دانلود و خرید کتاب مهارت‌های فروش فردریک اکلوند ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های فروش اثر فردریک  اکلوند

کتاب مهارت‌های فروش

معرفی کتاب مهارت‌های فروش

معدن طلایی پیش روی شماست و این کتاب کلنگی است در اختیار شما. اگر آنچه را در اختیار دارید نفروشید، به زندگی بهتر نمی‌رسید؛ برای خودتان و آن‌هایی که دوستشان دارید کار نمی‌کنید. جوان یا سالمند، فروش هرگز متوقف نمی‌شود. قرار نیست کتاب فردریک اکلوند به شما حُقه‌بازی و دوز و کلک را نشان دهد. این کتاب راه صداقت را طی می‌کند. حقه‌بازی در قرن ۲۱ به جایی نمی‌رسد. راهکارهای دیروز به اندازه نوارهای کاست از دور خارج شده‌اند. تنها در همین پنج سال گذشته دنیا بسیار تغییر کرده و زیاد هم تغییر کرده است. بنابراین زمان آن رسیده ایده‌های قدیمی را دور اندازید و با برنامه همگام شوید. هر یک از فصول کتاب فروش به شما کمک می‌کنند به خود آیید، با دیگران رابطه برقرار کنید، اعتماد ایجاد کنید و بر هنر مجاب و متقاعد کردن مسلط گردید.

نظرات کاربران

amirhz
۱۳۹۹/۰۳/۱۹

کتاب یه سری بدیهیات رو گفته و از نظر بنده مهارت خاصی به شما یاد نمیده.

کاربر ۲۰۰۴۹۱۷
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

برای من ک مبتدی هستم بسیاااار مفید بود. خطی از متن بدون هایلایت نیست!😅 بنابراین تصمیم گرفتم نسخه چاپی اش رو تهیه کنم. این کتاب با چندین ترجمه منتشر شده که فکر میکنم این نسخه بهترین ترجمه رو داره.

MahsaDMS
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

کتاب مناسبی هست برای کسانی که تمایل دارند شناخت بیشتری در حوزه فروش داشته باشند، همچنین تجربیات خوبی را به اشتراک گذاشته که من دوست داشتم مطالعه این کتاب رو

negar
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

واقعا این کتاب مطلب روانی و قابل فھمی داشت )ھمیشہ با کسی کہ میخاد معاملہ کنید اول یہ قدم برای اون بردار در جھت منفعت اون )

راز گل سرخ
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

خیلی عالی بود مخصوصا برای کسانی که می‌خواهند فروش های بیشتری داشته باشند من از خوندنش لذت بردم ❤️ مراحلی رو برای فروش گفته که تا کار فروش انجام نداده باشی متوجه نمیشی جالب بود 👌

maryam B
۱۴۰۰/۰۸/۰۲

محتوای کتاب همونطوری که از اسمش مشخص هست تقویت مهارت های فروش هست،یه جاهایی نویسنده داستان رو خیلی کشدار کرده ولی در کل محتوای مفید و کاربردی داره،کلیت مطلب برای من جالب بود و باعث شد توی ۳ روز متوالی

- بیشتر
r
۱۴۰۰/۰۲/۲۹

تقریبا حالت داستانی داشت ولی میشد خلاصه تر و مفید تر باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
در زندگی چیزهایی وجود دارد که قابل فروش نیستند؛ عزیزان، فرزندان، ارزش‌ها، استحکام شخصیت، باورها و معنویت‌تان. آن‌ها نه‌تنها قیمتی هستند، بلکه تقدس هم دارند. به عنوان یک فروشنده بزرگ لازم است به خود خاطرنشان کنم حتی من هم نمی‌توانم چیزهایی را بفروشم، به‌خصوص روح و روانم را، اما دیگر چیزها قابل مذاکره هستند.
سید
در رستوران تبسم می‌کنیم تا میز بهتر به ما بدهند؛ حرفی جالب می‌زنیم تا به ما خدمات بهتر بدهند؛ صمیمیت نشان می‌دهیم تا به یک دوستی بلندمدت برسیم. به این‌ها فروش می‌گویند.
negar
چه تفاوت دارد که رئیس خود را متقاعد کنید تا نظرات شما را بپذیرد یا شوهرتان را متقاعد کنید که برای تعطیلات به منطقه‌ای خاص سفر کنید. هرگاه بخواهید کسی کاری کند، وارد امرِ «فروش» شده‌اید.
negar
تبسم کنید. چیزی جذاب‌تر از تبسم وجود ندارد. چرا لبخند نمی‌زنید؟ آیا دندان‌هایتان زرد شده‌اند؟ آن‌ها را سفید کنید. من خودبه‌خود جذب کسانی‌که لبخند می‌زنند می‌شوم، به همان شکل هم از کسانی‌که اخم می‌کنند فاصله می‌گیرم. کسانی که تبسم می‌کنند اعتمادبه‌نفس بیشتر دارند و احتمال مواجهه با فرصت‌های مناسب برای آن‌ه
کاربر ۱۱۱۱۲۰۱
این‌که چگونه با استفاده از جذابیت، هوش، اصالت و مشرب خوش خود با دیگران پیوند و ارتباط برقرار می‌سازید؛ شاخصی است که نشان می‌دهد چگونه متقاعد می‌کنید، چگونه الهام می‌بخشید و به اعتمادبه‌نفس می‌رسید. شما همه روزه بدون توجه به ایستگاهتان در زندگی یا کاری که می‌کنید، خودتان را می‌فروشید. شما بِرند خود هستید. شما کالا و محصول خود هستید. در تجارت مهم است که محصول خود را بشناسید، اما مهم‌تر آن است که خودتان را بشناسید و بدانید دستاوردتان چیست. مردم به آنچه بکر و اصیل باشد اعتقاد دارند. بدانید که قرار نیست سر کسی کلاه بگذارید، پول و موفقیت هر اندازه هم که زیاد باشد ارزش ندارد نام نیک شما را خدشه‌دار کند.
takhtary
خودتان را پیدا کنید. خودتان باشید. خودتان را بفروشید. اگر غیر از این باشید وقت‌تان را تلف کرده‌اید
کاربر ۲۰۰۴۹۱۷
به زبان ساده، برای این‌که موفق باشید باید دقیقاً بدانید چیست که شما را راضی و خشنود می‌کند؛ چه عاملی شما را به حرکت درمی‌آورد؟ چه عاملی آتش شما را شعله‌ور می‌سازد؟ اگر در دلِ شب شما را از خواب بیدار کنم و تکانتان بدهم می‌خواهم بدانید چه عاملی به شما انگیزه می‌دهد؟ برای چیست که این همه تلاش می‌کنید؟ این همان چیزی است که در نهایت زندگی شما را سرشار و شاد می‌سازد.
Ali_1995
موفقیت به سخت‌کوشی، پژوهش، دانش و عزم جزم نیاز دارد، اما پیروزی واقعی حاصل صداقت، شفافیت و وفای به عهد است. این‌گونه است که شخص واقعاً موفق، صورت خارجی پیدا می‌کند.
mehdi2593
نباید فکر کنم که از کسی بهترم. این روش سوئدی‌هاست که معنای تواضع و فروتنی می‌دهد. این مفهوم در اصل از کلمه‌ای به نام «جنتلاجن» گرفته شده که معنایش این است که قرار نیست فکر کنید خاص‌تر از دیگران هستید. موفقیت شخصی بی‌ارزش ارزیابی می‌شود و نباید به آن اهمیت داد. قرار است شما متوسط و معمولی باشید، مانند سایرین (اصطلاحی سوئدی مبنی بر این‌که ناخنی که بلند می‌شود باید کوتاه گردد). وقتی یازده‌ساله بودم همسایه‌مان یک اتومبیل ولوو توربو خرید. روزی که اتومبیل را تحویل گرفتند پدر با چاقو مارک توربو را از روی اتومبیل کَند و در چهره‌اش خجالت دیده می‌شد. او با این کارش می‌خواست به سبب خرید یک اتومبیل زیبا پیش در و همسایه خجالت‌زده نشود و مثل بقیه متوسط باشد.
کاربر ۲۰۰۴۹۱۷
موفق‌ها کسانی هستند که مشتریان آن‌ها تا مدت‌ها بعد از شکل‌گیری معامله یاد و خاطره آن‌ها را فراموش نمی‌کنند.
کاربر ۲۰۰۴۹۱۷

حجم

۲۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان