دانلود کتاب صوتی چرا ازدواج، چرا طلاق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا ازدواج، چرا طلاق اثر فرهنگ هلاکویی

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا ازدواج، چرا طلاق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا ازدواج، چرا طلاق

کتاب صوتی چرا ازدواج چرا طلاق را انتشارات ما و شما منتشر کرده است. این اثر صوتی از مجموعه فایل‌های صوتی سخنرانی‌های روان‌شناسی دکتر فرهنگ هلاکویی است.

درباره کتاب صوتی چرا ازدواج چرا طلاق

کتاب صوتی چرا ازدواج چرا طلاق در ۴ بخش و دربارهٔ ازدواج و طلاق است. این اثر صوتی می‌کوشد راه‌کارهایی را دررابطه‌با این موضوع در اختیار شنونده قرار دهد.

با شنیدن این کتاب صوتی درمورد «دلایل آنکه انسان‌ها نمی‌خواهند ازدواج کنند»، «دلایل جدایی زنان و مردان از هم»، «مواردی که افراد جدا شده‌اند و جدایی و طلاق‌شان انتخاب اشتباهی بوده است» و درمورد این پرسش که «چرا افرادی که در زندگی اشتراکی‌شان درگیر هستند هم‌چنان به زندگی‌شان ادامه می‌دهند» اطلاعاتی دریافت خواهید کرد.

برخی از کارشناسان بر این باورند که پدیده‌های نابهنجار اجتماعی همیشه آرام و خزنده در مسیر صعود و اوج قرار می‌گیرند. این معضل‌ها به علت دارابودن هویت اجتماعی همواره لابه‌لای رخدادهای سیاسی و اقتصادی جا خوش می‌کنند و مسائل سیاسی سبب بی‌توجهی به این ویروس‌های مرگبار اجتماعی می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که مسئولان و سیاست‌مداران به‌اندازه‌ای که به پدیده‌ها و مسائل سیاسی و اقتصادی علاقه‌مند هستند، به پدیده‌های اجتماعی توجه چندانی ندارند. این کم‌توجهی از مهم‌ترین علل رشد و تکثیر ویروس‌های اجتماعی است و پدیده‌ٔ طلاق، به عقیدهٔ برخی از کارشناسان، به‌عنوان یکی از معضلات اجتماعی که طی چند سال گذشته روندی افزایشی داشته است، هم‌چنان قربانی می‌گیرد.

کتاب صوتی چرا ازدواج چرا طلاق مجموعه‌ای از سیمنارها، سخنرانی‌ها و کلاس‌های آموزشی دکتر فرهنگ هلاکویی درباره‌ٔ این ۲ موضوع است. بخش اول این کتاب صوتی چرا ازدواج و بخش دوم آن چرا طلاق است. دکتر هلاکویی سال‌هاست درباره‌ٔ آسیب‌شناسی ازدواج و طلاق صحبت می‌کند. ازدواج یک قرارداد بین زن و مردی است که یکدیگر را برای زندگی مشترک انتخاب کرده‌اند. این قرارداد حقوقی را برای آنان ایجاد می‌کند و قواعدی دارد که ۲ طرف باید آن را رعایت کنند. دکتر هلاکویی در این مجموعه سخنرانی‌ها تلاش کرده است مهم‌ترین مطالبی که باید در چنین اتفاقی به آن توجه شود را بیان کند و راه‌حل‌هایی کاربردی و عملی نیز برای مخاطبانش ارائه دهد.

انتشارات ما و شما با مجوز دکتر هلاکویی این سخنرانی‌ها را جمع‌آوری کرده و در قالب کتاب صوتی چرا ازدواج، چرا طلاق منتشر کرده است تا مخاطب داخل ایران نیز بتواند با صرف هزینه‌ای اندک از مشاوره‌های دکتر هلاکویی بهره‌ ببرند.

شنیدن کتاب صوتی چرا ازدواج چرا طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی چرا ازدواج چرا طلاق را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرهنگ هلاکویی

فرهنگ هُلاکوئیِ نائینی در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۲۳ در شیراز به دنیا آمد. وی روان‌شناس، روان‌درمانگر، مشاور ازدواج و خانواده، جامعه‌شناس، اقتصاددان، استاد دانشگاه و شخصیت رادیویی اهل ایران است. او مقیم لس‌آنجلس، در ایالات متحده امریکا است.

هلاکویی افزون‌بر اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، آثار علمی هم کتابت کرده است:

پایان‌نامهٔ دکتری او در رشتهٔ جامعه‌شناسی از دانشگاه یوتا با عنوان «تحلیلی جامعه‌شناختی بر انقلاب مشروطیت ایران» بوده است؛

کتاب «جامعهٔ امروز» نیز که ترجمه و اقتباسی از کتاب Society today است، متنی درسی و دانشگاهی برای آشنایی با مقدمات علم جامعه‌شناسی است؛

مقالهٔ «مطالعه‌ای تجربی روی ایرانیان ساکن آمریکا: تمایل به بازگشت به زادگاه به‌عنوان تابعی از ترجیح زبان گفتار» نیز از نوشتارهای هلاکویی است.

دکتر هلاکویی، بیشتر، مایل است که آثارش را به‌صورت صوتی و تصویری منتشر کند.

معرفی نویسنده
عکس فرهنگ هلاکویی
فرهنگ هلاکویی
ایرانی | تولد ۱۳۲۳

فرهنگ هلاکویی ، روان‌شناس، روان‌درمانگر، سخنران، جامعه‌شناس و اقتصاددان ایرانی‌ـ‌آمریکایی است. او را بیشتر به دلیل سخنرانی‌ها و سمینارهای برگزارشده‌اش در زمینه‌ها‌ی روان‌شناختی و اجتماعی می‌شناسند. لحن ویژه و سبک هلاکویی در سخنرانی‌هایش بیشترین نقش را در شهرت و محبوبیت او داشته است. او در طول چند دهه، چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی را در مباحث روان‌شناختی و مشاوره‌ی فردی اجرا کرده است. هلاکویی تالیفاتی نیز در زمینه‌های جامعه‌شناسی و روانشناسی دارد.

نظرات کاربران

Nafiseh
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

به نظر من خیلی خوب بود توصیه میکنم حتما گوش بدید "ازدواج هدف نیست وسیله است برای سلامت فیزیکی و روانی و خوشبختی و در تحلیل نهایی برای رشد و تکامل"

Mahtab Noedoost
۱۳۹۸/۰۹/۱۵

برای کسایی که هنوز ازدواج نکردن کاربرد بیشتری داره.درکل خوب بود ولی نه عالی.

ASHKAN R
۱۳۹۷/۰۶/۲۷

یکی از بهترین سخنرانی های دکتر که خودش هم تاکید می کنه که حتما گوش بدیم ممنونم از طاقچه به خاطر ریلیز کردن این کتاب صوتی

ملینا کاظمی
۱۳۹۸/۰۲/۱۵

بعضی قسمتها و نکاتش جالب بود.لحن دکتر کلا تمسخرامیزه.هم علت طلاق رو مسخره میکنه هم علت ازدواج رو.ولی بهر حال قابل تامله و روانشناس خوبی هستن ایشون

کاربر ۱۴۰۹۷۹۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

من همیشه از اینکه آقای دکتر هولاکویی انقدر منطقی هستند لذت میبرم. گوش کردنش رو توصیه میکنم. هم به مجردها و هم به کسانیکه ازدواج کردند و مشکل دارند و به طلاق هم می اندیشند

مهدی
۱۳۹۸/۰۴/۰۹

عالی

lrigrats
۱۴۰۰/۱۱/۰۲

خیلی از باور های جامعه ی ایرانی درباره ی ازدواج و طلاق را به چالش میکشه، بنظر من برای شناخت باورهای غلط و اصلاحشون مفیده. از گوش دادنش راضیم، خیلی ازش یاد گرفتم.

pooran
۱۴۰۰/۰۶/۲۹

ضمن این که نکات ارزنده ای را بیان کردند ،اما ۹۰ درصد فقط طرح مسئله بود و نه راه حل ، بخش هایی هم ظاهرا حذف و یا سانسور شده بود ،که به اثر لطمه زده بود ، از طرفی

- بیشتر
امیرمحمد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

بنظرم محتوای کافی نداشت و تنها کتابی ( صوتی ) بود که ازش خوشم نیومد

Shahab Kazemi
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

بسیار بسیار مفید و پر مغز. پیشنهاد شدید برای مطالعه شنیداری

زمان

۷ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان