دانلود کتاب صوتی ۱۱ قانون فراموش شده در زندگی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۱ قانون فراموش شده در زندگی اثر باب  پراکتور

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۱ قانون فراموش شده در زندگی

نویسنده:باب پراکتور
گردآورنده:هدایت محمودی
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۱ قانون فراموش شده در زندگی

باب پراکتور در کتاب «۱۱ قانون فراموش شده در زندگی» این طور شروع می‌کند که شما فرمانده ذهنتان هستید. تنها یک جا در جهان وجود دارد که شما می‌توانید حکمرانی کنید آن هم ذهن شماست، جایی که افکارتان شما را می‌سازد و این شما هستید که باید از قدرت‌های خود استفاده کنید نه اینکه آنها از شما استفاده کنند و بر شما مسلط شوند. او می‌گوید همیشه سعی کنید در زمینه باورها و عقایدتان پیشرفت داشته باشید.

باب پراکتور در ادامه می‌گوید شما با قانون جذب ذهن خود را کنترل می‌کنید، در صورت نقض قانون شکست می‌خورید و در صورت همگام بودن با آن پیروز می‌شوید. استفاده از قانون جاذبه کار راحتی است فقط باید با تمرین، از گذشته خود جدا شوید و قانون را به کار ببرید.

در گذشته خود همیشه به دنبال نقطه شکست‌ها هستید و یا اینکه به دنبال بدبختی‌ها و شکست‌های دیگران هستید. اما بعد اینکه متوجه شدید قانون جذب وجود دارد، باید یاد بگیرید که تحسین کردن، ادراک شما را تغییر می‌دهد.

تحسین از خود و دیگران و حتی گیاهان و حیوانات، به شما قدرت می‌دهد و این قدرت طبق قانون و قاعده عمل می‌کند حالا چرا می‌گوییم قدرت تحسین خود را بالا ببرید چون وقتی چیزی را تحسین می‌کنید حس خوبی دارید اما موقع سرزنش حس بدی به سراغتان می‌آید و احساساتان بد و بدتر می‌شود.

نباید اجازه دهید که افکارتان سراغ هر چیزی برود باید نیروی ذهن خود را نظم دهید و فکرتان را کنترل کنید و شما باید ذهن خود را با قانون جذب هماهنگ کنید عادت‌های روزانه خود را کنار بگذارید و سبک زندگیان را تغییر دهید.

اگر همه ما ذهن خودمان را در هارمونی با بسیاری از قوانینی که در این یادداشت باب پراکتور به آن می‌پردازد، قرار بدهیم، قدرت واقعی انسان پدیدار خواهد شد و اینکه انسان با ذهن خودش و دانستن این قوانین به قدرت پروردگار خودش پی برده و کنترل بسیاری از امور را در دست گرفته است.

با فهمیدن این یازده قانون، شما قانون جذب را کاملا فهمیده و به آن ایمان می‌آورید و از لحظه‌ای که این قوانین را فهمیدید زندگی شما متحول خواهد شد.

نظرات کاربران

هاجر قادری
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

خیلی دوست داشتم کتاب صوتی از باب پراکتور داشته باشم. بدون گوش دادن به نسخه نمونه خریدم ولی پشیمانم. گویندگی اصلا خوب نبود. روخوانی ساده و بدون احساس بدترین چیز برای یک کتاب صوتیه. اگر این گویندگی رو مقایسه کنید

- بیشتر
رامش
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

نمونه رو حتما گوش کنین بعدا اگه تونستین صدای گوینده رو تحمل کنین کتاب تهیه کنی. این کتاب عالیه ولی ولی ولی صدای گوینده که خانم نازنین آذرسا هستش کاری کرد که اصلا نتونستم گوش بدم . صدای این خانم

- بیشتر
کاربر ۲۶۱۱۱۷
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

کتاب مفید و عالی ولی گویندگی اصلا خوب نیست البته نمونه رو گوش دادم متوجه شدم خانم اذر سا هستن از خرید کتاب منصرف شدم یه کتاب دیگه که حانم اذر سا گوینده بودن خریدم بعد از دو سال هنوز

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان