دانلود و خرید کتاب اسرار ذهن ثروتمند تی. هارو اکر ترجمه مرتضی ذوالانوار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر یکی از پرفروش‌ترین کتابهای روانشناسی در مجله نیویورک تایمز است که در سال 2005 با موضوع ثروت و موفقیت منتشر شد. این کتاب در همان هفته اول انتشار در صدر کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. این کتاب در ایران با چندین ترجمه متفاوت راهی بازار شد و فروش خوبی هم داشت.

درباره کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته‌ی تی هارو اکر روزنه‌ای به سوی موفقیت را برای ما باز می‌کند؛ با خواندن این کتاب باورهای نادرست خودمان درباره پول و به دست آوردن آن را می‌شناسیم و متوجه می‌شویم که باید تمام تلاش خود را برای تغییر این ذهنیت به کار بگیریم. تی هارو اکر در این کتاب سعی کرده است به صورت عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و افراد فقیر کار کند تا بتواند برای تغییر ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه دهد تا خوانندگان این کتاب بتوانند به استقلال مالی برسند.

تی هارو اکر را همه به‌عنوان یک فرد منحصربه‌فرد و باهوش می‌شناسند. او یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است. او مالکیت 17 تجارت را در دست داشت که با گذشت زمان آن‌ها را به 30 عدد افزایش داد؛ همه‌ی این تجارت‌ها حاصل تلاش بالای خود او است. آقای اکر؛ در کسب ثروت از کمترین‌ها متخصص است. او می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان از مقدار ناچیزی سرمایه، ثروت زیادی به‌دست آورد و بسیار مشتاق است که این روش‌ها را به افراد دیگر نیز یاد دهد. او در کتاب اسرار ذهن ثروتمند به نکاتی بحرانی اشاره می‌کند و تفاوت‌های بین موفقیت و شکست را برای ما بازگو می‌کند.

نویسنده در این کتاب به این نتیجه می‌رسد که ذهنیت بیشتر مردم نسبت به پول و به‌دست آوردن آن اشتباه است. خیلی از آدم‌ها براین باورند که به‌دست آوردن پول زیاد یعنی دزدی کردن و یا داشتن پول زیاد باعث اسراف می‌شود. در بخش دوم این کتاب نویسنده درباره 17 تفاوت ذهنی بین افراد فقیر و ثروتمند صحبت می‌کند و هر کدام از این تفاوت‌ها را توضیح می‌دهد و برایشان راهکاری اراده می‌کند.

چرا باید کتاب اسرار ذهن ثروتمند را مطالعه کنیم؟

این کتاب به ما کمک می‌کند سرمایه اندک خودمان را در مدت کمی به سرمایه بیشتری تبدیل کنیم و استقلالی که برای زندگی لازم داریم را به‌دست بیاوریم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب اسرار ذهن ثروتمند برای به همه‌ی کسانی که می‌خواهند مسیر موفقیت و رسیدن به استقلال را هرچه سریعتر طی کنند کمک زیادی خواهد کرد. این کتاب هم‌چنین برای کسانی که تصمیم دارند تغییری در دیدگاه خود ایجاد کنند نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این کتاب، کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند هم در طاقچه وجود دارد که ا گر می‌خواهید به کتاب گوش کنید، آن نسخه برای شما مناسب‌تر است.

درباره تی هارو اکر

تی هارو اکر یک میلیونر معروف و نویسنده موفق اهل انتاریو کانادا است، و کودکی خود را نیز در کانادا سپری کرده است. تی هارو اکر در زمان نوجوانی با تنها ۳۰ دلار به آمریکا مهاجرت کرد ؛ هارو اکر کار خود را با فروش روزنامه و بستنی و کتاب در نمایشگاه اغاز کرد. او بعد از مدتی تصمیم گرفت به رویای میلیونر شدن خود واقعیت ببخشد. او چندین شرکت و مغازه راه‌اندازی کرد. او در مغازه‌هایش محصولات تناسب اندام می‌فروختن و از این روش توانست میلیون‌ها دلار به‌دست آورد؛ تی هارو اکر بعد از سالها تلاش و شکست، توانست پول زیادی جمع کند. تی هارو اکر اولین فروشگاه وسایل ورزشی خودش را در آمریکای شمالی تاسیس کرد و فقط در مدت ۲ سال و نیم موفق شد کارش را به ۱۰ فروشگاه گسترش دهد، اما به دلیل مدیریت نامناسب همه اموال خود را از دست داد. در این زمان شروع به آنالیز کردن روابط افراد ثروتمند با پولشان کرد که موجب شد به نظریه‌هایی برسد. او از این نظریاتش در کتاب‌هایش استفاده کرده است. تی هارو اکر متوجه شد هر کسی داخل ذهنش یک «ترموستات داخلی پول» دارد. منظور او از ترموستات داخلی پول، همان چیزی است که هر‌کس در ذهنش درباره پول دارد و هرکسی تا به حال به یک نقطه مالی رسیده است حتما یک ترموستات داخلی در ذهنش داشته است.

تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن میلیونرها با کمک قواعد و تمرین‌هایی که بیان کرده است، طرح کلی‌اش را تغییر داد تا هم خودش بتواند به موفقیت برسد و هم آن را حفظ کند و با رشد دادن آن به یک مولتی میلیونر تبدیل شود. تی هارو اکر در تمام سال هایی که سخت زحمت می‌کشید، به خودش قول داده بود که روزی ثروتمند شود و به دیگران هم برای ثروتمند شدن کمک کند. او از طریق نوشتن کتاب‌ها و برگزاری سخنرانی‌ها توانست به قولش پایبند بماند. تی هارو اکر توانسته در زندگیش به بیش از ۱/ ۵ میلیون نفر برای رسیدن به ثروت و استقلال کمک کند.

تی هارو اکر ​هم‌چنین نویسند‌ی کتاب «رازهای یک ذهن میلیونر» است که یکی از بهترین کتاب‌های دنیا در زمینه موفقیت است. و در همان هفته اول در چندین لیست ملی در صدر فروش قرار گرفت. تی هارو اکر موسسۀ آموزشی به نام « اوج عملکرد » را مدیریت می‌کند. او به‌صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند و جلسات سخنرانی او تا حدود ۲۰۰۰ نفر مخاطب دارد. تی هارو اکر یکی از موفق‌ترین افراد در دنیا به‌حساب می‌آید ولی متاسفانه در ایران بسیار ناشناس مانده است. بعضی از کتاب‌های دیگر او عبارتند از: ثروت سریع، 4 قدم برای خلق یک زندگی مرفه

بخش‌هایی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند

اکثر مردم معتقدند که موفقیت در کسب‌وکار در درجه اول به مهارت‌های تجاری، دانش کافی یا حداقل به میزان حضور آن‌ها در بازار مربوط بستگی دارد. من این را نفی نمی‌کنم، لیکن چگونگی موفقیت کسب‌وکار شما به طرح اولیه‌ای بستگی دارد که نسبت به پول در ذهن خود دارید و دائم نیز در حال تأیید آن طرح هستید. اگر طرحی را که در ذهن خود دارید روی درآمد یکصدهزار دلار در سال تنظیم شده باشد، این دقیقاً همان مقداری خواهد بود که از کسب‌وکار عاید شما خواهد شد. اگر فروشنده‌ای هستید که طرح ذهن خود را روی درآمد پنجاه‌هزاردلاری تنظیم کرده‌اید ولی بنابر دلایلی فروشتان زیاد شده و به رقم نودهزار دلار رسیده است، برای سالی مزخرف آماده باشید که درصدد جبران برآمده است و شما را به همان مقداری که در طرح مالی خود در ذهنتان داشته‌اید برمی‌گرداند. از طرفی، اگر شما برای پنجاه‌هزار دلار تنظیم شده باشید ولی چند سال به کسادی بخورید، نگران نباشید همه آن را به دست خواهید آورد. این یک امر حتمی و اصولی ناخودآگاه بین ذهن و پول است. ممکن است شخصی که در این حال باشد، ناگهان در حال عبور از خیابان با اتوبوس تصادف کند و داستان به‌سادگی و به هر طریقی با مبلغی که دقیقاً پنجاه‌هزار دلار در سال بشود، تمام گردد. اگر برای پنجاه‌هزار دلار درآمد در سال تنظیم شده باشید، درنهایت همان مبلغ را دریافت خواهید کرد.

پس دوباره تکرار می‌کنم، از کجا می‌توانید پی ببرید که طرح اولیه پولی که در ذهن خود دارید روی چه میزانی تنظیم شده است؟ یکی از واضح‌ترین روش‌ها این است که به نتایجی که برای شما حاصل شده نگاه کنید. به حساب بانکی خود، درآمدی که دارید، ثروت خود، میزان موفقیتی که از طریق سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید، موفقیتی که در کسب‌وکار خود داشته‌اید، اینکه آیا پول‌جمع‌کن هستید یا پول‌خرج‌کن، میزان مهارتی که در اداره کردن پول دارید، ثابت یا متغیر بودن درآمدتان، میزان سخت‌کوشی برای پول درآوردن و به نوع روابطی که در مورد پول با دیگران برقرار می‌کنید نگاه کنید.

نظرات کاربران

Mohammad Alavi
۱۳۹۸/۰۵/۱۸

متاسفانه کتاب اسم کلیشه‌ای ای داره و ممکنه بعضی ها فکر کنن شبیه کتاب های به درد نخور موفقیت هست ولی شامل مطالبی هست که متاسفانه هیچجا به ما آموزش داده نمیشه، و اعمال کردن این مطالب واقعا زندگی و

- بیشتر
مصطفی
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

این کتاب به اصلی ترین دلیل ثروتمند نشدن افراد میپردازه در واقع اصل رو میگه.اون اصل هم اصل باورهاست.باورهای فقیر کننده رو با باور های ثروتمند کننده جابه جا میکنه. بارها بخونید.

س پ ۱۱۵۸۷
۱۳۹۹/۰۳/۰۶

خیلی ممنونم این کتاب رو به توصیه استاد امیر شریفی میخوام بخونم کتاب رو دارم ولی ۲۵ صفحه اولش نبود با ناشرش تماس گرفتم هماهنگی نکرد که خدا روشکر این قسمت رو طاقچه داشت و میتونم داشته باشم بی نهایت سپاسگزارم

Ahmad
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

به جرات میتونم بگم بهترین کتابیه که در رابطه با مدیریت پول و سرمایه تاحالا خوندم.واقعا همه ی ایرانی ها باید این کتابو بخونن باعث میشه که تصور و طرحی که از پول و پولدار ها تو ذهنشون دارن کاملا

- بیشتر
motahare bonakdar
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

این کتاب رو هر کسی حتی اگه نمیخواد پولدار بشه باید بخونه چون لازمه زندگی پوله. این کتاب باور های غلطی که از بچگی به خورد ما دادن رو تغییر میده

mohamad naseri
۱۳۹۸/۰۱/۰۸

سلام وارد کتابخانه عمومی کنید

farhad kashi
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

مساعل خوبی رو در مورد پول و ثروت مطرح میکنه و انگیزه و شهامت انجام کاری رو که توش دودل بودم رو بهم داد واقعا خوبه کتابش .خوندنش یه قدم رو به جلوعه واسه موفقیتت از دستش نده

alireza453
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

خیلی عالی بود واقعا دیدم آدم رو نسبت به ثروت تغییر میده...پیشنهاد میکنم حتما بخونید

کاربر 2795675
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

خوب است البته من تازه شروع به مطالعه نمودم

Mehdi Gh
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

این کتاب عالیه واقعا کاربردیه حرف نداره....

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷۱)
اگر شما فقط آنچه را آسان است بخواهید انجام دهید، زندگی سخت خواهد شد؛ اما اگر کاری را که سخت است بخواهید انجام دهید، زندگی آسان خواهد شد.
abcd
تعریف «حماقت» کاری مشابه را چندین‌بار انجام دادن، ولی انتظار نتیجه متفاوت داشتن است.
abcd
باید بگویم که برای من یکی از بهترین عوامل در مورد پول‌دار شدن این است که دیگر به قیمت‌های روی لیست غذا نگاه نکنم و دقیقاً هر موردی را که مایلم بخورم بدون توجه به قیمت آن.
abcd
، تنها قرار داشتن در زمان صحیح و در مکان صحیح کافی نیست، بلکه شما باید آدم درستی نیز باشید که در زمان و مکان صحیح قرار دارید.
Mr.horen~
درختی را در نظر بگیرید. فرض کنیم این درخت نمایانگر زندگی است.
Mr.horen~
افراد ثروتمند از ثروتمندتر از خودشان نصیحت می‌پذیرند؛ اما فقیران از دوستانی که درست به اندازه خود آن‌ها ورشکسته هستند نصیحت می‌پذیرند.
m.m.attarian
تکرار می‌کنم، فقط وقتی در سختی قرار دارید، زمانی است که در حال رشد هستید. از حالا به بعد هروقت احساس سختی و ناراحتی کردید به‌جای عقب‌نشینی و برگشتن به منطقه راحت و قدیمی خودتان، با کف دست به پشت خود زده و بگویید: «من باید رشد کنم.» و حرکت به جلو را ادامه دهید.
کاربر ۵۱۷۷۳۳
آیا طالب شغل خوب هستید یا ارتباط نزدیک با خانواده؟ هر دو! آیا می‌خواهید روی تجارت متمرکز شوید یا تفریح و سرگرمی داشته باشید؟ هر دو! آیا در زندگی پول می‌خواهید یا معنویت؟ هر دو! آیا می‌خواهید ثروتمند شوید یا کاری را که دوست دارید انجام دهید؟ هر دو! آدم‌های فقیر همیشه یکی را انتخاب می‌کنند، ولی ثروتمندان هر دو را. آدم‌های ثروتمند می‌دانند که با کمی خلاقیت می‌شود تقریباً راهی را برای داشتن بهترین موارد در هر دو دنیا به دست آورد. از حالا به بعد هروقت با انتخاب یا این یا آن مواجه شدید، سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است «چگونه می‌توانم هر دو را داشته باشم؟» این سؤال زندگی شما را متحول خواهد کرد
abcd
به تجربه دریافته‌ام آنچه را در این دنیا نمی‌توانید مشاهده کنید، از آنچه قابل دیدن است قوی‌تر است. ممکن است شما با این عبارت موافق یا مخالف باشید، ولی به میزانی که این اصل را در زندگی خود به کار نمی‌برید به زحمت و دردسر می‌افتید.
Ali
افراد پیام‌های داخلی در مورد ثروتمند شدن را با هم مخلوط می‌کنند و بخشی از آن‌ها با خوشحالی می‌گویند: «پول بیشتر داشتن، زندگی را بانشاط‌تر می‌کند.» اما بعد بخش دیگری به فریاد می‌آید: «اوه، من باید مثل سگ کار کنم! کجای این مورد بانشاط‌تر است؟» یک قسمت می‌گوید: «با ثروتمند شدن می‌توانم به همه دنیا مسافرت کنم.» بعد قسمت دیگر نجوا می‌کند: «اوه، بعد هرکس در دنیا از تو صدقه می‌خواهد.» این پیام‌های مختلط ممکن است بی‌غرض باشند؛ ولی درواقع این‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل ثروتمندنشدن بیشتر مردم است.
abcd

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
۳۲,۹۵۰
۵۰%
تومان