دانلود و خرید کتاب یک آسمان هیاهو رحیم مخدومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک آسمان هیاهو اثر رحیم مخدومی

کتاب یک آسمان هیاهو

معرفی کتاب یک آسمان هیاهو

«یک آسمان هیاهو » نوشته رحیم مخدومی کتاب نوزدهم از مجموعه قصه فرماندهان، بر اساس زندگی شهید علی‌رضا موحد دانش است. «تو وقتی منتظری، چشمانت چگونه می‌شود؟ لطفآ قیافه آدمهای منتظر را بگیر. می خواهم موقع انتظار چشمانت را ببینم. سعی کن انتظار بکشی... بیشتر سعی کن... باز هم بیشتر... آخرین توانت همین است؟ نمی‌دانم چرا چشمان منتظر تو با چشمان منتظری که من تا حالا دیده‌ام خیلی فرق دارد. از همینجا معلوم می شود انتظار ادا درآوردنی نیست. رنگ انتظار ابتدا در دل ساخته می‌شود، بعد ناخودآگاه می‌زند به چشم. به همین خاطر همه انتظارها یک‌رنگ نیست. بعضیها مظلومانه و دوست‌داشتنی است، بعضیها ظالمانه و ترسناک. بعضیها عاشقانه و مخملین، بعضیها کینه توزانه و آتشین. چشمان مخملین یک دخترک پرورشگاهی را در شهر دورافتاده ماکو در نظر بگیر. در چشمانش چه میبینی؟ می شود رنگ انتظارش را برایم توصیف کنی؟»

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۲۳۰۲۷
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

این کتاب فوق‌العاده است و از همه بهتر نویسنده کاربلدش است که به سبکی موشته شده که انگار واقعا داخل آن محیط هستی عالی!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
منظورم از سربازی، دو سال خدمت زیر پرچم نیست، چون علی از آن گریخت، کسی که فرار می کند سرباز نیست، آن که سر میبازد سرباز است.
شهید علی بلورچی
الان هم تو را انتخاب کرده‌اند. اما بدان از انتخاب خود منظوری دارند. یک روز مرا هم انتخاب کردند. آن موقع نمی‌دانستم منظورشان چیست. بعد فهمیدم می خواستند مرا به خدمت خودشان بگیرند تا قصه هایشان را برای شما بنویسم. می خواستند نویسنده‌ام کنند. حالا برای تو چه خوابی دیده‌اند، من بی‌اطلاعم. فقط می‌دانم انتخاب شده‌ای. همین را غنیمت بشمار. یک وقت میبینی تو هم نویسنده شدی. مثل خیلیها که روزی خواننده بودند و حالا نویسنده. شاید هم خواب دیگری برایت دیده باشند. کسی چه می‌داند! اللّه اعلم!
شهید علی بلورچی

حجم

۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان