دانلود و خرید کتاب لینکلن در باردو جورج ساندرز ترجمه مینا بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لینکلن در باردو اثر جورج ساندرز

کتاب لینکلن در باردو

نویسنده:جورج ساندرز
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لینکلن در باردو

اولین رمان بلند جورج ساندرز، رمان‌نویس و مقاله‌نویس آمریکایی، «لینکلن در باردو» به حدی زیبا، تأثیرگذار، خلاقانه و متفاوت است که توانست جایزه‌‌ی ادبی «من بوکر» ۲۰۱۷ را به‌دست‌آورد. این اثر، چه از نظر سبک و چه از نظر محتوا، بسیار متفاوت و خاص است و پرسش‌های فلسفی و اخلاقی زیادی را در ذهن خواننده ایجادمی‌کند. «لینکلن» شانزدهمین رئیس‌جمهور آمریکا در اولین شب مرگ پسر ده ساله‌اش، بر سر مزار او می‌رود، گریه می‌کند و به مرگ فرزندش فکر می‌کند. داستان در عالم «باردو» رُخ می‌دهد. باردو واژه‌ای بودایی معادل برزخ است، جایی که روح میان تناسخ و مرگ به سر می‌برد و با جسم ارتباطی ندارد. کسانی که مرده‌اند مرگ خود را باور ندارند. آنها خود را بیمار می‌دانند و در آرزوی بازگشت به مکان قبلی هستند، که همان کره خاکی و زندگی دنیوی است. آنها لحظه‌شماری می‌کنند تا بهبودی خود را به دست آورند و بار دیگر از نو زندگی کنند، غافل از اینکه ارواحی غیرقابل بازگشتند. ساندرز از صداهای مختلفی مانند راویان تاریخی، آشنایان لینکلن و ارواح استفاده کرده و داستان را خلق کرده است. چند راوی داستان را بازگو می‌کنند. بخش‌هایی از داستان نیز روایت‌های تاریخی دارد. ساندرز ما را با این کتاب به سفری جادویی می‌برد.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
اندوه ما باید مغلوب شود. نباید اجازه دهیم بر ما چیره شود و از ما انسان‌هایی ناکارآمد بسازد و ما را درون گودال عمیق‌تری فروبرد.
پویا پانا
ذهنش به‌سمت اندوه رفت؛ به‌سمت حقیقتی که می‌گفت جهان سرشار از اندوه است. این‌که هر کسی زیر بار اندوه تقلا می‌کند که هر راهی را در جهان در پیش گیرد و باید به خاطر داشته باشد که همیشه رنج و عذاب وجود دارد (همه مجرم، گناهکار، فراموش شده و نادیده انگاشته شده)
پویا پانا

حجم

۲۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان