دانلود و خرید کتاب در قلمرو وحشت جک لندن ترجمه پریسا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در قلمرو وحشت

«در قلمرو وحشت‌» دربرگیرنده‌ ۸ داستان‌ از نویسندگانی‌ چون‌ جک‌ لندن‌، آلن‌پو، بوزاتی‌ و... است. این کتاب شامل ۸ داستان گوتیگ زیر است: ۱. موش‌ها: اثر دینو بوزاتی ۲. پنجه میمون: اثر و. و. جیکوبسون ۳. قاتل: اثر الکساندر م. فری ۴. ارواح: اثر ماری لوئیزه کاشنیتس ۵. طاعون در وینچگاو: اثر یاکوب واسرمان ۶. داستان یک تخت به غایت استثنایی: اثر ویلیام ویلکی کالینز ۷. فقط گوشت: اثر جک لندن ۸. قلب افشاگر (در قلمرو وحشت): اثر ادگار الن پو طلوع ادبیات گوتیک از رویکرد بشر اروپایی به عالم درون، کابوس‌ها و رؤیاهای شخصی، امیال و گرایش‌های روحی مبهم درونی، عواطف سرکوب و تحریم‌‌شده و... خبر می‌‌دهد. در این دوران اروپاییان با آن بخش از وجودشان آشتی می‌‌کنند که تا آن زمان به واسطه سلطه فرهنگی عقل‌گرا، اخلاقی و حسابگر نادیده انگاشته شده بود. از این رو نقش پرقدرت رؤیا و کابوس در ادبیات گوتیک امری اتفاقی نیست. در واقع این نوع ادبیات دریچه‌‌ای را به سوی دهلیزهای تاریک و پیچ در پیچ روح آدمی می‌‌گشاید. جای شگفتی نیز نیست که بدانیم نخستین رمان گوتیک زاده یک کابوس است.

نظرات کاربران

Dentist
۱۳۹۷/۰۱/۰۹

هشت داستان کوتاه ترسناک به سبک ادبیات گوتیک. داستان های جذاب و در عین حال معمولی و نه چندان خاص..

Alireza.j.98
۱۳۹۶/۰۸/۰۴

فوق‌العاده از هیجان میشه موقعیت داستان رو لمس کرد

mehdimoenaldiny
۱۳۹۴/۱۰/۱۱

فوق‌العاده است که یک کتاب از سه نویسنده برتر تاریخ مخصوصاً ادگار الن پو میبینم

shaygun
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

کتاب خوبیه ارزش خونده شدن داره تو بعضی داستان ها یکم پیچیدگی و یکم بی مقدمه تموم شدن بود ولی خیلی از داستاناش تجربه های خوبی داشت بهرحال در کل خوب بود.

fatemeh
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

خیلی خوبه. به ادبیات گوتیک بیشتر توجه کنید من منتظر کتابای جدید هستم

حسین
۱۳۹۷/۰۱/۰۸

عالی بود. داستان یک تخت عمیقا درخشان است🌼

علی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

یک کتاب فوق. العاده و هیجان انگیز و پر از کشش و هیجان. کتابی که هرگز از مطالعه اون خسته نمیشید و هرکدام از داستان های کتاب آنقدر کشش دارد که تا تمامش نکرده اید کتاب را زمین نگذارید. من

- بیشتر
نازبانو
۱۳۹۵/۱۱/۲۹

عاااااااالی و پرازهیجان

کارل حاتمی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

لطفا یکی بگه چجور این کتاب رو کمل دانلود کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
النا که به طرزی باورنکردنی خسته و از پادرآمده به نظر می‌رسيده وقتی چشمش به دهقان افتاده، به او علامتی داده، گويی که می‌خواسته بگويد: «خودتان را به خاطر ما به دردسر نياندازيد؛ ديگر خيلی دير شده است. برای ما ديگر اميدی باقی نيست.»
Omid Souri
منظره يک روميزی سبز با دسته ورق‌ها و توده پول‌های روی آن برای هميشه در ذهن من با منظره سقف تختی همراه شد که به قصد خفه کردن من در سکوت و تاريکی شب در حال فرود آمدن است.
حسین

حجم

۱۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان