دانلود و خرید کتاب فراتر از زمان گروه نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراتر از زمان اثر گروه نویسندگان

کتاب فراتر از زمان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فراتر از زمان

او در دبیرستان از شاگردان ممتاز رشته ریاضی بود و در همان دوران مشغول تهذیب نفس شد. تلاش می‌کرد و قدم به قدم به خدا نزدیک‌تر می‌شد. جوانی اهل مطالعه که شب و روزش با کتاب سپری می‌شد. با دروس دینی و قرآنی و حوزوی به خوبی آشنا بود. او حتی کتاب‌های منافقین و ملحدین و ادیان مختلف را می‌خواند تا بتواند جواب استدلال آن‌ها را بدهد! از لحظه لحظهٔ اوقات جوانی به خوبی استفاده کرد. اطلاعات سیاسی بسیار قوی داشت. در حالی که می‌توانست در رشته‌های مهندسی مشغول تحصیل شود، اما این نخبه خلاق و جوان، آموزش و پرورش را برای اجرای اهداف خود انتخاب نمود. او انسانی توانمند و در عین حال متدین بود. کسی بود که شور و شعور را با هم درآمیخت و بهترین الگوی نوجوانان و جوانان گردید. سید محمود افتخاری، در ۲۱ سالگی مدیر مدرسه‌ای شد که شاگردان نخبه و خلاق و الهی تربیت کرد. این مبارز و رزمنده بزرگوار در عملیات خیبر به شهادت رسید و جاودانه شد.

نظرات کاربران

homa51
۱۳۹۸/۰۸/۱۸

عزیزان شهید محمود افتخاری از جهت خودش کاملا با سایر شهدا وجه تمایز دارد وشهید متفکر ودارای سطح فکر بالاوبسیارژرف اندیشی بوده . همچنین ایشان در وادی تعلیم وتربیت دارای سبک متعالی وخاص بوده ....روحش شاد وراهش پررهرو باد.

شهاب
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

سید عزیز وصیت نامه ات را خواندم و اشک ریختم. شما کجا بودید و به کجا رسیدید و ما کجاییم. در این دنیای فانی گیر افتادیم. روحت شاد. دست ما رو هم بگیر.

محمد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

من چاپیش را خواندم برای مربیان و کسانی که کار فرهنگی میکنند خیلی انگیزه بخشه برای کسانی هم که فکر میکنند نمیشود کار کرد هم خوبه نگاهشان را عوض می‌کند

فاضل
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

بسیار عالی نخری ضرر کردی

1234567890
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

زیبا بود. ارزش خوندن داره

کاربر ۴۵۱۹۰۲
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

بسیار عالی بود به نظرم این شهید از نظر شور و به خصوص شعور مدارج بالایی رو طی کرده در زمان حیاتش منشا اثر فراوان بوده و همه زندگی اش وقف در راه خدا بوده افسوس که قدر و منزلتش

- بیشتر
masumeh
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۱)
سیدمحمود گفت: پدرجان، موقعی که ما بچه مسلمان‌ها خواب هستیم، دشمن ما بیدار است و در حال برنامه ریزی است.
mahdi ahmadvand
به قول یکی از بزرگان؛ شهادت یک مقام است که برخی از افرادی که الان در قید حیات هستند نیز این مقام را دارند. اما در اثر یک حادثه، شهادت واقع می‌شود.
shariaty
قرآن در بیان کار فرهنگی انبیای الهی می‌گوید: لااسئلکم عَلیه مِن اَجر... یعنی کار شما برای پول نباید باشد (تا ثمر داشته باشد) هرچند که وظیفه است، کسی که این‌گونه کار می‌کند، تأمین شود.
وهب حسینی
یک روز صبح زود سیدمحمود از خانه خارج می‌شد. گفتم: کجا می‌ری؟ گفت: می‌رم یک دونه نان بخرم. گفتم: پس یک نان هم برای ما بگیر. سیدمحمود کمی فکر کرد و رفت. چند دقیقه بعد برگشت و یک نان در دست داشت. نان را به من داد و آماده رفتن شد. گفتم: پس نان خودت چه شد؟ جواب نمی‌داد و می‌خواست سریع برود مدرسه. گفتم: وایسا پسر. تو می‌خواستی برای خودت نان بخری. چرا فقط برای ما خریدی؟ آن‌قدر اصرار کردم تا این‌که گفت: من فقط برای یک عدد نان پول داشتم. شما که گفتید، با خودم گفتم: پس برای شما می‌خرم و می‌روم. پدر می‌گفت: اینقدر دلم سوخت که گفتم وایسا. مقداری پول بهش دادم و گفتم: این‌ها رو بذار تو جیبت باشه. اینقدر انفاق نکن. تو زن و بچه داری.
hosseini
او مدرسه‌ای ایجاد کرد که فکر نمی‌کنم در تاریخ آموزش و پرورش دیگر تکرار شود! بگذارید یک روز مدرسه را برایتان شرح دهم: ما نمازجماعت صبح داشتیم. یعنی آقای افتخاری خودش را قبل از اذان صبح به مدرسه می‌رساند. یا این‌که شب را در مدرسه می‌خوابید.
shariaty
تمام کارها را براساس رسیدن به جامعه مطلوب انجام می‌داد. می‌گفت: اشتباهات و کم کاری ما ظهور آقا امام زمان (عج) را به عقب می‌اندازد.
mahdi ahmadvand
خوب که توجه کردم دیدم که قرائت یک آیه از قرآن باعث تغییر و تحول درونی ایشان می‌شد: «قل ان الصلواتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین.»
shariaty
برتری کسی که یتیم آل محمّد (یعنی یک مسلمان جدا شده از راه صحیح) را که در جهل فرو رفته سرپرستی کند و مشکلات عقیدتی را برای او روشن سازد، در مقابل کسی که یتیمی را سرپرستی کند و به او آب و غذا دهد، مانند برتری خورشید بر ستاره سُهی (ستاره کوچکی از ستارگان دبّ اکبر) است.
moallem
قبل از انقلاب، چندین سال، مسئولیت وزارت آموزش و پرورش این کشور اسلامی، برعهده یک خانم بهایی به نام فرخ رو پارسا بود! کسی که در ساواک زمان شاه، صدها صفحه پرونده از او به جامانده است!!
moallem
می‌گویند در زمان جنگ و در عملیات‌ها، وقتی آتش دشمن سنگین می‌شد، رزمندگان به اصطلاح کپ می‌کردند. یعنی دیگر توان تکان خوردن از داخل سنگر را نداشتند. در این شرایط یک نفر احتیاج بود که از جا برخیزد و خط شکنی کند و به سوی دشمن برود تا حال و هوای بقیه تغییر کند و بتوانند به دنبال او بروند.
shariaty

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان