دانلود کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی) اثر سیدسینا علوی

دانلود و خرید کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی)

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی)

روز خشم عنوان کتابی است به قلم سینا علوی که در آن زندگی حجربن عدی طی چهار فصل تدوین شده است. کتاب صوتی روزخشم با صدای امیرعباس توفیقی منتشر شده است.


درباره کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی)

سینا علوی در کتاب روز خشم، روایت داستانی زندگی حجربن عدی از چگونگی شورش تا شهادت او توسط دستگاه معاویه را روایت کرده است. حجر بن عدی از بزرگان قبایل عرب بود که در شهر کوفه زندگی می‌کرد. عدی در سال ۵۰ هجری به علت فشارهای زیادی که از سوی دستگاه معاویه و ابن زیاد به شیعیان وارد می‌شد، شورش کرد. او پس از مبارزات زیاد توسط عوامل معاویه دستگیر و به شام منتقل شد و در محلی به نام مرج‌العذرا به شهادت رسید. در کتاب صوتی پیش‌رو، کینه‌توزی‌های معاویه نسبت به یاران حضرت علی‌(ع) پس از شهادت این امام گرانقدر، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، مخالفت‌های حجربن عدی با افرادی همچون عمرو بن حریث که در مساجد قبل از شروع خطبه حضرت علی(ع) را مورد لعن و نفرین قرار می‌دادند و... روایت شده است.

شنیدن کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی) به علاقمندان تاریخ به‌ویژه تاریخ اسلام، پیشنهاد می‌شود.

جملاتی از کتاب صوتی روز خشم (روایتی داستانی از زندگی حجربن عُدَی)

حجر به دنبال تقدیر مبارک خود بود. سالیانی بود که شوق شهادت را در دل داشت. سلیمان گه گاه از چادر بزرگ سرک می‌کشید. مضطرب بود. حجر دل‌شوره پیرمرد را حس کرده بود. یکی از دختران خردسال سلیمان جلوی چادر ظاهر شد. حجر به او لبخند زد و با اشاره سر او را به داخل چادر فرا خواند. دختر با دیدن او چهره در هم کشید. به نظرش بیگانه آمد. دو بار بود که او را می‌دید. حجر دوباره لبخند زد. دخترک، هراسیده، از جلوی چادر گریخت. سلیمان بال چادر را کنار زد. صدای شیون و گریه از چادر پهلویی، که چادر خانواده سلیمان بود، به گوش می‌رسید. سلیمان قضایا را می‌دانست، خواست کم‌کم حجر را آماده کند...

نظرات کاربران

mh.mirvakili
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

بسیار بد خونده شده. واقعا متاسفم که فقط بخاطر صدای خوب کتاب به کسی داده شده که سواد درستی نداره و کتاب رو افتضاح خونده.متاسفم.

سپیده دم اندیشه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹

((بسم الله الرحمن الرحیم )) درود بر شما، من اطلاعات زیادی درباره حجر ابن عدی نداشتم و مستقیم به سراغ روز خشم رفتم!چون کتاب برگزیده سال ۸۱ بود و بیشتر وسوسه شدم بروم سراغش ، قلم نویسنده بسیار زیبا و دلنشین بود، بازه

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۸۶۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۸۶۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان