دانلود کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند

معرفی کتاب صوتی کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند

از به زبان آوردن افکارمنفی و ناامیدی‌هایتان به شدت پرهیز کنید. زیرا «کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند». افکار منفی برای همه رخ می‌دهند اما مهم این است که بتوانید آنها را کنترل کنید و مهم‌تر از هرچیزی، آنها را حتی برای خود بازگو نکنید. کلمات می‌توانند زندگی شما را غرق رحمت یا آن را نفرین کنند. جول اوستین به عنوان یک واعظ بزرگ مذهبی و مربی رشد فردی از شما می‌خواهد تنها برای خود، سلامتی، موفقیت و زندگی طولانی و مفید را پیشگویی کنید تا این نعمت‌ها به واقعیت‌های زندگی‌تان بدل شوند. «شجاعت داشته باشید که آن‌چه در رویا آرزو دارید را به سوی خود بخوانید، آن چیزهایی که مورد باور شما است، از کلام خود برای رسیدن زندگی موفق و شاد استفاده کنید.» جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمد. او نویسنده هفت کتاب پرفروش موفقیت و رشد فردی نیویورک تایمز و واعظ ارشد بزرگترین کلیسای جهان (لیکوود) است.
معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۵۱۱۵۶
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

من کتاب های جول استون رو خودم میخونم،می پسندم،و به دیگران توصیه میکنم . . . . .

کاربر ۵۸۱۴۶۲۸
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

واقعاً عالی

bahar
۱۴۰۱/۰۹/۱۱

خوبه😎

Nazi
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

آموزش میده همیشه مثل یک برنده فکر کنی، مثل یک برنده رفتار کنی، و کاملا تمام افکار و باورها و کلمات باید کنترل شده و مثبت و آگاهانه باشد.

Nasrin Ramezani
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

عالی بود.مثل همیشه

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان