دانلود و خرید کتاب ترامپ در خانه سفید باب وودوارد ترجمه سوده‌سادات محتشمی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترامپ در خانه سفید اثر باب وودوارد

کتاب ترامپ در خانه سفید

معرفی کتاب ترامپ در خانه سفید

باب وودوارد که تاکنون دربارهٔ هشت رئیس‌جمهور آمریکا از نیکسون تا اوباما گزارش‌هایی تحقیقی و مستند ارائه کرده است، این بار به تشریح جزئیات بی‌سابقه‌ای از زندگی پرتنش دونالد ترامپ در داخل کاخ سفید و نحوهٔ اداره سیاست‌های خارجی و داخلی کشورش می‌پردازد.

«ترامپ در خانه سفید» مستندترین روایت از نخستین سال رئیس‌جمهوری را به تصویر می‌کشد که هم‌اینک بر مسند قدرت نشسته است. کانون ماجرا، مباحثات آتشین و نحوهٔ تصمیم‌گیری در دفتر رئیس‌جمهور، اتاق عملیات کاخ سفید، ایرفورس وان و محل اقامت وی است.

وودوارد با استفاده از صدها ساعت مصاحبه با منابع دست‌اول، صورت‌جلسهٔ ملاقات، خاطرات روزانه و اسناد و مدارک این کتاب را نوشته است. جزئیات با دقت تمام و به‌صورت روزمره به ثبت رسیده‌اند. «ترامپ در خانه سفید» به توصیف موضوعات کلیدی سیاست خارجی مانند کره شمالی، افغانستان، ایران، خاورمیانه، ناتو، چین و روسیه می‌پردازد. همچنین با تعمق، چالش‌های سیاست داخلی ترامپ مانند تجارت، تعرفه‌ها، مهاجرت، قانون مالیات‌ها، توافق پاریس و خشونت نژادی در شارلوتزویل در سال ۲۰۱۷ را تشریح می‌کند. ناگفته نماند که خود ترامپ درخواست مصاحبه برای این کتاب را رد کرد.

این اثر مطالبی تکان‌دهنده از مشروح مذاکرات بین وکلای ترامپ و رابرت مولر، بازرس ویژهٔ تحقیقات دربارهٔ روسیه را بیان کرده و برای نخستین بار جزئیات این مذاکرات را فاش می‌کند.

وودوارد می‌نویسد: «کودتایی در دولت در جریان است. فروپاشی روانی قوهٔ مجریهٔ قوی‌ترین کشور دنیا.»

نظرات کاربران

imanshahbeigi
۱۳۹۸/۰۲/۳۰

مترجم به عنوان یک انسان بالغ و طبیعتا به عنوان یک انسان از چنان بیسوادی عمیقی رنج می بره که نمی‌دونه white house یعنی کاخ سفید و هر خانه سفیدرنگی نیست. و تاسف بسیار برای ناشر نالایق تر از خودش

احسان شیرکوهی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵

با توجه به نظر قبلی توسط برادر imanshahbeigi👇 به نظر می‌رسد بیشتر قصد نویسنده بزک چهره آمریکاست، وگرنه عنوان اصلی Fear: Trump in the White House از the استفاده کرده و مشخص است ترجمه باید بشود کاخ سفید ولی چون می‌خواهند تصویر اربابشان در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۹۸ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان