دانلود و خرید کتاب هنر جنگ در بازار بورس سلمان امین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر جنگ در بازار بورس اثر سلمان امین

کتاب هنر جنگ در بازار بورس

معرفی کتاب هنر جنگ در بازار بورس

کتاب هنر جنگ در بازار بورس نوشته سلمان امین مجموعه فشرده‌ای از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جنگی مخصوص بازار بورس است که توسط انتشارات میلکان منتشر شده است.

درباره کتاب هنر جنگ در بازار بورس

سلمان امین کتاب هنر جنگ در بازار بورس را در سیزده فصل تدوین کرده است و در آن مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جنگی مربوط به بازار بورس را آورده است. سلمان امین کتاب هنر جنگ در بازار بورس را براساس تطبیق مباحث بازار بورس با سخنان ژنرال سان زو در کتاب هنر رزم تالیف کرده است. سلمان امین می‌گوید زمانی که اولین با کتاب هنر رزم اثر این جنگجوی چینی روبرو شدم، قابلیت پیاده‌سازی روش‌های استراتژیک فرمانده کارکشته چینی در انجام معاملات بورس من را عمیقا تحت‌تأثیر قرار داد. درهم‌تنیدن استراتژی‌های نبرد با نگاهی به پیچیدگی‌های روحی و روانی انسان این نوشته را به اثری درخشان و تأمل‌برانگیز تبدیل می‌کند. کلیدی‌ترین نکات مربوط به سرمایه‌گذاری سالم و پربازده در کتاب هنر جنگ در بازار بورس آمده‌اند.

خواندن کتاب هنر جنگ در بازار بورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر علاقه‌مند به حضور در بازارهای بورس هستید و می‌خواهید از ابتدا حضور پر قدرتی در این بازارها داشته باشید، اگر در بازار سرمایه حضور دارید و می‌خواهید حضور منفعلانه خود را به حضوری فعالانه تغییر دهید، خواندن کتاب هنر جنگ در بازار بورس اثر سلمان امین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب هنر جنگ در بازار بورس

بحبوحه نبرد جایی است که نیروهای متخاصم به جان یکدیگر می‌افتند و سرنوشت یک لشکر یا کشور در خلال آن تعیین می‌شود. سربازان با هم درگیر می‌شوند؛ اما این اتفاق در حالی می‌افتد که ازنظر ارتباط سیسماتیک با یکدیگر و نیز با مرکز فرماندهی در پایین‌ترین سطح قرار دارند. این موضوع حتی در نبردهای مدرن امروز هم تا حدود زیادی درست است. به‌محض آغاز نبرد، آدرنالین خون بالا می‌رود، هیجان و فشار روانی روی کارکرد مغز افراد اثر می‌گذارد و گردوغبار و سروصدای مهیبِ پیرامون قدرت تشخیص مواضع دشمن را کم می‌کند.

ازنظر سان زو این بزنگاهی است در جریان رزم‌آرایی سپاه؛ جایی که حساس‌ترین مرحله درگیری میان نیروهاست، اما به‌شکل تناقض‌آمیزی برقراری ارتباط میان افراد به حداقل می‌رسد. او برای رهایی از این مشکل پیشنهاد می‌کند که فرماندهان پیش از شروع رزم بدنه سپاه را یکپارچه و متفق کنند تا امکان تک‌روی‌های شجاعانه و عقب‌نشینی‌های بزدلانه از جنگجویان گرفته شود. این نقطه برخورد پیکار در معرکه رزم و تجارت در بازارهای جهانی بورس است. وقتی فرد معامله‌گر برای تجزیه‌وتحلیل قیمت‌ها پای نمودار سهام حاضر می‌شود، درست مثل جنگجویی است که صدای شیپور جنگ را شنیده باشد.

«برای خواندن جملات بیشتری از کتاب هنر جنگ در بازار بورس نوشته سلمان امین بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»


چگونه در بورس دو میلیون دلار به دست بیاوریم
نیکلاس دارواس
سرمایه‌گذاری در کدام بازار؟
دبورا اوون
سرمایه‌گذار موفق در املاک و مستغلات
پویان طوفانی
شهریار در وال‌استریت
سلمان امین
ناگفته‌های بورس ایران
علی صالح‌آبادی
راهنمای سرمایه‌گذاری
چارلی الیس
جادوی بورس
شهاب سهرابی
سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب)
بنجامین گراهام
۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانی
همایون دارابی
کالبدشناسی حباب‌های بازار سهام
گئورگی کومارومی
سرمایه‌گذاری در سهام به زبان آدمیزاد
پاول ملاژنوویچ
معامله‌گر باانضباط
مارک داگلاس
تجزیه و تحلیل تکنیکال
کلیفورد پیستولس
تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس
سیاوش قنبرنژادمغانلو
بورس‎باز
سلمان امین
۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها
لاری سوئدرو
گاوها و خرس‌ها
سلمان امین
بانکدار فقرا
محمد یونس
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه
جان مورفی
سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)؛ قابل استفاده برای همه‌ی افراد جامعه
عزت‌الله ملائی

نظرات کاربران

adib
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

اصلی ترین نکته و چکیده کتاب اینه که خودت باش و استراتژی معامله خودت رو 👈 بسسساز کم بپرس چی بخرم الان بخرم! لازم نیست کل علم فاند وتکنیکال رو بلد باشی چند قسمتش رو که باهاش حال میکنی کاربردیه برات عالی

- بیشتر
مهدی صمدی
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

کتاب بدی نیست.کاربردی هم نیست.براساس حرفای سن تزو یه سری تجربیاتشو نوشته.کتاب ۳۳ استراتژی جنگ به مراتب کتاب خفن تریه.اون هم اکثرا روی تئوری های سن تزو پیش اومده و البته درمورد بورس نیست.یه نکته ی دیگه اینه که حجمش

- بیشتر
محمد امین
۱۳۹۹/۰۱/۰۸

یکی از کتابهای خوب حوزه روانشناسی بازار..که نکات مفیدی رو مخصوصا به کسایی که بازار جهانی(فارکس) کار می کنند یاد میده..مخصوصا اگر تازگی ها ضرر زیادی کرده باشید..برای فهم اشتباهات گذشتتون بسیار کاربردی هست.

محمد ابراهیم علیزاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۲

کتاب هنر جنگ در بازار بورس در واقع بیشتر بر روانشناسی فردی در بازار تأکید دارد و به فرد کمک میکند در مواضع مختلف تصمیمات درستی بگیرد.

نسا
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

تخفیف بزارید

فرامرز میرشکار
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

کتابی است بنیادی و جذاب که برای ملکه شدن حرف هایش بارها باید خوانده شود. خواندن آن را به هر کسی در هر سطحی توصیه می کنم.موفق باشید

shahpour rezaei
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

بسیار عالی جز خوب ها برای مطالعه جهت فعالیت در بازار سرمایه ست. به قدری مطالب مفید زیاد دارد و شفاف و روشن بیان شده است که در 99 درصد کتاب های نویسنده های ایرانی به این صورت به خوبی

- بیشتر
Kambiz Kiani Monfared
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

کتاب در واقع از نظر روانشناختی و مدیریت احساس بازار بورس رو بررسی میکنه. بنظرم خیلی عالیه . برای موفقیت در بازار سرمایه،مسائل روانشناختی مکمل بحث های فنی و تحلیلی هست

Apollon
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

به آقای سلمان امین بفرمایید در موسیقی هفت نت اصلی وجود دارد و کار رهبر ارکستر صرفا رهبریست نه آهنگسازی! (اشاره به بخش ۲۵)

VahidSiami
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

انقدر تناقض گویی کرد که هر چی یاد گرفته بودم از کله‌ام پرید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان