دانلود و خرید کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد جیمز گیلورد ترجمه روجا خداپرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد اثر جیمز گیلورد

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد نوشتهٔ دکتر جیمز گی‌لورد و مایکل هی‌گن است که با ترجمهٔ روجا خداپرست منتشر شده است.

درباره کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد حاصل همکاری یک پزشک اطفال موفق، دکتر گیلورد و یک نویسنده یعنی میشل هِاگن است؛ دکتر گی لرد، خود صاحب دو فرزند و نویسنده نیز مادر سه پسر است. آنها در این کتاب کوشیده‌اند زیاد به دنبال دلایل علمی برای توجیه رفتارهای کودکان نباشند و بیشتر بر جنبه‌های عملی و احساسی مرتبط با آنها در طول سال نخست تمرکز کنند.

این کتاب ۲۴ فصل دارد و هر ماه از عمر بچه در فصل مربوط به آن بررسی شده است که موارد زیر را شامل می‌شود:

فهرستی از پیشرفت‌های آن ماه، آنچه در جریان معاینات ماهانه اتفاق می‌افتد و راهنمایی‌هایی درمورد تأمین سلامت بچه در هر برهه سنی.

دکتر جيمز گی‌لورد ۲ مدرک تخصصی در زمينهٔ اطفال و داخلی دارد و از سال ۱۹۹۷ در بِرنت هيل نيويورک دورهٔ خود را گذرانده است. او در سال ۱۹۸۸ از دانشگاه پزشکی آلبانی فارغ‌التحصيل شد. او از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ در همان دانشگاه به‌عنوان استاديار به تدريس پرداخت. دورهٔ تحصيل او شامل رزيدنتی در زمينهٔ اطفال و داخلی نيز هست.

او همچنان به تدريس دانشجويان پزشکی مشغول است. ميشل هی‌گن نويسنده و ويراستار است و ۸ کتاب نوشته است. او مدرک ادبيات خود را از دانشکدهٔ امپاير اِستيت گرفته و به همراه همسر و ۳ پسرش در ويلتون نيويورک زندگی می‌کند. آن‌ها در این کتاب در یک همکاری اطلاعات مفیدی دربارهٔ تربیت کودکان در سال اول تولد در اختیار والدین قرار می‌دهد.

انسان‌ها از بدو تولد دروغگو و دزد و بی‌وجدان و خيانتکار نيستند، هر انسان تا حد زيادی آيينهٔ تمام‌نمای و سلوک والدين خود بوده و اعمالش خبر از نوع تربيت وی در کودکی می‌دهد. صفحه‌ٔ ذهن کودک سپيد است و او برای رشد و باليدن به شما به چشم نخستين و مهم‌ترين آموزگار می‌نگرد.

سال اول تولد هم برای والدین و هم برای کودکان یک تجربهٔ بزرگ است. نوزاد هر ماه وارد مرحله‌ای جدید می‌شود و والدین همان گونه که با خوشحالی و شادمانی پیشرفت او را دنبال می‌کنند، سعی خواهند کرد زندگی‌شان را با نیازها و احتیاجاتش هماهنگ کنند. در این دوران هم روزهای خوب و به‌یادماندنی زیاد است و این کتاب کمک می‌کند والدین این دوران را بهتر درک کنند.

در این کتاب خبری از آمار و ارقام نخواهد بود، چون وقتی نوزاد ۳ماهه در طول شب ۳ بار بیدار می‌شود و خواب را از چشم والدینش می‌گیرد، دیگر برای والدین مهم نخواهد بود چند درصد از نوزادان ۳ماهه شب‌ها تخت می‌گیرند می‌خوابند و کاری به کار پدر و مادر بیچاره‌شان ندارند و چند درصد دیگر بیدار می‌مانند.

مهم این است که والدین بدانند باید چه کنند تا شب‌ها هم نوزاد و هم خودشان بتوانند چشم روی هم بگذارند. کتاب حاضر به ساده‌ترین زبان ممکن و با شیوه‌ای آسان و قابل‌دسترسی نکات و توصیه‌های مهم و کاربردی را در اختیار والدین قرار می‌دهد. این کتاب راهنمایی جامع برای والدین است تا بتوانند یک سال اول زندگی راحت‌تر با فرزندشان کنار بیاید. 

خواندن کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم. 

مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
تغذیه دوره‌ی بارداری: راهنمای کامل تغذیه سالم
آماندا گرانت
آنچه مادر باید در مورد ۱۲ ماه اول زندگی کودکش بداند
پنی پرستون
کلیدهای مراقبت از نوزاد از تولد تا یک سالگی
تکلا. اس. نی
مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی
فاطمه کشوری
کودک هوشیار بپروریم
بئاتریس میلتر
راهنمای تغذیه نوزاد (به همراه طرز تهیه انواع غذاها)
مهتاب قاسمیان
آشپزی نوین برای کودکان
بلاندین مارکاده
راه‌های درمان بی‌خوابی نوزادان و کودکان نوپا به زبان آدمیزاد
آرتور لوین
بازی با نوزاد
جکی سیلبرگ
ماساژ کودک به زبان آدمیزاد
جووان باگشا
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
راهنمای کامل تربیت کودک
الیزابت پنتلی
بارداری به زبان آدمیزاد
نیالا نصیراوغلی
هشت قدم اول، برای ماماندکتر شدن
خدیجه ظریفی
تغذیه کودک و نوجوان در سلامت و بیماری
رویا کلیشادی

نظرات کاربران

mohamad
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

کتاب خوبیه و سعی شده به خیلی نکات ریز و کاربردی اشاره کنه ولی خیلی با فرهنگ ما فاصله داره، ولی گذشته از محتوای کتاب، کار مترجم قابل تقدیره چون با وسواس خیلی زیاد تمام جزییات دیده و در بخش

- بیشتر
آسمان دار
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

مگه بهتر از این هم داریم؟؟؟ پیشنهاد میکنم در دوران بارداری این کتاب رو بخونید تا وقتی بچه‌ی نازتون به دنیا اومد اطلاعات خیلی زیادی داشته باشین.

fati.bzr
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

این کتاب همه ی آنچه که برای یک سال اول زندگی نوزادتون لازمه بدونید رو توضیح میده،انقدر خوب توضیح میده که به نظرم برای یک سال اول جز این کتاب هیچ کتاب دیگه ای نیاز نیست بخونید.حتی جزئی ترین مسائل

- بیشتر
atena.hemmati
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

کتاب کامل «دایره‌المعارف »درباره همه چیز توضیح داده شده تشکر بابت همچین کتابی🙏

سوسن صالحی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱

من این کتابوبه صورت چاپیش تهیه کردم به نظرم فوق العادس به همه نکات ریزاشاره شده وهمه مسائلی که لازمه بدونیم ذکرواقعابه تهیه اش وخوندنش می ارزه

کاربر 7966050
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

این کتاب توصیه میکنم‌ مخصوصا ماه اول نوزاد که خیلی کمک کننده هست برای مادران که تجربه ندارن و از همه لحاظ نیازمند راهنمایی درست واصولی هستن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان