دانلود و خرید کتاب بعد از تاریکی هاروکی موراکامی ترجمه علی حاجی‌قاسم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بعد از تاریکی

«بعد از تاریکی» رمانی از هاروکی موراکامی ( - ۱۹۴۹ )، نویسنده ژاپنی است. «بعد از تاریکی» رمان نه چندان بلندی است که زندگی شبانه توکیو را در عصر تسلط تکنولوژی دیجیتال و غرق شدن شهری در میان چراغ‌های نئون روایت می‌کند و روان آدم‌هایی سرگشته و مبهوت را که در چنبره چنین فضا و مکانی اسیرند می‌کاود. با اینکه عنصر زمان و مکان در این اثر اهمیت دارد، اما ماجراهای آن می‌تواند در هر زمان و مکانی روی دهد و شاید همین نکته جهانشمولی آثار موراکامی، یکی از رمزهای اقبال خوانندگان به نوشته‌های او اعم از رمان و داستان کوتاه باشد. موراکامی جوایز بسیاری کسب کرده و نامزد دریافت نوبل ادبیات نیز هست. اکثر داستان‎های او نهیلیستی و سوررئالیستی و با مضمون تنهایی و از خود بیگانگی است.
معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

Meysam frj
۱۳۹۷/۰۵/۱۳

من خیلی دوس دارم این کتاب رو.با بعضی مفاهیم روانشناسی و جامعه شناسی پیوند خورده و همین خیلی جذابش میکنه،در عین حال فهمیدن تمام نکات کتاب هم خیلی سخته و هرکسی فک نکنم بتونه این ادعارو بکنه.خودم نسخه چاپی همین

- بیشتر
نازبانو
۱۳۹۷/۰۴/۲۴

نتونستم کامل بخونم ، متاسفانه بخاطر ترجمه ش نتونستم بخونم ، خیییییلی کتابی نوشته بود، با ترجمه دیگه میگیرم بعدا

Nausica96
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

یک توصیه دارم به افرادی که در شرف خواندن این کتاب هستند: در آثار موراکامی بدنبال عشق و خیانت های آتشین و خط داستانی های غریب نباشید, تنها از خواندن و فرصت خوانده شدن چنین داستان هایی با چنین بیان

- بیشتر
jiminiiiiiiiiii
۱۳۹۵/۰۶/۱۴

من عاشق همه ی کتابای ژاپنی ام کلا همه ی چیزای ژاپنی رو دوست دارم انیمه،مانگا،کتاب،...

marzieh abdolmaleki
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

سوالی که برام پیش اومده اینِ که واقعا مترجمی در کار بوده؟ نتیجه ترجمه گوگل بهتر می‌تونست باشه:( کاش برای وقت ادم‌ها ارزش قائل باشیم.

Mary gholami
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

اگه قلم هاروکی موراکامی دوست دارید براتون قشنگه❤

شراره
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

ترجمه ضعیفی داشت ولی داستان جالبی داشت

وحید
۱۳۹۴/۰۷/۱۳

ای کاش من هم همت موراکامی را داشتم و مطالب وبلاگ هام رو چاپ میکردم ی پولی در میوردم! انصافا اون تیکه های قشنگشو جدا کنه بده بخونیم خیلی کار به صرفه تری ه، البته اگر هنوز در عنفوان دانشجویی

- بیشتر
Nino
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

موراکامی خوبه یعنی خیلی خوبه،این کتابش هم دوست داشتنی بود... تنهایی آدمی در شکلهای مختلف ... هرکدوم از آدمای قصه یه جوری تنهان...

Hamed Olia
۱۳۹۸/۰۸/۱۹

کلا کتابای موراکامی مخاطب خودش رو داره. من کتاب رو‌ دوست داشتم چون شخصیتاش برام جالب بودن فضای شب رو هم دوست داشتم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
اگر واقعاً می‌خوای چیزی بدونی باید برایش تاوان بِدی.
شراره
زمینی که روش ایستادیم به‌اندازه‌ی کافی سفت هست، اما اگر اتفاقی بیافته ممکنه زیر پاتو خالی کنه. و وقتی زیر پات خالی بشه، دیگه شانسی نداری؛ همه چیز تغییر می‌کنه. تنها کاری که می‌تونی بکنی اینکه تنها در تاریکی زندگی کنی
مژگان
«بگذارین دوباره بخوابم! اگر بتونم حسابی بخوابم و مثل قدیم بیدار بشم!» او تصور می‌کند این تنها راه فرار از این اتاق است. احتمالاً ارزش تلاش را دارد. اما به‌سادگی اجازه چنین خوابی به او داده نمی‌شود. او به یک دلیل از خواب بیدار شده چون خوابش خیلی طولانی و عمیق بوده، چنان عمیق که واقعیت عادی خود را پشت سر گذاشته.
مهتاب
«بگذار چیزی رو بهت بگم، ماری. زمینی که روش ایستادیم به‌اندازه‌ی کافی سفت هست، اما اگر اتفاقی بیافته ممکنه زیر پاتو خالی کنه. و وقتی زیر پات خالی بشه، دیگه شانسی نداری؛ همه چیز تغییر می‌کنه. تنها کاری که می‌تونی بکنی اینکه تنها در تاریکی زندگی کنی.»
مهتاب
«بگذارین دوباره بخوابم! اگر بتونم حسابی بخوابم و مثل قدیم بیدار بشم!» او تصور می‌کند این تنها راه فرار از این اتاق است. احتمالاً ارزش تلاش را دارد. اما به‌سادگی اجازه چنین خوابی به او داده نمی‌شود. او به یک دلیل از خواب بیدار شده چون خوابش خیلی طولانی و عمیق بوده، چنان عمیق که واقعیت عادی خود را پشت سر گذاشته.
مهتاب
اگر واقعاً می‌خوای چیزی بدونی باید برایش تاوان بِدی.
so
زمینی که روش ایستادیم به‌اندازه‌ی کافی سفت هست، اما اگر اتفاقی بیافته ممکنه زیر پاتو خالی کنه. و وقتی زیر پات خالی بشه، دیگه شانسی نداری؛ همه چیز تغییر می‌کنه. تنها کاری که می‌تونی بکنی اینکه تنها در تاریکی زندگی کنی.»
فریبا
خاطرات مردم شاید مثل مواد سوختی باشه که می‌سوزونن تا زنده باشن. خواه اون خاطرات اهمیت واقعی داشته باشه یا نداشته باشه، تا جایی که به بقای زندگی مربوط می‌شه اهمیت خاصی نداره. فقط مواد سوختی هستن.
مژگان
رؤیا می‌بینم و همیشه همین رؤیا رو. یک نفر تعقیبم می‌کنه. اونقدر فرار می‌کنم که بالاخره منو می‌گیرن و می‌برن. سپس منو توی جایی مثل یخچال می‌گذارن و درشو قفل می‌کنن. و وقتی بیدار می‌شم تموم لباس‌هام خیس عرقه. وقتی بیدارم تعقیبم می‌کنن، و وقتی هم خوابم در رؤیاهام تعقیبم می‌کنن. هیچ‌وقت نمی‌تونم استراحت کنم
Tamim Nazari
او ضمن آنکه حرکات را در صفحه‌ی تلویزیون دنبال می‌کند چند قاشق پُر ماست در دهانش می‌گذارد. به چیز دیگری فکر می‌کند. او جنبه‌های ارتباط بین فکر و عمل را در نظر می‌گیرد. آیا عمل اساساً زائده‌یکر است، یا فکر نتیجه عمل؟ چشم‌هایش به تصویر تلویزیونی است، اما در واقع به چیز عمیقی داخل صفحه نگاه می‌کند، چیزی که چندین کیلومتر از صفحه دور است.
Tamim Nazari

حجم

۱۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان