دانلود و خرید کتاب هزار و یک شب (قسمت دوم: صیاد و دیو) (خلاصه کتاب) عبداللطیف طسوجی ترجمه جلال نوع‌پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هزار و یک شب (قسمت دوم: صیاد و دیو) (خلاصه کتاب) اثر جلال نوع‌پرست

کتاب هزار و یک شب (قسمت دوم: صیاد و دیو) (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب هزار و یک شب (قسمت دوم: صیاد و دیو) (خلاصه کتاب)

هزار افسان یا «هزار و یک شب»، داستان تلاش شهرزاد، دختر یکی از نزدیکان پادشاهی افسانه‌ای است که در مخمصه‌ای گرفتار می‌شود. او برای زنده‌ماندن خود، شروع به قصه‌سرایی برای پادشاه می‌کند و هر قصه تبدیل به مرهمی بر دردها و ناکامی‌های روحی شاه جوان می‌شود. داستان‌های این مجموعه‌ که در طول تاریخ و بدست افراد مختلف گردآوری شده‌است، بخشی از حافظه جمعی ما است که به شرح قصه‌ها و افسانه‌هایی ساخته ذهن پیشینیان می‌پردازد. اصل کتاب هزارویک شب به زبان پهلوی بوده که بعد از ترجمه آن به عربی، نسخه اصلی از بین رفته‌است. اما عجب که این اثر شیرین و افسون‌کننده در طول سال‌ها ماندگار شده و بازهم خواهدماند.
معرفی نویسنده
عبداللطیف طسوجی

عبداللطیف طسوجی در شهر تبریز و در یک خانواده‌ی روحانی و متدین به دنیا آمد. او در بزرگسالی همچون پدرش مجتهد بود، به همین جهت با لقب «مُلاباشی» بین مردم شناخته می‌شد. طسوجی از جمله مردمان فرهیخته‌ی آذربایجان و زمانه‌ی خود به شمار می‌رفت، او از خود آثار مهمی همچون ترجمه‌ی فارسی هزار و یک شب را به جای گذاشت و می‌توان گفت که درمورد او کم‌لطفی و بی‌مهری صورت گرفته است. چرا که حتی در مقدمه‌ی این کتاب هم اشاره‌ی کمی به او شده و کار تاثیرگذار و شایسته‌ی او آنچنان که باید مورد قدردانی قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

lily
۱۳۹۷/۰۷/۰۲

عالی بود

mahdi
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

در کل داستان خوب و جذابی دارد اما قبل از دانلود تعداد صفحات رو ۱۲۲ نوشتن و پس از اینکه دانلود میکنی بیشتر از ۵۶ صفحه نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۳۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان