دانلود و خرید کتاب انقلاب صنعتی چهارم و آینده مشاغل نیک اچ‌ام وان دام ترجمه زهرا مظاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب صنعتی چهارم و آینده مشاغل اثر نیک اچ‌ام وان دام

کتاب انقلاب صنعتی چهارم و آینده مشاغل

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب انقلاب صنعتی چهارم و آینده مشاغل

«انقلاب صنعتی چهارم و آینده‌ی مشاغل» اثر دکتر نیک اچ. ام. ون دام و ترجمه زهرا مظاهری است که درباره جنبه‌های اقتصادی آینده انقلاب صنعتی و نوآوری‌های صنعتی کنونی سخن می‌گوید.

دکتر نیک وندام استاد تما م رشتۀ آموزش مهارت‌های سازمانی و توسعۀ مهارت رهبری است. وندام در رشتۀ علم اقتصاد، اقتصاد کسب‌وکار و تعلیم و تربیت و جامعهٰ‌شناسی سازمانی در دانشگاه‌ وان آمستردام تحصیل کرده است. او در سال ۱۹۸۶ فعالیت خود را به عنوان مشاور آموزشی در «زیمنس نیکسدورف» آغاز کرد و در سال ۱۹۹۵ به شرکت مشاوران دیلویت آمریکا ملحق شد و به مدت ۱۹ سال سمت های اجرایی در حوزه‌های متعددی مثل مشاوره، توسعه و آموزش منابع انسانی برعهده داشت. وی همچنان به عنوان یک رهبر فکری شناخته شده به فعالیت‌های آموزشی خود در شرکت‌های مختلف ادامه می‌دهد.

او عقیده دارد که امروز، انقلاب صنعتی چهارم، که از آن به پیشرفت «سیستم‌های مجازی- فیزیکی» تعبیر می‌کند، می‌تواند هم باعث پیشرفت باشد و هم موجب اختلال و تخریب شود. زیرا تفاوت عمده‌ی انقلاب صنعتی چهارم و انقلاب صنعتی سوم پیش از آن، در درگیری همه جانبه افراد و اشیا، و سرعت تغییر است. او در این اثر بر اساس این نظریه به توصیف آینده مشاغل می‌پردازد و احتمالات و چشم‌اندازهای مشاغل مختلف را در آینده نزدیک پیش‌بینی می‌کند. او دو فاکتور مهم تحول مهارت‌ها و ظهور مشاغل جدید را در بررسی خود مد نظر قرار داده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه