دانلود کتاب صوتی حرمت نفس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حرمت نفس اثر فرهنگ هلاکویی

دانلود و خرید کتاب صوتی حرمت نفس

معرفی کتاب صوتی حرمت نفس

کتاب صوتی حرمت نفس اثر روانشناس مهشور دکتر فرهنگ هلاکویی، درباره‌ی مفهوم عزت نفس و تفاوت آن با اعتماد به نفس از برنامه‌های ویژه‌ی رادیو همراه است که توسط انتشارات ما و شما در اختیار شنوندگان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب صوتی حرمت نفس

حرمت نفس یا عزت نفس، در واقع بازتابی است از آنچه که فرد درباره‌ی ارزش‌های خود فکر می‌کند. این اصطلاح در روانشناسی بسیار کاربرد دارد و به این معنا است که فرد درباره‌ی ارزش‌های خود چطور فکر می‌کند. در حقیقت فردی که حرمت نفس خود را حفظ می‌کند به وجود مقدس انسانی اعتقاد دارد و به دلیل همین وجود مقدس، دست به انجام هرکاری نمی‌زند. او به راحتی می‌تواند بپذیرد که افراد مختلف، می‌توانند عقاید متفاوت داشته باشند و کسی را به این سبب قربانی عقاید دیگران نمی‌کنند. اما نکته‌ی مهم این است که مبحث حرمت نفس را نباید با محبث اعتماد به نفس یکی دانست و اشتباه گرفت. هرچند دو مفهوم به یکدیگر مرتبط باشند اما با هم تفاوت دارند.

شنیدن کتاب صوتی حرمت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی حرمت نفس از فرهنگ هلاکویی برای علاقه‌مندان به مباحث روانشناسی شنیدنی است. اگر به دنبال روش تربیتی صحیحی برای فرزندانتان می‌گردید، از گوش دادن به این کتاب صوتی غافل نشوید.

درباره‌ی فرهنگ هلاکویی

فرهنگ هلاکویی نایینی معروف به دکتر هلاکویی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۲۳ در شیراز است. او روانشناس، روان‌درمانگر، مشاور ازدواج و خانواده، جامعه‌شناس، اقتصاددان، ادیب، فیلسوف، استاد دانشگاه و شخصیت رادیویی است که به تولید محتوا در زمینه‌های مختلفی مانند تعلیم و تربیت فرزند، خشم و عصبانیت، ازدواج و بایدها و نبایدهای ازدواج و افسردگی مشغول است. او مؤسس و مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز است و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی زیادی فعالیت می‌کند و به سوالات مردم در سراسر دنیا پاسخ می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس فرهنگ هلاکویی
فرهنگ هلاکویی
ایرانی | تولد ۱۳۲۳

فرهنگ هلاکویی ، روان‌شناس، روان‌درمانگر، سخنران، جامعه‌شناس و اقتصاددان ایرانی‌ـ‌آمریکایی است. او را بیشتر به دلیل سخنرانی‌ها و سمینارهای برگزارشده‌اش در زمینه‌ها‌ی روان‌شناختی و اجتماعی می‌شناسند. لحن ویژه و سبک هلاکویی در سخنرانی‌هایش بیشترین نقش را در شهرت و محبوبیت او داشته است. او در طول چند دهه، چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی را در مباحث روان‌شناختی و مشاوره‌ی فردی اجرا کرده است. هلاکویی تالیفاتی نیز در زمینه‌های جامعه‌شناسی و روانشناسی دارد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۶۰۸۴۳
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

خیلی گرونه.علت گرون بودن کتاب صوتی اینه که یک گوینده بایدد بیاد و متن رو بخونه ولی وقتی فقط صدای استاد رو ضبط کردید چرا باید انقدر هزینه بگیرید؟؟!

میلاد
۱۳۹۹/۰۷/۱۵

سالهاست که شنونده نظرات علمی و ارزشمند دکتر هلاکویی هستم و از کنفرانس ها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی "رازها و نیاز" بسیار بهره برده ام. اما این محصول فقط فایل ضبط شده از رادیو همراه هست و بدون

- بیشتر
شیوز
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

دکتر هلاکویی عالیه ولی اینکه برنامه رادیویی رو ضبط کردید و دارید میفروشید حداقل این تبلیغات کشتی تفریحی رو زحمت می‌کشیدید و حذف می‌کردید.

nemat hoseini
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

باید رایگان باشد

محمود
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

2 قطعه پایانی مربوط به حرمت نفس نیست لطفا تصحیح کرده تا بتوان بطور کامل از مجموعه حرمت نفس آقای دکتر استفاده کنیم

mahshid T
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

قیمت خیلی بالاست. این اثر بسیار ارزشمند هستش. و بسیار هم کاربردی و صمیمی . اما قیمت زیاده. لطفاً رسیدگی کنید تا همه بتوانند استفاده کنند. چون «حرمت نفس» بسیار بسیار مهمه. سپاس

مهدی عطائی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

این کتاب سلسله بیانات جناب آقای دکتر هلاکویی می‌باشد که در برنانه رادیویی پخش شده. بیان بسیار شیوا و روان خود ایشون و مطالب سراسر علم محض ایشون واقعاً معجزه می‌کنه. تفکر و تعمق روی این کتاب هر گونه خشم و نا

- بیشتر
mahsa2022
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

سلام دوستان اگر واقعا بدنبال این هستید که حرمت نفس خودتون و افزایش بدین و یا بهتر بگم به دنبال خودیابی هستین، در خرید این کتاب شک نکنید. دانایی بها داره... چه فرقی داره ک این کتاب از روی رادیو

- بیشتر
زهرا رضائی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

صحبت های دکتر هلاکویی نیاز به تایید نداره که، مثل همیشه عالی🥰

Nafiseh
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

نصف سخنرانی که تکراری بود تو سخنرانی های قبلی که گذاشتید بود و نصف دیگه هم تبلیغات بود

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان