دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت من هستم اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت من هستم

معرفی کتاب صوتی قدرت من هستم

کتاب صوتی قدرت من هستم (The Power of I Am) اثری از کشیش خنده‌‌رو، جول اوستین است. این کتاب صوتی درباره قدرتی صحبت می‌کند که کلام ما دارد و دیدگاهی را با ما درمیان می‌گذارد که می‌تواند زندگی ما را دگرگون کند.

این اثر که درباره مثبت‌اندیشی نوشته شده است، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در سراسر جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرد. دلیل این محبوبیت، صداقت کلام نویسنده بود و صحبت‌هایی که به دور از هرگونه کلیشه در این کتاب مطرح شده‌اند تا به ما کمک کنند نوع نگاه و زندگیمان را متحول کنیم. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای گرم مهبد قناعت‌ پیشه بشنوید.

درباره کتاب صوتی قدرت من هستم

کتاب صوتی قدرت من هستم (The Power of I Am) کتابی در زمینه مثبت‌اندیشی است و قرار است به ما کمک کند تا خودمان را دوباره پیدا کنیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا عمق وجودمان را بکاویم و توانایی‌هایی را که در وجودمان پنهان شده است، بیرون بکشیم. آن‌ها را باور کنیم و به این ترتیب از آن‌ها کمک بگیریم تا زندگی را تغییر دهیم.

جول اوستین از قدرت مثبت‌اندیشی صحبت می‌کند. حرف او یک چیز است: خودتان را باور داشته باشید. بدانید که قوی و توانمند هستید و می‌توانید موفق باشید. اما چگونه؟

آیا تا به حال به این عبارت «من ... هستم» توجه کرده‌اید؟ اگر قرار باشد خودتان را در جمعی معرفی کنید، چگونه اینکار را انجام می‌دهید؟ در اوقات تنهایی وقتی که به خودتان فکر می‌کنید، چه چیزی به یادتان می‌آید؟ خودتان را چگونه می‌بینید؟ تمام قدرت شما در این عبارت و البته باوری که به آن دارید نهفته است. اگر زمان معرفی خودتان، اینطور فکر کنید: «من ناتوان هستم» ، «من زشت هستم» ، «من بی‌استعداد هستم» ، «من ضعیف هستم» ، «من مریض هستم» و ... ناتوانی، زشتی، بی استعدادی، ضعف و بیماری به سراغ شما می‌آیند. در حالی که شما می‌توانید عبارت‌های مثبت را جایگزین کنید و توانایی، زیبایی، استعداد، قدرت و سلامت را به زندگی خود دعوت کنید.

در حقیقت این تعریفی که شما از خودتان دارد، یا به عبارت دیگر، همان «من ... هستم» ای که به دیگران می‌گویید، به هویت شما تبدیل می‌شود. دوست دارید هویتتان، توانایی و قدرتتان باشد یا ضعف و ناتوانی؟ جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم معتقد است این ویژگی‌ها، به صورت خودجوش به دنبال ما نمی‌آیند، اما اگر ما به این باور برسیم، آن‌ها را به زندگیمان دعوت می‌کنیم و به این ترتیب می‌توانیم شاهد تاثیرات مثبت و باورنکردنی تغییرات باشیم.

چرا باید کتاب صوتی قدرت من هستم را گوش کنیم؟

کتاب صوتی قدرت من هستم، اثری است که ارزش و اهمیت مثبت‌اندیشی را به ما یادآوری می‌کند. این کتاب نمی‌خواهد ما را وادار به انجام کاری کند که در توانمان نیست، بلکه به ما کمک می‌کند تا از همان توانایی‌های بالقوه خودمان استفاده کنیم تا شاهد تغییرات مثبتی باشیم که در زندگی برای ما رخ می‌دهند. این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه تفکر مثبت را تمرین کنیم و آن را پایه و اساس زندگی و نگرشمان به زندگی قرار دهیم.

کتاب صوتی قدرت من هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی قدرت من هستم کتابی است که می‌تواند برای تمام مخاطبان، از هر سن و سالی و با هر سلیقه‌ای مناسب باشد. چرا که یک پیام عمومی را به مردم دنیا می‌رساند. با این‌حال، این کتاب صوتی برای تمام کسانی که به کتاب‌های حوزه خودیاری و موفقیت علاقه دارند، مناسب و جذاب است.

اگر برای ایجاد حال خوب در خودتان به یک منبع انگیزه قوی نیاز دارید، این کتاب کمکتان می‌کند. اگر سطح انرژی‌تان پایین آمده است و به سخنی نیاز دارید که به شما یادآوری کند «شما می‌توانید» و انرژی از دست رفته را به شما برگرداند، این کتاب گزینه عالی برای شما است.

درباره جول اوستین

جول اوستین (Joel Osteen) با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ در هیوستون تگزاس متولد شد. او کشیش ارشد کلیسای لیک وود، بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا، است. علاوه بر این، به عنوان واعظ، کشیش تلویزیون و سخنران انگیزشی نیز فعالیت می‌کند.

خطابه‌هایی که او در تلویزیون ایراد می‌کند بیش از هفت میلیون بازدید کننده در یک هفته دارد و این میزان به بیست میلیون نفر در ماه می‌رسد. مردم بیش از صد کشور جهان، برنامه‌های او را دنبال می‌کنند و از سخنان تاثیرگذار او برای بهبود زندگی خود استفاده می‌کنند.

جول اوستین بیش از هفت کتاب نوشته است که همگی به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرده‌اند. بسیاری از کتاب‌های او به فارسی ترجمه شده‌اند و آن‌ها را می‌توانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن طاقچه دریافت کنید. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. جول اوستین به همراه همسرش ویکتوریا اوستین که او هم کشیش و نویسنده است، زندگی می‌کند. می‌توانید برنامه‌ها و فعالیت‌های او را از طریق وبسایت خودش با آدرس www.joelosteen.com دنبال کنید.

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، گوینده، دوبلور و بازیگر، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شد. در رشته دامپزشکی تحصیل کرد و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند. 

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

بخش هایی از کتاب صوتی قدرت من هستم

در متون مذهبی آمده «هیچ چیز را آن‌طور که هستند نخوانید، بلکه آن‌طور بخوانید که قرار بوده است باشند». این خیلی ساده به این معنی است که در مورد این‌که الان چگونه هستید صحبت نکنید، بلکه در مورد این‌که خودتان دوست دارید چگونه باشید صحبت کنید. اگر دخل و خرجتان با هم جور نیست دائم نگویید «اوه، خدای من اوضاع بازار خیلی خراب است. اقتصاد به هم ریخته است. دیگر به هیچ وجه اوضاع درست نمی‌شود». این کار به این معنی است که انگار دیگر هیچ چیز قرار نیست تغییر کند. این مثل توصیف وضعیت موجود است. شما باید ایمان داشته و بگویید «من مورد رحمت خداوند هستم. من موفق هستم. من محصور در الطاف خداوندی هستم».

اخیراً از جوانی پرسیدم که اوضاع و احوالش در دبیرستان چگونه است.

او جواب داد «بد نیست. یک دانش‌آموز حد وسط که بیشتر نیستم». نهایتاً معلوم شد زمانی که در دبستان بوده، یکی از معلم‌هایش به او گفته بوده دانش‌آموز متوسطی است و او هم اجازه داده بود که این بذر در درونش ریشه دوانده و رشد کند.

تا وقتی که بگویید «نمره‌هایم در حد متوسط است» هرگز به دانش‌آموز سطح بالا تبدیل نخواهید شد. شما نمره‌های در حد متوسط را به سوی خود فرا می‌خوانید و هر کجا که بروید، نمره‌های حد متوسط می‌آیند و شما را پیدا می‌کنند. اگر مراقب نباشید، سر کلاس درس متوسط خواهید بود، موقع زنگ تفریح متوسط خواهید بود، هنگام زنگ ورزش هم متوسط خواهید بود. «من هستم» ها را تغییر دهید. «من یک دانش‌آموز درجه یک هستم. من باهوش هستم. من پر از دانش هستم. من در یادگیری دارای استعداد هستم. من فوق‌العاده هستم».

آیا اجازه می‌دهید آن‌چه یک نفر - مربی، معلم، والدین - در رابطه با شما گفته، شما را عقب نگه دارد؟ آن‌ها بذر های منفی آن‌چه نمی‌توانسته‌اید انجام دهید را در وجود شما کاشته‌اند. «تو زیاد باهوش نیستی. تو خیلی با استعداد نیستی. تو به اندازه‌ی کافی منظم نیستی. تو چندان زیبا نیستی. تو دائم نمره‌ی متوسط می‌گیری. تو همیشه در حد متوسط باقی خواهی ماند. تو برای همیشه مشکل اضافه وزن خواهی داشت». خود را از این دروغ‌ها رها کنید! شما این‌هایی که می‌گویند نیستید. شما آن کسی هستید که خدا می‌گوید.

ممکن است برخی تلاش کرده باشند تا شما را عقب نگه دارند و به شما بگویند که هرگز نمی‌توانید به چه چیزی یا به چه کسی تبدیل شوید. این حرف‌ها را از یک گوش خود بگیرید و از گوش دیگر به در کنید. آن‌چه یک نفر در رابطه با شما می‌گوید مشخص کننده‌ی سرنوشت شما نیست: خداوند مشخص کننده‌ی سرنوشت شماست. شما نه‌تنها باید بدانید چه کسی هستید، بلکه در عین حال باید بدانید که چه کسی نیستید. به عبارت دیگر «من آن کسی نیستم که دیگران می‌گویند هستم. من هر آن کسی هستم که خداوند می‌گوید. من عقب نیافتاده‌ام؛ من جلو هستم. من وام‌دار نیستم؛ من وام دهنده هستم. من نفرین شده نیستم. من موجب سعادت هستم».

درست مثل زندگی این مرد جوان، شاید فرد دیگری هم در گذشته‌هایتان، حرف‌های منفی در رابطه با شما زده باشد. اما این را بدانید: قبل از این‌که کسی بتواند شما را نفرین کند، خداوند شما را مورد مرحمت قرار داده است. قبل از این‌که در رحم مادر خود شکل بگیرید، خداوند شما را می‌شناخته و شما را مورد تایید قرار داده است. زمانی که خداوند شما را خلق کرد، یک قدم عقب رفت، نگاهی به شما انداخت و گفت «خوشم آمد، خوب از کار درآمده، یک شاهکار دیگر هم ساختم!» او مهر تایید خود را بر روی شما زده است. شاید برخی از افراد شما را قبول نداشته و بخواهند شما را رد کنند. خودتان را کمتر و حقیرتر از بقیه تصور نکنید. حالت و رفتار ما باید به این‌گونه باشد: خداوند متعال مرا مورد تایید قرار داده است. من پذیرفته شده هستم. من یک شاهکار هستم. زمانی که به این صورت صحبت می‌کنید، بذرهای بزرگ بودن و شکوه که خداوند در درون شما قرار داده است شروع به جوانه زدن می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Mahshid
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

حالتونو خوب میکنه!

Mahsa panahi
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

خیلییی انرژی خوب و مثبت بهتون میده.پیشنهاد میکنم هر روز صبح مقداری ازش رو گوش بدید تا روز پرانرژی و خوبی داشته باشید

حسن اسکندری
۱۳۹۷/۰۶/۱۴

سلام برنامتون عالیه به شرطه اینکه کتابهارو گرونتر نکنید .

Mahdi
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

عالی

رزیتا
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

کتاب در عین سادگی بسیار جذابه . حال ادم رو خوب میکنه حس خوبی داره .گوینده هم بسیار مسلط هست

neda
۱۳۹۸/۰۶/۰۷

دیدگاه ادمو نسبت ب خودش تغییر میده..پراز انرژی مثبت و حال خوبه...جول اوستین فوق العاده ست...

ayy
۱۳۹۷/۱۰/۰۱

ریتم خواندن و صدای گوینده عالی بود.ممنون

.
۱۳۹۹/۰۶/۲۰

من این کتابو گوش کردم ولی بایک گوینده دیگه(خانم مال وردی) کتاب های جول اوستین همشون عالین👌 فقط بعضی نکات و مثال ها توی بیشتر کتاباش تکرار کرده.ولی با این وجود از جذابیت و کاربردی بودن کتاباش کاسته نشده (خواستن توانستن است هم

- بیشتر
mohammad mp
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

واقعاً عالی، مخصوصا صدای گوینده اش

آرش پریشانی
۱۳۹۸/۰۵/۲۰

کتاب فوق العاده ای بود. باعث میشه نگاهت به خیلی از مسائل تغییر کنه و یک ارامش عمیقی بدست بیاری.

زمان

۸ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۵۰%
تومان