دانلود کتاب صوتی خالی‌ شدن از احساسات منفی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خالی‌ شدن از احساسات منفی اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی خالی‌ شدن از احساسات منفی

۴٫۱
(۱۱۴۲)
خواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خالی‌ شدن از احساسات منفی

کتاب صوتی خالی‌ شدن از احساسات منفی، اثر دیگری از کشیش خنده‌رو، جول اوستین است. او در این کتاب از راه و روش شناخت و غلبه بر احساسات منفی سخن می‌گوید. 

نسخه‌ی صوتی کتاب خالی‌ شدن از احساسات منفی را می‌توانید با صدای دلنشین مهبد قناعت‌پیشه، بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی خالی‌ شدن از احساسات منفی

جول اوستین در کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی، از راه و روش‌هایی گفته است که برای غلبه بر احساسات منفی باید به آن‌ها فکر کرد. اگر هر فردی در طول مدت زندگی خود، با احساسات منفی زیادی سر و کله بزند، کم‌کم فشار بسیاری را روی خودش احساس می‌کند. این فشار باعث پایین آمدن عملکرد و بازدهی او می‌شود. بنابراین همه‌ی انسان‌ها باید بیاموزند که چطور می‌توانند بر احساسات منفی، مانند خشم، غم، حسادت، ناامیدی و بدبینی غلبه کنند. 

جول اوستین در کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی، می‌گوید برای غلبه بر چنین احساساتی ابتدا لازم است آن‌ها را بشناسیم. بعد از آن باید موقعیت‌هایی را شناسایی کنیم که ممکن است عامل به وجود آمدن احساسات منفی در ما باشند. کناره‌گیری از موقعیت‌ها و فضاهایی تنش‌زا و ایجاد کننده‌ی استرس یکی از روش‌هایی است که جول اوستین ارائه می‌دهد. در کنار این به ارائه‌ی راهکارهای دیگری هم می‌پردازد.

کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

گوش دادن به کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی برای همه‌ی افرادی که درگیر چنین احساساتی هستند، بسیار دلچسب و سودمند است.

درباره‌ی جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

جملاتی از کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی

حضرت داود به قصر شاه رفت و با ایمان کامل به شاه خدمت کرد. وقتی شاه مریض شد، چنگ می‌نواخت تا حالش بهتر شود. در عوض شاه تلاش کرد تا او را بکشد. شاه به داود حسودی می‌کرد و در صحرا او را تعقیب کرد و زندگی داود را به شدت سخت کرد. داود می‌توانست بدخلق بشود، بگوید که که «چه فایده‌ای دارد؟ عالم و همه‌ی آدم بر علیه من هستند!»

ولی در عوض قلبش را خالص نگه داشت. احساس ترحم بر خود را بیرون کرد. مثل داود، همه‌ی ما ناخالصی داریم. عفونت‌هایی که ایجاد می‌شوند، آدم‌هایی که برعلیه ما هستند. برنامه‌هایی که با مشکل مواجه می‌شوند.

خیلی ساده ممکن است گرفتار این تفکر بشویم که چرا این اتفاق افتاد اما اینها جز زندگی است....

آیا ممکن است خداوند در تلاش باشد تا شما را از چیز‌های خوب پر کند، ولی جای خالی پیدا نکند؟ اگر شما ذهن و قلب خود را با افکار منفی‌نگرانه پر کرده باشید. نمی‌توانید از لطف بی‌دریغ خدا بهره‌مند شوید. 

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Maliheh Karimi
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

واقعا عالی بود و چندین راهکار خالی شدن از احساسات منفی رو ذکر می‌کنه مثل بخشیدن خود توکل کردن، بخشیدن دیگران و راه دادن خدا به زندگیمون که همه اینا باعث آرامش ما می‌شه و ظرفیتمون رو که با احساسات

- بیشتر
S
۱۳۹۷/۰۷/۲۲

کتاب سرشار از انرژی مثبت بود. ظرف وجودیمون را از چیزهای منفی خالی کنیم از کینه ، حسادت، نفرت و چیزهایی که باعث میشه ما مدام در گذشته بمانیم و نگذاره درست و در آرامش زندگی کنیم.اگر وجودمون را از این

- بیشتر
Marya
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

عالییییییییییییییییییییییییی ترازعالی

20mahdi05
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

خیلی خوب بود اینکه میگه خودتون رو از احساس گناه خالی کنید مخصوصا یه بزرگی که اسمش یادم نیست می گفت اگر میخواید کسی رو به زانو در بیارید کاری کنید که اون احساس گناه کنه احساس گناه بد ترین

- بیشتر
خورشیدِ تاریک"
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

میمیرین کتابو تو بی نهایت بزارین ؟؟؟؟؟ حرص ادمو در میارین....اه..😪

Zahra
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

صدای گوینده خیلی هیجانی هست و تند حرف میزنه. انگار به ذهن آدم مهلت نمیده تا بفهمی چی به چیه.

m.s.m
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

بسیار عالی و تاثیرگذاره. به نظرم باید بارها و بارها در مراحل مختلف زندگی بهش گوش داده بشه. باشد که به این موضوع پی ببریم که زندگی چیزی جز تلاش و حس شادی و مثبت نیست.

zhwan
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

جول اوستین همه ی کتاب و همه ی حرفاش عالیه این کتاب هم مثل همه ی کارهاش بی نظیره

برای خودت زندگی کن
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

سلام خدا قوت خیلی عاااالی و مفید 😍 دوستش داشتم🥰 نکات مفید و آموزنده✨✨✨✨✨✨

محمد
۱۳۹۷/۰۷/۲۳

واقعا عالی وخوب. ظرف وجودمون را از چیزهای خوب ومثبت پر کنیم و از کینه، حسادت، دروغ، دورویی و ... خالی کنیم.

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان