دانلود و خرید کتاب اثر سایه؛ کتابی برای برافروختن قدرت نهفته‌ی درون دبی فورد ترجمه الهام شریف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر سایه؛ کتابی برای برافروختن قدرت نهفته‌ی درون اثر دبی فورد

کتاب اثر سایه؛ کتابی برای برافروختن قدرت نهفته‌ی درون

معرفی کتاب اثر سایه؛ کتابی برای برافروختن قدرت نهفته‌ی درون

تضاد میان آن که هستیم و آن که می‌خواهیم باشیم همواره محور اصلی تمام کشمکش‌های انسان بوده است. درحقیقت، دوگانگی مرکز اصلی اغلب تجربه‌های بشری است. زندگی و مرگ، خیر و شر، نیکی و بدی، امید و ناامیدی در همه ما انسان‌ها همواره در کنار هم وجود داشته و هر کدام به نحوی اثر خود را بر بخشی از زندگی ما می‌گذارد. اگر شجاعت را می‌شناسیم به این خاطر است که زمانی ترس را تجربه کرده‌ایم. اگر صداقت را تشخیص می‌دهیم به این خاطر است که زمانی خیانت را شناخته‌ایم. با وجود این ما اغلب طبیعت دوگانه خود را انکار می‌کنیم یا نادیده می‌گیریم. اگر ما بر این باوریم که فقط در یک سوی این دوگانگی قرار داریم و در دامنه محدودی از ویژگی‌های بشری زندگی می‌کنیم، باید از خود بپرسیم پس چرا در حال حاضر از زندگی خود راضی نیستم. چرا با وجود اینکه به خرد و آگاهی والایی رسیده‌ایم، قدرت و شجاعت انتخاب‌های مقتدرانه و تحقق بخشیدن به رؤیاهایمان را نداریم و از همه مهم‌تر چرا همواره دست به کارهایی می‌زنیم که بر خلاف نظام ارزشی و منافع ماست. ما در اینجا ثابت می‌کنیم که دلیل تمام این‌ها در نیمه تاریک‌تر وجود ما، آن وجه نیازموده زندگی و سایه‌هایمان است، همان‌جا که قدرت ما نیز نهفته است. همان‌جاست که می‌توانیم کلید گشایش قدرت، شادمانی و توانایی محقق ساختن رؤیاهایمان را پیدا کنیم. ما عادت کرده‌ایم از سایه زندگی و سایه خودمان واهمه داشته باشیم. ما از اینکه به درون خود برویم و تاریکی‌هایی پیدا کنیم می‌ترسیم. به همین خاطر به جای عریان کردن آن‌ها سر خود را مانند کبک در برف فرو برده و از مواجهه با حقیقت سر باز می‌زنیم. اما این کتاب با سه رویکرد تحول‌برانگیز از حقیقتی تازه پرده برمی‌دارد که درحقیقت بر خلاف آنچه می‌ترسیم تجربه کنیم، اتفاق خواهد افتاد. به جای شرمساری احساس همدلی و به جای خجالت احساس شهامت خواهیم کرد. دیگر گمان نمی‌کنیم محدودیم، بلکه آزادی را تجربه می‌کنیم. در صفحاتی که پیش رو دارید، سه آموزگار بزرگ حوزه موفقیت، دبی فورد، دیباک چوپرا و ماریان ویلیامسون با سه رویکرد مخصوص خود، به معرفی این موضوع می‌پرداند. هدف این است که رویکردی جامع و درعین‌حال چند جانبه از مفهوم سایه در اختیار شما قرار گیرد؛ اینکه سایه چگونه در ما و با ما متولد می‌شود، چگونه در زندگی ما نقش دارد و از همه مهم‌تر برای کشف هدایای سرشت حقیقی خود چه کارهایی باید انجام دهیم و... پس از خواندن این کتاب دیگر هرگز سایه خود را مانند گذشته نخواهید دید.
معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

Hafez gomroki
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

یکی از بهترین کتابایی که تو این زمینه خوندم.

yasamin
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

من نسخه ی چاپی شو خواندم خیلی خوب بود معرکه است

کاربر ۳۶۰۵۰۳۴
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

خط به خط فصل یک و دو کتاب درس است درس زندگی ، به خیلی از سوالاتم جواب داده است ، احساس سرزندگی میکنم این کتاب را نباید خواند باید درس کرد . بایدتمرین کرد تا در وجودمان نهادینه شود یکی

- بیشتر
dany d
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

دوستان کتاب مناسب همه‌اس اما بسیار مفید برای کسانیه که احساساتشونو پنهان میکنن و همه چیز رو درون خودشون میزیزن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
ضعف‌های شخصیتی از بدی‌های ما نمی‌آیند از زخم‌های ما می‌آیند. مهم نیست این زخم از کجا یا از چه کسی آمده است، اکنون دیگر زخم شماست و شما مسئول آن هستید. تنها کسی که می‌تواند با آن روبه‌رو شود و آن را التیام بخشد شما هستید. کسی نمی‌گوید این ضعف شخصیت از کجا آمده است، فقط آن را در شما می‌ببیند و با آن شما را قضاوت می‌کنند. شما نمی‌توانید یک نوشته بر گردنتان بیندازید که «این گناه من نیست. والدینم مرا این‌طور بار آوردند.» یا مدام به مردم بگویید گناهکار نیستید. تنها راهی که به وسیله آن می‌توانید این معما را حل کنید این است که مسئولیت کامل ضعف‌ها و کاستی‌های خود را بپذیرید. کاستی‌های شخصیتی شما درنهایت به شما و عزیزانتان آسیب می‌زند و به همین دلیل باید به آن‌ها توجه کنید. تا زمانی‌که مسئولیت کامل تجربه‌های خود را نپذیرید نمی‌توانید آن‌ها را تغییر دهید؛ اما به محض آنکه با آن‌ها روبه‌رو شوید، التیام شما آغاز می‌شود
Mina Hoseiny
هر چیزی که شما را به انکار و ناخودآگاهی می‌کشاند اثر سایه است؛ زیرا سایه مخفی‌گاه درد و رنج است و می‌خواهد همه چیز را در خود پنهان کند
کاربر ۱۹۴۷۴۸۶
«فقط هنگامی که شهامت روبه‌رو شدن با وقایع را درست همان‌طور که هستند، بی‌هیچ خودفریبی و ابهامی پیدا می‌کنیم؛ نور هدایت نمایان و مسیر موفقیت روشن می‌شود.
الهام
زیرا همان مکانیزمی که موجب می‌شود تاریکی‌هایتان را پنهان کنید، شما را به پنهان کردن نور و روشنایی‌تان وامی‌دارد. درحقیقت، همان چیزهایی که سال‌ها از آن گریخته‌اید شما را به آنچه سال‌ها در جست‌وجویش بوده‌اید، خواهد رساند.
الهام
درحقیقت، شما وقتی احساس امنیت می‌کنید که متوجه شوید درونتان یک هسته مرکزی دارید و این جوهر اصلی وجود شما نه تفکیک می‌شود و نه تهدید و عوامل دنیای بیرونی نمی‌تواند دنیای درونی شما بر هم بریزد.
وصال/🍃
«ما» واژه‌ای است که همواره به ما یادآوری می‌کند هیچ انسانی جزیره‌ای جدا از بقیه نیست.
کرم کتاب

حجم

۲۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان