دانلود و خرید کتاب مدیریت مافوق (راه‌حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره) کتی کارلول ترجمه سهیلا کیان‌تاژ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت مافوق (راه‌حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره) اثر کتی کارلول

کتاب مدیریت مافوق (راه‌حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره)

معرفی کتاب مدیریت مافوق (راه‌حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره)

مدیریت مافوق، اجرای یک بازی سیاسی نیست. بلکه روش هوشیارانه‌ی کار با مافوق خود در جهت اهداف بلندمدتی است که برای هر دوی شما مهم هستند- روشی که می‌تواند قادرتان سازد نفوذ خود را در آن اهداف به کار بندید. شما با مدیریت مافوق می‌توانید روابط کاری مؤثری با رئیس‌تان و نیز با یکدیگر برقرار کنید و از نیروهای اضافی دیگر هم برای نشان دادن ارزش و اعتبار شرکت خود استفاده کنید. این کتاب راهنما، توصیه‌ها، استراتژی‌ها و ابزارهای کاربردی برای تقویت این مهارت‌های مفید را ارائه می‌کند تا شما و رئیس و سازمانتان بتوانند از همه‌ی مزایای مدیریت مافوق برخوردار شوند.

نظرات کاربران

vahid162
۱۳۹۴/۰۷/۲۱

واقعا ترجمه و ویراستاری مزخرفی داشت، اینقدر بد بود که نمیشه فهمید. با زبان اصلی میخوندم، بیشتر قابل درک بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
بگذارید مدیرتان بداند چه انتظاری از وی دارید
هدی✌
در توضیح یک مشکل(یا موقعیت)، نکته مهم آن است که راه‌حل یا روش پیشنهادی خود را شرح دهید. بیشتر مدیران ترجیح می‌دهند که راجع به راه‌حل‌ها یا روش‌های پیشنهادی شما چیزهایی بشنوند و نه راجع به مشکلات شما.
هدی✌
وقتی رئیسی نمی‌تواند مستقیماً در مورد مشکلات گفتگو کند، عملکرد کارمندان در واحد او لطمه می‌بیند. کارمندان به طور معمول کمتر بابت عملکرد خود تشویق و تحسین دریافت می‌کنند و در نتیجه راجع به تقویت نقاط قوت و غلبه بر ضعف‌هایشان کمتر راهنمایی واضحی می‌گیرند. برای آنها دسترسی به منابعی که برای تکمیل پروژه‌هایشان نیاز دارند کار دشواری است زیرا رئیس از حمایت آنها امتناع می‌کند و کارایی‌شان لطمه می‌خورد چون ناگزیرند زمان و انرژی بسیار زیادی بگذارند تا آنچه که واقعاً رئیس راجع به آنها فکر می‌کند را دریابند.
هدی✌
در مذاکره با مدیر خود صریح و بی‌پرده باشید. به جای آنکه فرض کنید مدیرتان خود به خود این چیزها را می‌داند، آنچه می‌خواهید و نیاز دارید را تقاضا کنید.
هدی✌
مدیران عامل می‌خواهند قبل از تصویب یک طرح، پاسخ چهار سؤال را بگیرند: طرح چیست؟ چرا پیشنهاد داده می‌شود؟ اهداف چیست؟ چقدر هزینه می‌خواهد؟ شما باید بتوانید به وضوح به این سؤالات پاسخ داده و به طریقی که می‌توانید گفتگو را به سمت یک سری اقدامات مورد توافق هدایت کنید.
هدی✌
بیشتر مدیران دوست دارند اطلاعات کمی و آن هم خیلی دیر به مافوق خود بدهند. شما با ارائه‌ به موقع اطلاعات جامع به مافوق خود در مورد هر موضوعی که بر انتظارات او از شما تاثیر دارد، اعتمادسازی و کار گروهی می‌کنید.
هدی✌
برای مدیری قابل ومؤثر شدن، عامل مهم، گسترش ارتباطی قوی با رئیس‌تان است.
هدی✌
هیچ چیز مهمتر از رابطه‌ی کارمند با رئیسش نیست. و گرچه مدیران استخدام کننده به تناسب شخصیت خود به شخصیت نامزدهای این شغل فکر می‌کنند، ولی کارمندان کمی هستند که به این موضوع زیاد توجه کنند- و اگر بعدها متوجه شوند که با مدیران خود تناسبی نداشته و ناهماهنگ هستند پشیمان می‌شوند
هدی✌
مهارت شما در گوش دادن و پرسیدن شما را قادر می‌سازد که بیشترین بهره را از تعاملات عادی با مدیرتان ببرید.
هدی✌
به‌کارگیری افراد را از جایی که هستند شروع کنید نه از آنجا که می‌خواهید آنها باشند.
هدی✌

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان