تحت عنوان دوره تصفیه بزرگ از آن یاد می‌کنند، آغاز شد.

استالین به دیکتاتوری متعصب و بی بهره از عواطف انسانی بدل شده بود. او که مدام فکر می‌کرد توطئه‌گران همه جا در حال توطئه علیه او هستند، به همه، منجمله دوستان و اعضای خانواده خود نیز مشکوک شد. از جانب بلشویک‌های قدیمی هیچ مخالفت و ضدیتی پذیرفته نمی‌شد. در نتیجه، هزاران تن از اعضای حزب کمونیست از حزب اخراج شدند. مورخی به نام جی.ان. وستوود خاطر نشان می‌کند که اعضای اخراج شده از حزب نیز به شدت به دردسر می‌افتادند: اخراج از حزب، اغلب اخراج از محل کار و بیکاری نیز به همراه داشت، و این امر اغلب شامل اعضای خانواده و دوستان اخراج شدگان نیز می‌شد. کسانی که به دلایل ایدئولوژیکی از حزب اخراج می‌شدند با خطر حبس، نفی بلد یا هردو روبرو می‌شدند.

نظرات کاربران

Morva
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

منختصر و مفید از انقلاب روسیه اطلاع پیدا کردم. به نظر من دونستن این اطلاعات برای انسانهایی که امروز زندگی میکنن واجبه.

Mohsen Jr
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

به صورت مختصر و مفید اطلاعات جامعی در اختیار مخاطب قرار میده. یکم خط تاریخی محتوا گاهی با هم تداخل میکنه و ایجاد سردرگرمی میکنه؛ اما در کل توصیه میشه.

لاله
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

من نسخه صوتی کتاب رو شنیدم و در مورد نسخه صوتی نظرم رو مینویسم: کتابی کاملا جهت دار که از ارزش کتاب تاریخی به شکل چشمگیری کم میکنه. دیالوگ های کتاب نه در حد یک رفرنس تاریخی بلکه در سطح

- بیشتر
کاربر ۴۸۱۰۶۷۴
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

آقا من این کتاب رو خریدم ولی نمیتونم گوشش کنم

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۶۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۲۶۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان