دانلود و خرید کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف ریچل هالیس ترجمه هدیه جامعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف اثر ریچل هالیس

کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

معرفی کتاب شرمنده نباش دختر؛ یک برنامه‌ی بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

ریچل هالیس، نویسنده کتاب پرطرفدار و پرفروش «خودت باش دختر»، این بار در کتاب جدیدش «شرمنده نباش دختر» از یک موضوع مهم دیگر در دنیای دختران حرف می‌زند؛ شرمندگی.

تمرکز هالیس در این کتاب روی این مسئله است: به نظرات و قضاوت دیگران اهمیت نده و برنامه‌ای بدون شرمساری برای رسیدن به اهدافت بریز چون دنیا به درخشش تو نیاز دارد: «اگر می‌توانستم فقط یک حرف به شما بزنم و متقاعدتان کنم که به آن باور داشته باشید، آن یک حرف این بود: شما برای بیش‌ازاین آفریده شده‌اید؛ شما برای داشتن رؤیاهایی خلق شده‌اید که می‌ترسید داشته باشید؛ شما برای انجام کارهایی خلق شده‌اید که فکر می‌کنید توانایی انجامشان را ندارید؛ شما برای مدیربودن آفریده شده‌اید؛ شما برای مشارکت‌کردن آفریده شده‌اید؛ شما برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعهٔ خودتان و حتی در دنیا آفریده شده‌اید؛ شما برای این آفریده شده‌اید که بیش از آنچه الآن هستید شوید-این مهم‌ترین قسمت ماجراست-نسخهٔ بیش‌ازاینِ شما شبیه من یا دیگری نخواهد بود.»

ریچل هالیس در این اثر می‌گوید برای این که به درخشش برسید نباید از زمین خوردن بهراسید، برخیزید و ادمه دهید و جرئت و جسارت داشته باشید، شرمندگی به‌خاطر کسی که هستید را کنار بگذارید و تبدیل به همان کسی شوید که مقدر شده باشید.

کتاب سه بخش و یک نتیجه‌گیری دارد.

بهانه‌هایی که باید کنار بگذارید، عنوان بخش اول کتاب است؛ چون تا دلایلی را که باعث محدودیتتان شده‌اند نشناسید نمی‌توانید از آنها گذر کنید.

بخش دوم کتاب، رفتارهایی که باید یاد بگیرید است؛ بخشی که از طریق آن ریچل به شما نشان می‌دهد که رفتارها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. اگر می‌خواهید به نتیجه برسید باید ثابت‌قدم باشید؛ یعنی نباید انتظار داشته باشید که بعداز یک‌بار یا ده بار انجام یک کار، به نتیجه و جایگاهی که دنبالش بوده‌اید برسید.

در انتها، کتاب با بخش مهارت‌هایی که باید کسب کنید به‌پایان می‌رسد. اینها مواردی جهانی هستند که هرکسی هنگام دنبال‌کردن اهدافش به آنها نیاز دارد.

آنچه باعث می‌شود از قافله عقب بمانید مهارت حساب‌نکردن این موارد است؛ مواردی مثل اعتمادبه‌نفس و استقامت معمولاً به‌عنوان خصوصیت‌هایی شناخته می‌شوند که یا دارید یا نه، اما ریچل هالیس می‌خواهد درک و شناخت شما را از این موارد تغییر دهد.

این کتاب اطلاعات زیادی در خود دارد، اما لطفاً نگذارید این حجم از اطلاعات راضی‌تان کند. شما قوی و شجاع هستید و بیشتر از اینها توانایی دارید. تصمیم بگیرید از ایده‌های ایجاد تغییر به‌عنوان فرصتی در زندگی‌تان استفاده کنید. یک زندگیِ پر از فرصت‌ها و احتمالات، راهی برای به بزرگی رسیدن شماست.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

Ketab_baz
۱۳۹۸/۰۶/۰۱

من این حرفی که توی کتاب گفت و خیلی دوست داشتم و اون این جمله بود ((قبل از اینکه عصبانی بشی پنج ثانیه صبر کن)) وقتی میخوای به یک بچه یا هر کسی دیگه ای حرف بزنی پنج ثانیه صبر کن شاید اون

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

کتابی عالی و فوق العاده که تکمیل کننده کتاب قبلی نویسنده خودت باش دختر هست و نویسنده مثل کتاب قبلی با قلم به شدت خودمانی و دوستانه تجربیات و درس های ارزشمند خودش رو از موفقیت به اشتراک گذاشته اگه

- بیشتر
tooba nazemiii
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

من نسخه چامی این کتاب رو دارم .ریچل هالیس یه حوری حرف میزنه که انگار الان جلوت نشته و داره باهات صحبت میکنه .این مطلب توی کتاب خودت باش دختر بیشتره .در نتیجه کتاب مفیدی بود .👌

Rara,the real snowwhite
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

خیلی با نویسنده کتاب همزاد پنداری کردم انگار خودمو میدیدم. اماچیزی که درباره این کتاب آزاردهنده است اینه که نویسنده گاهی بیش از حد خودستایی میکنه! و اینکه تعداد صفحات کتاب زیاده و میتونست مطالب رو خلاصه تر بیان کنه.

- بیشتر
sahar
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

خیلی خوب بود بیشتر صداقت نویسنده رو در بیان مشکلاتش دوست دارم خیلی صمیمی انگار دوستم داره صحبت میکنه. این کتاب به انتظاراتی که دیگران از ما دارند اشاره کرد و اینکه ما برای برآورده کردن اون انتظارات ، شاید

- بیشتر
پرتو
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

نویسنده این کتاب بسیار با نویسنده هایی دیگه ای که دیدم تفاوت داره و فکر می کنم این به این دلیل باشه که بسیار رک و راست صحبت می کنه ، لطفا بخوانید💎

minaw
۱۳۹۸/۱۲/۰۸

کاش کتاب نسخه ی صوتی کامل داشت ... با صدای کتاب خودت باش دختر که منتشر شد

بلومری
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

کتابی که به شدت توصیه میکنم.بخصوص برای همه کسایی که بدنبال هدفشون هستن..

عاطفه
۱۳۹۸/۰۹/۲۶

بعضی وقتا اتفاق میفته که وقتی کسی به شما پیام میده شما عکس العمل نشون میدین و فکر میکنین طرف مقابل عصبیه، در صورتی که شاید شما با لحن عصبی اون متنو خوندین یا دوست داشتین که اینطور فکر کنید...

- بیشتر
hasti
۱۳۹۸/۰۸/۰۳

یکی از بهترین کتابهایی که خوندم واقعا نتونیم یاد بگیریم بهونه هامون رو بفهمیم و کنترلشون کنیم اونامارو کنترل میکنن...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳۵)
یک ضرب‌المثل فوق‌العادهٔ چینی هست که می‌گوید «بهترین زمان برای کاشت یک درخت بیست سال پیش بوده؛ بهترین زمان بعدی همین‌الآن است.» می‌توانید همچنان برای انجام‌ندادن کاری عذر و بهانه بیاورید یا اینکه باور کنید رؤیاهایتان از عذر و بهانه‌هایی که می‌آورید قدرتمندترند
raha
شما می‌توانید چیزهای بیشتری برای خودتان بخواهید و برای این کار نیاز به هیچ دلیلی جز اینکه ازته‌دل خوشحالتان می‌کند ندارید.
Delangiz
شما مرا نمی‌شناسید؛ شما فقط برداشتتان از مرا می‌شناسید
.
وقتی طوری زندگی می‌کنید که دیگران را راضی نگه‌دارید معلوم است که خودِ واقعی‌تان را فراموش می‌کنید.
hasti
از درنظرگرفتن احتمالات وحشت نکنید. در ابتدای راه ممکن است هدفتان دست‌نیافتنی به‌نظر برسد. یادتان باشد چطور باید وحشتتان را از بین ببرید؛ کم‌کم و به‌آرامی.
sonia
پذیرفتن این باور که می‌توانید کاری را به‌خاطر خودتان انجام دهید، حتی اگر هیچ‌کس دلیلتان را درک نکند، قدرتمندترین و دلنشین‌ترین احساس دنیاست.
Kamand
من شغلم را کاملاً بی‌اهمیت جلوه می‌دادم. اوه، من اصلاً کار خاصی انجام نمی‌دم. من تمام دستاوردهایم را پنهان می‌کردم و دربارهٔ رؤیاهای بزرگم حتی با خودم هم صحبت نمی‌کردم
♡♧judy pendelton♧♡
برای منحصربه‌فردبودن و خصوصیت‌های درونی‌تان ارزش قائل شوید.
.
من حتی ذره‌ای به آنچه مردم می‌گویند اهمیت نمی‌دهم
.
درست مانند آن صحنه از فیلم عروس دریایی کوچک که عروس دریایی موفق شد روی خشکی قدم بگذارد،
♡♧judy pendelton♧♡

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان