دانلود کتاب صوتی طرح بزرگ با صدای اکرم پریمون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرح بزرگ اثر استیون هاوکینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی طرح بزرگ

معرفی کتاب صوتی طرح بزرگ

استیون هاوکینگ، فیزیکدان نظری، کیهان‌شناس و نویسندهٔ بریتانیایی در سال ۲۰۱۰ با همکاری لئوناردو ملودینو، دانشمند سرشناس علم فیزیک، کتاب «طرح بزرگ» را منتشر کرد. این کتاب به سرعت مورد توجه مخاطبان کتاب‌های علمی قرار گرفت و جنجال زیادی به پا کرد. هاوکینگ در این کتاب به طرح مسائلی درباره این‌که جهان از کجا آمده است؟ نقش خدا در این پیدایش چیست؟ آیا نیاز به موجودی ماورائی به عنوان خالق جهان وجود دارد یا نه؟ و ... می‌پردازد. بخشی از کتاب گویای «طرح بزرگ»: «عدم آگاهی نسبت به رویدادهای طبیعی باعث شده است که مردم باستان خدایان متعددی اختراع کنند تا بر هر کدام از جنبه‌های زندگی آن‌ها حکمرانی کنند. خدایان عشق و جنگ؛ خدایان خورشید، زمین و آسمان و .... زمانی که خدایان راضی و خشنود بودند، انسان‌ها در وضعیت آب و هوایی مساعد، در صلح و آرامش، و رها از فجایع و امراض طبیعی زندگی می‌کردند. اما اگر ناراضی بودند، در این صورت خشکسالی، جنگ و بیماری همه جا را فرا می‌گرفتند. از آن‌جا که ارتباط علت و معلول از چشم آن‌ها پنهان بوده است، این خدایان به نظر مرموز بوده و انسان‌ها همه تحت رحم و شفقت آن‌ها قرار داشتند. اما در حدود ۲۶۰۰ سال قبل، با ظهور تالس ملطی تغییری آغاز شد. این ایده مطرح شد که طبیعت از اصول ثابتی تبعیت نمی‌کند...»
معرفی نویسنده
عکس استیون هاوکینگ
استیون هاوکینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۴۲ - درگذشت ۲۰۱۸

استیون هاوکینگ یک نظریه‌پرداز علم فیزیک بود که با تئوری‌های تکان‌دهنده‌اش در ارتباط با سیاه‌چاله‌ها و نظریه‌ی نسبیت در دنیا مطرح شد. شهرت او به دنیای علم محدود نماند و حتی مردم عادی هم او و نظریاتش را می‌شناسند؛ به طوری که کتاب‌های مشهور او مثل تاریخچه‌ی کوچک زمان را که برای مخاطب عام علاقه‌مند به علم نوشته، همچنان پرفروش و محبوب هستند. او در بیست سالگی متوجه شد که به نوعی بیماری نادر به نام بیماری نورون حرکتی مبتلا است و پزشکان درمورد او هیچ امیدواری نداشتند. در حالی که حتی این بیماری، ناامیدی پزشکان و فلج شدنش هم حریف کنجکاوی استیون نشد و او پنجاه سال پس از ابتلا به بیماری‌اش هم به زندگی ادامه داد و با نظریاتش جهان را دگرگون کرد.

نظرات کاربران

Hojat922
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

عالی

salehak696
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

عالیه بخونید

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

کتاب عالی گویندگی عالی گرچه آخر کتاب منتظر بودم بیشتر از طرح بزرگ سه هزار سال پیش مطالبی عنوان شود اما این مطلب کتاب واقعا محشر بود برایاینکه اسپویل محسوب نشود ذکر می شود که این مطلب بدون شنیدن موضوع

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۳۵۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۳۵۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان