دانلود و خرید کتاب مرد ابرپوش حمید نوایی لواسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرد ابرپوش اثر حمید نوایی لواسانی

کتاب مرد ابرپوش

معرفی کتاب مرد ابرپوش

منصور ستاری در طول جنگ با طرحها و نقشه‌های هوشمندانه و مؤثر خود، سهم بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام داشت. در دوران پس از جنگ نیز با وجود تحریمهای نظامی، کار بازسازی هواپیماها، هلی‌کوپترها و تجهیزات مهم و ضروری نیروی هوایی را سر و سامان داد ودر کنار آن هم‌چون پدری دلسوز به حل تنگناهای مادی و معنوی پرسنل خود پرداخت. سرهنگ ستاری با استقامت روحی و پایداری در مقابل کمبودها، طرحهای فراوانی را به اجرا درآورد. تکمیل و تجهیز کادر آموزشی دانشکدة خلبانی و تأسیس دانشکدة پرواز از جمله طرحهای مهم او برای خودکفایی کشور بود. دانشکدة تازه تأسیس پرواز پس از تلاش فراوان توانست، آموزش خلبانی را از وابستگی به کشورهای دیگر نجات دهد و اولین خلبانان آمادة پرواز را در کشور تربیت کند. منصور ستاری، این مرد آسمانی در دی‌ماه سال ۱۳۷۳، هنگامی که برای پیگیری برنامه‌ها و طرحهای آینده نیروی هوایی از اصفهان عازم تهران بود، به همراه تعدادی از همکارانش بر اثر سقوط هواپیما به شهادت رسید.

نظرات کاربران

Azar
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

فیلم سینمایی( منصور) که زندگی ایشون رو به تصویر کشیده بود دیدم واقعا قشنگ بود خیلی با اراده و محکم بودن این شهید بزرگوار

کاربر 1606282
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

واقعاباهرشهیدی که آشنامیشم انگارخدادری ازبهشت به روم بازکرده شناختن این فرشته ها بزرگترین خوشحالی زندگیمه

یا.میم.صدر
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

بعد از فیلم منصور و تحقیقاتی که درباره ایشان داشتم تحت تاثیر شخصیت مصمم و با اراده شون قرار گرفتم کاش همه افرادی که مسئولیتی دارند از این قبیل افراد الگو بگیرند قبل از آشنایی با شهید ستاری خاطرات شهید بهشتی

- بیشتر
نیما0181
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

روحش شاد فرمانده ما بود جز خوبی چیزی از ایشان ندیدم افسوس چه مردان بزرگی از دست دادیم

کتاب باز
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

روح بلندش در اعلی علیین ، دعا گو و شفیع ما باشد انشاءالله... کتابی کوتاه اما جذاب و تاثیرگزار ❤

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ـ چرا باور نمی‌کنید؟! این آتش، سوزنده نیست! جایی که ستاری باشد تکه‌ای از بهشت است! خدا رحمتت کند ای انسان بزرگ! ای که به خاطر زندگی، چنان می‌دویدی که انگار فنایی برای آن نبود و به مرگ و شهادت، آن گونه می‌نگریستی که انگار هر دمت و نفس کشیدنت بازدمی نخواهد داشت! ای پاکباز‌ِ عرصه عشق، این شهادت عاشقانه مبارکت‌ باد!
Anna
سرهنگ ستاری که با حوصله و دقت به توضیحات یکی از مسئولان دانشکده خلبانی گوش سپرده بود، آرام و شمرده گفت: «ببین، من نمی‌خواهم این طور باشد!» ـ چه جوری قربان؟ ـ نمی‌خواهم به کشورهای دیگر وابسته باشیم. ـ قبول دارم، ولی چه‌کار باید کرد؟ ـ ما باید تمام مراحل آموزش را در ایران داشته باشیم؛ باید خودکفا باشیم؛ یعنی از زمانی که دانشجو پذیرش می‌شود تا زمانی که نشانِ خلبانی می‌گیرد و اجازه پرواز پیدا می‌کند، باید در داخل کشور آموزش ببیند! ـ کار‌ِ راحتی نیست. ـ می‌دانم، ولی باید انجامش بدهیم.
زینب هاشم‌زاده
منصور ستاری، این مرد آسمانی در دی‌ماه سال 1373، هنگامی که برای پیگیری برنامه‌ها و طرحهای آینده نیروی هوایی از اصفهان عازم تهران بود، به همراه تعدادی از همکارانش بر اثر سقوط هواپیما به شهادت رسید.
زینب هاشم‌زاده

حجم

۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان