دانلود و خرید کتاب یا متمایظ شو یا بمیر برایان تریسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یا متمایظ شو یا بمیر اثر برایان تریسی

کتاب یا متمایظ شو یا بمیر

معرفی کتاب یا متمایظ شو یا بمیر

برایان تریسی در کتاب «یا متمایظ شو یا بمیر» فرمول نهایی موفقیت شغلی را آموزش می‌دهد. او در این اثر می‌آموزد که چگونه از طریق «متمایظ» شدن در دنیای کسب و کار بدرخشید؟ همیشه کشف رموز موفقیت مالی و شغلی و فرا گرفتن روش‌های رونق بخشیدن به کسب و کار موضوعی به شدت جذاب و جالب توجه است. ارزش این کتاب در این است که برایان تریسی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استادهای موفقیت جهان یک راهکار تضمین‌شده و بسیار مهم در زمینه‌ی موفقیت شغلی ارائه کرده است. برایان تریسی در این کتاب راهکاری معرفی می‌کند که آن را «تمایز از طریق کیفیت» می‌نامند. پس اگر می‌خواهید نسبت به رقبا بهتر دیده شوید، اگر می‌خواهید در میان ده‌ها و صدها نیروی کار و شرکت رقیب متمایز شوید و از این طریق امنیت شغلی و رونق کسب و کارتان تضمین شود، در این کتاب برایان تریسی شیوه‌های راهگشایی را معرفی کرده است؛ با مطالعه و عمل به دستورالعمل‌های این کتاب، تحولات مثبت و امیدوارکننده‌ای را شاهد خواهید بود و جهشی بزرگ برای ساختن زندگی ایده‌آلتان شکل می‌گیرد.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۵)
من به این نتیجه رسیده‌ام که ۸۰ درصد مردم هرگز مسئولیت کامل زندگی‌شان را برعهده نمی‌گیرند؛ پیوسته شکایت می‌کنند، انتقاد می‌کنند و عذر و بهانه می‌آورند و دیگران را مسبب مشکلاتشان معرفی می‌کنند.
مرتضی ش.
«هرچه بیشتر بیاموزیم، بخت و اقبالمان بلندتر می‌شود.»
zahra...78😊
کسی از شما باهوش‌تر نیست. کسانی که در زمینه‌هایی بهتر ظاهر می‌شوند، مهارت‌های لازم را آموخته‌اند و آن را با مهارت‌های قبلی‌شان ترکیب نموده‌اند.
مرتضی ش.
اگر در حال بهتر شدن نباشید در حال بدتر شدن هستید
آیدا
من سال‌ها خود را در کاری که می‌کردم یک فرد متوسط می‌دانستم. سپس چیزی آموختم که زندگی مرا تغییر داد: همه‌ی کسانی که امروز در آن ۱۰ درصد بالا قرار دارند از پایین‌ترین سطوحِ کار و حرفه‌شان برخاسته‌اند.
مرتضی ش.
سرمایه‌گذاری در خود بهترین و ارزشمندترین سرمایه‌گذاری‌هاست
zahra...78😊
بسیاری از اشخاص به اندازه‌ی شما استعداد و توانایی نداشته‌اند. در اغلب زمینه‌های زندگی، سخت‌کوشی و تلاش بیش از استعداد و توانایی به موفقیت‌های بزرگ منتهی می‌گردد.
مرتضی ش.
برای بیشتر به دست آوردن، باید نخست بیشتر بیاموزید.
مرتضی ش.
اگر می‌خواهید موفق گردید، هرگز نباید این نکته را فراموش کنید که آینده متعلق به انسان‌های باصلاحیت و واجد شرایط است. آینده صرفاً متعلق به صمیمی‌ها، خوش‌قلب‌ها و یاحتی جاه‌طلب‌ها نیست؛ آینده متعلق به کسانی است که کارشان را بلد هستند و می‌دانند که چه باید بکنند. آینده متعلق به کسانی است که می‌دانند چگونه نتیجه بگیرند.
Anahid
نکته‌ی مهم این است که هرچه مسئولیت بیشتری بپذیرید، بیشتر خودتان را دوست می‌دارید و به خودتان احترام می‌گذارید، و هرچه خودتان را بیشتر دوست بدارید و به خود احترام بیشتری بگذارید،
majid

حجم

۸۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان